Trek Slash 9.9 XX AXS T-Type to najwyższej klasy rower górski enduro z włókna węglowego gotowy przebić się przez każdy teren. Zbudowany jest z ramy z włókna węglowego OCLV Mountain i ma 170 mm zawieszenie z wysokim punktem obrotu, które połyka głazy i zachowuje wyśmienitą przyczepność nawet na pionowych spadkach i stromych wzniesieniach. 29-calowe koło przednie i 27,5-calowe koło tylne gwarantują pełne wrażeń prowadzenie, a ulepszony zespół zawieszenia RockShox oprze się wszelkim przeciwnościom. Na dodatek najlepszy bezprzewodowy napęd SRAM XX AXS Transmission, który zapewnia dokładne przerzucanie nawet przy obfitym obciążeniu. Trek Slash 9.9 XX jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz mieć najkorzystniejszy karbonowy rower enduro na rynku i nie chcesz oszczędzać na komponentach. Potrzebujesz maszyny, która staje się dziką bestią na zjazdach, a na podjazdach zniewala zwinnością, a także przyczepnością i stabilnością zawieszenia z wysokim punktem obrotu. Długi skok to dla Ciebie podstawa, ale chcesz także prosto wrócić z powrotem na górę. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu, a także dodatkowym miejscem na schowek wewnętrzny. Skok 170 mm z przodu i z tyłu zapewniają widelec RockShox ZEB Ultimate ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 3.1 RC2 oraz damper RockShox Vivid Ultimate. Napęd SRAM XX Eagle AXS zapewnia sterowaną bezprzewodowo, płynną niezależnie od obciążenia, zmianę biegów, a regulowana sztyca Bontrager Line Dropper daje przestrzeń do zmiany pozycji. Koła karbonowe Bontrager Line Pro 30 różnych rozmiarów, 29-calowe z przodu i 27,5-calowe z tyłu, przypasowane do montażu bezdętkowego i z piastą Rapid Drive gwarantują wszechstronność w każdych warunkach Jaki jest Slash? Dla osób, których interesuje tylko to, co najkorzystniejsze, Slash 9.9 XX AXS T-Type to spełnienie marzeń. Ma on 170 mm skoku z przodu i z tyłu, lepsze zawieszenie i napęd, a także karbonowe obręcze, dzięki temu wspina się lekko, a zjeżdża, jakby nie było jutra. Dlaczego pokochasz Treka Slash 9.9 XX AXS Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, w trakcie gdy dokładnie dostosowany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie rozszerzają sprawność pedałowania Długi przedni i tylny skok zawieszenia, 170/170 mm, jest więcej aniżeli wystarczający do przyjmowania wielkich skoków roweru i śmigania po skalistych szlakach Rama i koła z włókna węglowego OCLV Mountain zapewniają lekkość, sztywność w odpowiednich miejscach oraz gładką i cichą jazdę poprzez nieprzebyte ostępy Rower jest gotowy do jazdy, wyekwipowany w zestaw mieszanych kół – szybką 29-calową obręcz z przodu oraz niesprężyste, ale zwinne 27,5-calowe koło tylne, które można zamienić na 29 cali dla obszerniejszej szybkości Możesz przystosować Slasha do sposobu jazdy i terenu, a to dzięki regulacji przełożenia ramy, dokręcanemu dolnemu mocowaniu dampera umożliwiającemu przejście na całkowicie 29-calowe koła oraz dostosowywanym sterom (sprzedawanym oddzielnie) Specyfikacja technologiczna* Rama rozmiar: S, M, ML, L Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, nieelastyczna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku rozmiar: XL Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, dostosowywany regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, niesprężysta oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku Widelec RockShox ZEB Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3,1 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś Maxle Stealth, 170 mm skoku Amortyzator RockShox Vivid Ultimate, 230 x 65 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 190 mm (606 mm od osi do korony), S: 190 mm (587 mm od osi do korony) Koła Koło przednie wymiar: S Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali wymiar: M, ML, L, XL Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dostosowana do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przypasowana do użycia bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona rozmiar: S, M, ML, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka...