Trek Slash 9.9 XX AXS T-Type to najwyższej klasy rower górski enduro z włókna węglowego gotowy przebić się przez każdy teren. Zbudowany jest z ramy z włókna węglowego OCLV Mountain i ma 170 mm zawieszenie z wysokim punktem obrotu, które połyka głazy i zachowuje genialną przyczepność nawet na pionowych spadkach i stromych wzniesieniach. 29-calowe koło przednie i 27,5-calowe koło tylne gwarantują pełne wrażeń prowadzenie, a lepszy zespół zawieszenia RockShox oprze się wszelkim przeciwnościom. Ponadto najlepszy bezprzewodowy napęd SRAM XX AXS Transmission, który gwarantuje dokładne przerzucanie choćby przy pokaźnym obciążeniu. Trek Slash 9.9 XX jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz posiadać najlepszy karbonowy rower enduro na rynku i nie chcesz oszczędzać na komponentach. Ci potrzeba maszyny, która staje się dziką bestią na zjazdach, a na podjazdach olśniewa zwinnością oraz przyczepnością i stabilnością zawieszenia z wysokim punktem obrotu. Długi skok to dla Ciebie podstawa, ale chcesz także prosto wrócić z powrotem na górę. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu i dodatkowym miejscem na schowek wewnętrzny. Skok 170 mm z przodu i z tyłu gwarantują widelec RockShox ZEB Ultimate ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 3.1 RC2 i damper RockShox Vivid Ultimate. Napęd SRAM XX Eagle AXS zagwarantuje sterowaną bezprzewodowo, płynną niezależnie od obciążenia, zmianę biegów, a regulowana sztyca Bontrager Line Dropper daje przestrzeń do zmiany pozycji. Koła karbonowe Bontrager Line Pro 30 różnorodnych wymiarów, 29-calowe z przodu i 27,5-calowe z tyłu, przypasowane do montażu bezdętkowego i z piastą Rapid Drive gwarantują wszechstronność w każdych warunkach Jaki jest Slash? Dla osób, których interesuje tylko to, co najkorzystniejsze, Slash 9.9 XX AXS T-Type to spełnienie marzeń. Ma on 170 mm skoku z przodu i z tyłu, ulepszone zawieszenie i napęd oraz karbonowe obręcze, dzięki temu wspina się lekko, a zjeżdża, jakby nie było jutra. Dlaczego pokochasz Treka Slash 9.9 XX AXS Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, podczas gdy skrupulatnie dobrany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie powiększają produktywność pedałowania Długi przedni i tylny skok zawieszenia, 170/170 mm, jest więcej niżeli wystarczający do przyjmowania znacznych skoków roweru i śmigania po skalistych szlakach Rama i koła z włókna węglowego OCLV Mountain zapewniają lekkość, sztywność w optymalnych miejscach oraz gładką i cichą jazdę przez nieprzebyte ostępy Rower jest gotowy do jazdy, wyekwipowany w zestaw mieszanych kół – szybką 29-calową obręcz z przodu oraz niesprężyste, lecz zwinne 27,5-calowe koło tylne, które można zamienić na 29 cali dla większej szybkości Możesz dostosować Slasha do sposobu jazdy i terenu, a to dzięki regulacji przełożenia ramy, przykręcanemu dolnemu mocowaniu dampera umożliwiającemu przejście na w pełni 29-calowe koła oraz regulowanym sterom (sprzedawanym oddzielnie) Specyfikacja technologiczna* Rama wymiar: S, M, ML, L Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, dostosowywana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, nieelastyczna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku wymiar: XL Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, regulowany regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, nieelastyczna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku Widelec RockShox ZEB Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3,1 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś Maxle Stealth, 170 mm skoku Amortyzator RockShox Vivid Ultimate, 230 x 65 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 190 mm (606 mm od osi do korony), S: 190 mm (587 mm od osi do korony) Koła Koło przednie wymiar: S Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przypasowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, niesprężysta oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali wymiar: M, ML, L, XL Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przypasowana do użycia bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona rozmiar: S, M, ML, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka...