Trek Slash 9.9 XX AXS T-Type to najwyższej klasy rower górski enduro z włókna węglowego gotowy przebić się poprzez każdy teren. Zbudowany jest z ramy z włókna węglowego OCLV Mountain i ma 170 mm zawieszenie z wysokim punktem obrotu, które połyka głazy i zachowuje wspaniałą przyczepność choćby na pionowych spadkach i stromych wzniesieniach. 29-calowe koło przednie i 27,5-calowe koło tylne zapewniają pełne wrażeń prowadzenie, a udoskonalony zespół zawieszenia RockShox oprze się wszelkim przeciwnościom. W dodatku najlepszy bezprzewodowy napęd SRAM XX AXS Transmission, który zagwarantuje skrupulatne przerzucanie nawet przy wielkim obciążeniu. Trek Slash 9.9 XX jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz mieć najkorzystniejszy karbonowy rower enduro na rynku i nie chcesz oszczędzać na komponentach. Ci trzeba maszyny, która staje się dziką bestią na zjazdach, a na podjazdach zachwyca zwinnością oraz przyczepnością i stabilnością zawieszenia z wysokim punktem obrotu. Długi skok to dla Ciebie podstawa, lecz chcesz także prosto wrócić z powrotem na górę. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu i dodatkowym miejscem na schowek wewnętrzny. Skok 170 mm z przodu i z tyłu gwarantują widelec RockShox ZEB Ultimate ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 3.1 RC2, a także damper RockShox Vivid Ultimate. Napęd SRAM XX Eagle AXS gwarantuje sterowaną bezprzewodowo, płynną niezależnie od obciążenia, zmianę biegów, a dostosowywana sztyca Bontrager Line Dropper daje przestrzeń do zmiany pozycji. Koła karbonowe Bontrager Line Pro 30 najróżniejszych wymiarów, 29-calowe z przodu i 27,5-calowe z tyłu, przystosowane do konstrukcji bezdętkowego i z piastą Rapid Drive zapewniają wszechstronność w każdych warunkach Jaki jest Slash? Dla osób, których interesuje tylko to, co najkorzystniejsze, Slash 9.9 XX AXS T-Type to spełnienie marzeń. Ma on 170 mm skoku z przodu i z tyłu, lepsze zawieszenie i napęd i karbonowe obręcze, dzięki czemu wspina się lekko, a zjeżdża, jakby nie było jutra. Dlaczego pokochasz Treka Slash 9.9 XX AXS Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, w trakcie gdy skrupulatnie przypasowany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie zwiększają sprawność pedałowania Długi przedni i tylny skok zawieszenia, 170/170 mm, jest więcej niż wystarczający do przyjmowania obfitych skoków roweru i śmigania po skalistych szlakach Rama i koła z włókna węglowego OCLV Mountain gwarantują lekkość, sztywność w optymalnych miejscach oraz gładką i cichą jazdę poprzez nieprzebyte ostępy Rower jest gotowy do jazdy, wyposażony w pakiet mieszanych kół – szybką 29-calową obręcz z przodu oraz sztywne, ale zwinne 27,5-calowe koło tylne, które można zamienić na 29 cali dla pokaźniejszej prędkości Możesz dopasować Slasha do sposobu jazdy i terenu, a to dzięki regulacji przełożenia ramy, dokręcanemu dolnemu mocowaniu dampera umożliwiającemu przejście na całkowicie 29-calowe koła, a także dostosowywanym sterom (sprzedawanym oddzielnie) Specyfikacja techniczna* Rama rozmiar: S, M, ML, L Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, dostosowywana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, sztywna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku wymiar: XL Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, dostosowywany regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, niesprężysta oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku Widelec RockShox ZEB Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3,1 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś Maxle Stealth, 170 mm skoku Amortyzator RockShox Vivid Ultimate, 230 x 65 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 190 mm (606 mm od osi do korony), S: 190 mm (587 mm od osi do korony) Koła Koło przednie wymiar: S Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali rozmiar: M, ML, L, XL Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przypasowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przypasowana do wykorzystania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, nieelastyczna oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona rozmiar: S, M, ML, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka...