Trek Fuel EX 9.8 XT generacji 6 to wszechstronny rower na szlaki, który łączy lekką, płynną charakterystykę ramy z włókna węglowego z usprawnionymi częściami wytworzonymi do energicznej jazdy. Z zawieszeniem Fox Performance o skoku 150 mm z przodu i 140 mm z tyłu popłyniesz po wybojach, a koła z włókna węglowego pozwolą utrzymać Ci obraną linię nawet w najgorszym terenie. Napęd Shimano XT dopełnia całość, zapewniając precyzję zmiany biegów i moc na zjazdach i wygodę na długich podjazdach. Trek Fuel EX 9.8 XT generacji 6 jest dla Ciebie, jeśli... Pragniesz odkrywać długie, płynne i niełatwe technologicznie zjazdy, a potem popędzić na górę i powtórzyć, ile tylko się da. Chcesz korzystać z pochłaniania wibracji ramy z włókna węglowego i karbonowych kół, a dodatkowo z usprawnionego zawieszenia, które pochłania wszelkie wyboje. Użyte technologie Lekka i nieelastyczna rama z włókna węglowego z kompletnym zawieszeniem FOX Performance wygładza jednocześnie kamieniste, jak i pełne korzeni odcinki. W dodatku, koła z włókna węglowego dbają o niską masę, a grupa Shimano XT zagwarantuje płynną zmianę biegów i modulację hamowania. Zwieńczeniem całości są regulacja geometrii i schowek w ramie, które pozwalają doskonale przypasować rower do potrzeb. Jaki jest Fuel? Fuel EX 9.8 to kulminacja wielu lat jazdy po szlakach i prac przy postępowej geometrii, co odzwierciedla dłuższy front roweru znakomity na stromsze i trudniejsze zjazdy, a także bardziej pionowa rura podsiodłowa umożliwiająca pewne podjazdy. Zaopatrzony jest w precyzyjnie dobrane komponenty, między innymi usprawnione zawieszenie, koła z włókna węglowego i napęd Shimano XT. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EX 9.8 Zyskujesz niską masę i korzyści z pochłaniania wibracji ramy z włókna węglowego, a także gotową na wszystkie wyzwania geometrię Lekkie i nieelastyczne koła z włókna węglowego prosto pokonują skomplikowany technologicznie teren i pozwalają utrzymać kurs choćby na najszczególniej zakręconych trasach dostosowywane stery (miski kątowe sprzedawane oddzielnie) i Mino Link pozwalają wybrać spośród sześciu rozmaitych konfiguracji geometrii W celu uzyskania udoskonalonego dopasowania dla wszystkich rowerzystów zwiększyliśmy gamę wymiarów i wykorzystujemy koła w trafnym dla ramy wymiarze: ramy XS posiadają koła 27,5-calowe, w S można wybrać pomiędzy 27,5-calowymi albo 29-calowymi, a M i większe wyposażone są w koła 29-calowe Zyskujesz dokładną zmianę biegów i modulację hamowania grupy Shimano XT, a do tego bezusterkowość gwintowanego wkładu suportu informacje technologiczne Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wewnętrzny schowek, stery z dostosowywanym kątem, dostosowywana geometria Mino Link, dostosowywana charakterystyka zawieszenia, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu magnezu, rura podsiodłowa 34,9 mm, ISCG 05, linia łańcucha 55 mm, BSA 73, osłona dolnej rury, osłona na ramę do przewożenia, ABP, UDH, Boost148, 140 mm skoku Widelec Fox Performance 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumik GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku Amortyzator Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumik, 185 mm x 55 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło tylne rozmiar: XS, S Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, oś przelotowa 12 mm rozmiar: S, M, ML, L, XL Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz dopasowana do wykorzystania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek piasty Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line Elite 30, Tubeless Ready, 6-bolt, Boost110, 15mm thru axle Opona wymiar: XS, S Bontrager SE5 Team Issue, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5 x 2,50" rozmiar: S, M, ML, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" składnik opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Napęd Manetka Shimano XT M8100, 12-rzędowy Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek Korba Shimano XT M8120, 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości Wkład suportu Shimano BB-MT501 BSA Kaseta Shimano XT M8100, 10-51, 12-rzędowa Łańcuch wymiar: XS, S, M, ML, L, XL Shimano XT M8100, 12-rzędowy rozmiar: XS, S, M, ML, L, XL Shimano Ultegra/XT M8100, 12-rzędowy części Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm Sztyca Roz...