Trek Slash 9.9 XX AXS T-Type to najwyższej klasy rower górski enduro z włókna węglowego gotowy przebić się przez każdy teren. Zbudowany jest z ramy z włókna węglowego OCLV Mountain i ma 170 mm zawieszenie z wysokim punktem obrotu, które połyka głazy i zachowuje znakomitą przyczepność nawet na pionowych spadkach i stromych wzniesieniach. 29-calowe koło przednie i 27,5-calowe koło tylne gwarantują pełne wrażeń prowadzenie, a ulepszony zespół zawieszenia RockShox oprze się wszelkim przeciwnościom. Na dodatek najkorzystniejszy bezprzewodowy napęd SRAM XX AXS Transmission, który zapewnia staranne przerzucanie choćby przy sporym obciążeniu. Trek Slash 9.9 XX jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz mieć najkorzystniejszy karbonowy rower enduro na rynku i nie chcesz oszczędzać na komponentach. Potrzebujesz maszyny, która staje się dziką bestią na zjazdach, a na podjazdach zachwyca zwinnością oraz przyczepnością i stabilnością zawieszenia z wysokim punktem obrotu. Długi skok to dla Ciebie podstawa, lecz chcesz także z łatwością wrócić z powrotem na górę. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu i dodatkowym miejscem na schowek wewnętrzny. Skok 170 mm z przodu i z tyłu zapewniają widelec RockShox ZEB Ultimate ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 3.1 RC2 i damper RockShox Vivid Ultimate. Napęd SRAM XX Eagle AXS gwarantuje sterowaną bezprzewodowo, płynną niezależnie od obciążenia, zmianę biegów, a regulowana sztyca Bontrager Line Dropper daje przestrzeń do zmiany pozycji. Koła karbonowe Bontrager Line Pro 30 różnych wymiarów, 29-calowe z przodu i 27,5-calowe z tyłu, przystosowane do konstrukcji bezdętkowego i z piastą Rapid Drive zapewniają wszechstronność w każdych warunkach Jaki jest Slash? Dla osób, których interesuje tylko to, co najkorzystniejsze, Slash 9.9 XX AXS T-Type to spełnienie marzeń. Posiada on 170 mm skoku z przodu i z tyłu, ulepszone zawieszenie i napęd oraz karbonowe obręcze, dzięki temu wspina się lekko, a zjeżdża, jakby nie było jutra. Dlaczego pokochasz Treka Slash 9.9 XX AXS Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, w trakcie gdy precyzyjnie dobrany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie rozszerzają produktywność pedałowania Długi przedni i tylny skok zawieszenia, 170/170 mm, jest więcej aniżeli wystarczający do przyjmowania pokaźnych skoków roweru i śmigania po skalistych szlakach Rama i koła z włókna węglowego OCLV Mountain zapewniają lekkość, sztywność w odpowiednich miejscach i gładką i cichą jazdę poprzez nieprzebyte ostępy Rower jest gotowy do jazdy, wyposażony w komplet mieszanych kół – szybką 29-calową obręcz z przodu oraz sztywne, ale zwinne 27,5-calowe koło tylne, które można zamienić na 29 cali dla obszerniejszej szybkości Możesz dostosować Slasha do sposobu jazdy i terenu, a to dzięki regulacji przełożenia ramy, przykręcanemu dolnemu mocowaniu dampera umożliwiającemu przejście na w pełni 29-calowe koła i dostosowywanym sterom (sprzedawanym oddzielnie) Specyfikacja techniczna* Rama wymiar: S, M, ML, L Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, nieelastyczna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku wymiar: XL Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, dostosowywany dostosowywana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, sztywna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku Widelec RockShox ZEB Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3,1 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś Maxle Stealth, 170 mm skoku Amortyzator RockShox Vivid Ultimate, 230 x 65 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 190 mm (606 mm od osi do korony), S: 190 mm (587 mm od osi do korony) Koła Koło przednie rozmiar: S Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali wymiar: M, ML, L, XL Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dostosowana do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, niesprężysta oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dostosowana do użycia bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona rozmiar: S, M, ML, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka...