Trek Slash+ 9.7 SLX/XT to enduro e-MTB z lekkim wspomaganiem, które maskuje się w terenie. Łączy konstrukcję z wysokim punktem obrotu z zawieszeniem o sporym skoku 170 mm/170 mm Fox, a także ciche wspomaganie silnika TQ HPR50 dbającego o to, by każdy podjazd był błahostką, aby pozwolić Ci nabić więcej okrążeń. Wszystko, co konieczne, żeby pędzić, na przykład koła bezdętkowe, sztyca regulowa i kombinacja części Shimano SLX i XT. Trek Slash+ 9.7 jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz cieszyć się ze wszelkich korzyści roweru enduro o wysokim punkcie obrotu oraz korzystać z elektrycznego wspomagania. Szukasz naturalnie jeżdżącego, cichego roweru, który ekspresowo rozprawi się z skomplikowanymi odcinkami i znikomej pomocy, dzięki której pokonasz więcej okrążeń. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z wysokim punktem obrotu i cichym a równocześnie potężnym silnikiem TQ HPR50 (50 Nm, 250 W), akumulator 580 Wh, 170 mm skoku z tyłu i z przodu, dzięki FOX Rhythm 38 ze sprężyną powietrzną Float EVOL i tłumieniu GRIP oraz damper Fox Performance Float X. Niesprężyste koła gotowe na montaż bezdętkowy Bontrager Line Comp 30 (29" z przodu, 27,5" z tyłu), sztyca regulowana Bontrager Line i napęd Shimano SLX/XT. Jaki jest Slash? Jeśli szukasz maszyny enduro z włókna węglowego i czegoś więcej, postaw na Slash+ 9.7 SLX/XT. Ten rower enduro z wysoką osią obrotu gwarantuje wydajność bestii na szlaki, ale w zestawie z cichym silnikiem, który w niczym nie przypomina roweru elektrycznego. Masz skrupulatnie to, czego Ci trzeba, czyli sprawność na zjazdach i łatwe wspomaganie na podjazdach. Dlaczego pokochasz Treka Slash Plus 9.7 Nie musisz poświęcać podjazdów na rzecz zjazdów – Slash+ robi jedno i drugie, a to wszystko dzięki niewiarygodnie produktywnemu zawieszeniu o wysokim punkcie obrotu i silnikowi, który praktycznie znika pośród dzwięków ze szlaku Silnik TQ HPR50 jest kompaktowy, lekki i praktycznie niesłyszalny, dzięki temu znika pośród odgłosów lasu jak rowery tradycyjne i zagwarantuje wsparcie niezbędne podczas długich podjazdów Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, w trakcie gdy dokładnie dopasowany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie powiększają wydajność pedałowania Możesz sparować Slash+ z aplikacją Trek Central, aby zyskać możliwość dostosowania siły wspomagania, nanieść przejażdżki na mapę, zapisywać pokonane kilometry i więcej Akumulator w ramie jest chroniony przed korzeniami, kamieniami i uderzeniami, a prosto go wysunąć przy użyciu samego narzędzia wielofunkcyjnego. Na dodatek możesz zamontować dodatkowy akumulator, gdy naprawdę chcesz pójść na całość Spectyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe OCLV, demontowany akumulator, wysoki piwot, napinacz łańcucha, stery z regulacją kąta, dostosowywany stosunek skoku kołą do ugięcia dampera, zintegrowana osłona ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, łącznik wahacza z magnezu, górne mocowanie prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, ABP, uniwersalny hak przerzutki UDH, niesprężysta oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku Widelec Fox Rhythm 38, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt X, 170 mm skoku Amortyzator Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumienie, 230 x 65 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 190 mm Koła Koło przednie wymiar: S Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, niesprężysta oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali rozmiar: M, L, XL Bontrager Line Comp 30, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Opona rozmiar: S, M, L, XL Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, oplot Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5x2,50" wymiar: M, L, XL Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, oplot Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Wymiar opon Rama: 29 x 2,50" Widelec: Patrz specyfikacja producenta System elektryczny Bateria TQ 580 Wh Ładowarka Ładowarka TQ 4A Napęd Manetka Shimano XT M8100, 12 biegów Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek Ramię korby E*thirteen E*spec Plus, 160 mm długości Zębatka przednia E*thirteen E*spec, stalowa zębatka 32T, linia łańcucha 55 mm Kaseta Shimano SLX M7100, 10-51T, 12 biegów Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 34T, min. 30T części Siodełko Bontrager Verse P3, szyny chromo-molibdenowe Sztyca wymiar: S Sztyca dostosowywana Bontrager Line, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 34,9 mm, 310 mm długości rozmiar: M, L, XL Sztyca regulowana Bontrager Line, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 34,9 mm, 450 mm długości Kierownica Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780 mm Chwyty Bontrager XR Trail Elite, nylonowe...