Trek FX+ 7 o średnim przekroku to wyjątkowo lekki, cichy i szykowny rower miejski stworzony z myślą o odwiedzaniu miejskiej zieleni i wydajnych dojazdów do pracy. Dodająca pewności geometria i wytworna rama współpracuje z drobnym, cichym i pracującym niewiarygodnie płynnie silnikiem TQ, który dodaje mocy zapewniając nad wyraz naturalne wspomaganie. Jest gotowy na wszystko, a to dzięki lekkiemu widelcowi z włókna węglowego, zastosowanym lampkom przednim i tylnym, hydraulicznym hamulcom tarczowym oraz dokładnej zmianie biegów Shimano CUES. Trek FX+ 7 jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz wygodnie dojeżdżać do pracy na rowerze elektrycznym, który nie wygląda, nie brzmi i nie jeździ jak elektryczny. Szukasz cichego wspomagania, które bez problemu pokona duże wzgórza bez wybijania Cię z rytmu. Niezależnie od tego, czy mówimy o prowadzeniu, czy też o przewożeniu bagażu, masa się liczy, więc szukasz roweru elektrycznego o najniższej osiągalnej masie, bez uszczerbku na prędkości i mocy. Użyte technologie Opływowa rama z Alpha Platinum Aluminium z geometrią o średnim przekroku i z widelcem z włókna węglowego. Cichy i kompaktowy silnik TQ HPR50 (50 Nm/250 W) o szybkości wspomagania do 25 km/h, akumulator 360 Wh i zaimplementowany ekran LED. Wydajna zmiana biegów z 10-biegowym napędem Shimano CUES U6000, potężne hydrauliczne hamulce tarczowe i koła 700c z przyczepnymi oponami 40 mm. Na dodatek ma wszystkie części niezbędne na dojazdy do pracy, takie jak wbudowane lampki przednie i tylne, nóżkę i bagażnik tylny zgodny z systemem MIK. Jaki jest Fx Plus? Wymuskany. Lekkość. Cichy. FX+ 7 o średnim przekroku to szykowny miejski rower elektryczny wytwarzany z myślą o wtopieniu się w otoczenie i wyekwipowany we wspomaganie pracujące tak płynnie, że z łatwością o nim zapomnieć. Dzięki lekkiej konstrukcji nie tylko prosto go przechowywać, lecz też prowadzi się w bardzo naturalny, instynktowny i wygodny sposób. Zaopatrzony jest też we wszystko konieczne na dojazdy do pracy. Dlaczego pokochasz Treka FX Plus 7 Wsiadasz na rower, który nie tylko wspaniale wygląda, lecz też jeździ jak marzenie, dzięki cichemu i naturalnemu wspomaganiu Silnik TQ HPR50 jest lekki, kompaktowy, cichy i gwarantuje jakże pomocną na stromych podjazdach moc Rama z Alpha Platinum Aluminium gromadzi elegancko przewody i akumulator, a akumulator można łatwo wyjąć na czas podróży albo przechowywania intuicyjny system sterowania i wygodny zastosowany ekran czynią przełączanie pomiędzy trybami i oglądanie danych z jazdy błahostką Jest od razu gotowy do jazdy, dzięki zaimplementowanym lampkom przednim i tylnym, nóżce, a także bagażnikowi tylnemu MIK Specyfikacja techniczna* Rama Alpha Platinum Aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, wyjmowany akumulator, mocowania bagażnika i błotników, hamulce tarczowe mocowane bezpośrednio, mocowanie nóżki Widelec FX Carbon, hidden fender mounts, flat mount disc, internal routing, 100x12 thru axle Koła Piasta przednia Formula ze stopu aluminium, pod tarczę centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk tylny Oś przelotowa Bontrager Switch Obręcz Bontrager Paradigm, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, 32 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta Szprychy 14 g, ze stali rdzoodpornej, czarne Opona Bontrager H2 Hard Case Lite, stopka z drutu, 30 tpi, 700 x 40 mm Maks. Wymiar opon 42 mm System elektryczny Bateria TQ 360 Wh Ładowarka Ładowarka TQ 4A Komputer ekran TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+ Silnik TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W Napęd Manetka Shimano U6000, 10-rzędowa Przerzutka tylna Shimano CUES U6000 GS Korba Mechanizm korbowy ProWheel Alloy, 46T zębatka przednia wąska/spora, ramię 170 mm ISIS Spline Kaseta Shimano CUES LG400, LINKGLIDE, 11-48, 10-rzędowa Łańcuch Shimano LG500, 9/10/11 biegów Pedał Pedały Bontrager City Maks. Wielkość zębatki 1x: 46T części Siodełko Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 165 mm Sztyca Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 31,6 mm, przesunięcie 8 mm, 400 mm długości Kierownica i wspornik (zintegrowane) wymiar: XS, S, M Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager, rzeczywisty wznios kierownicy 15 mm, szerokość 640 mm, wznios mostka 0 stopni, rzeczywista długość mostka 90 mm rozmiar: L Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager, rzeczywisty wznios kierownicy 15 mm, szerokość 680 mm, wznios mostka 0 poziomów, rzeczywista długość mostka 90 mm Chwyty Bontrager Satellite Elite, ze stopu aluminium, z obejmą Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano, dźwignia RS600, zacisk RS405 Tarcza hamulcowa wymiar: XS, S, M, L Shimano RT-MT800, centerlock, 180mm wymiar: XS, S, M, L Shimano EM810, centerlock, 160 mm rozmiar tarczy Maksymalna średnica tarczy: 180 mm z przodu i z tyłu Akcesoria Oświetlenie wymiar: XS, S, M...