Trek Top Fuel 9.8 XT Gen 4 to najlżejszy rower na szlaki z włókna węglowego wykonany do pędzenia na podjazdach i zwinnych zabaw na zjazdach. Daje pewność niezbędną do pokonania korzeni i kamieni, a to dzięki zawieszeniu RockShox o skoku 120 mm/130 mm w postaci amortyzatora Pike Select+ i dampera Deluxe Ultimate. Zyskujesz również płynną pracę 12-biegowego napędu Shimano XT. Trek Top Fuel 9.8 XT Gen 4 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz roweru na szlaki z włókna węglowego ograniczającego do minimum masę bez uszczerbku na produktywności. Uwielbiasz jazdę niezależnie od trasy – długie podjazdy w górach, górski slalom pośród korzeni, szybki singletrack XC – i szukasz roweru, który dotrzyma Ci tempa jednocześnie na podjazdach, jak i na zjazdach. Cenisz sobie niską masę karbonowej ramy i chcesz komfortowej, a równocześnie dokładnej zmiany biegów napędu Shimano XT. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z mocowaniem dampera Mino Link o 4 pozycjach do regulacji geometrii i stosunku skoku koła do skoku amortyzatora. Widelec RockShox Pike Select+ o 130 mm skoku ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 3.1 RC2, a do tego 120 mm skoku z tyłu dampera RockShox Deluxe Ultimate RCT. Napęd 12-biegowy Shimano XT, hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Deore o obszerniejszej sile hamowania, dostosowywana sztyca podsiodłowa Bontrager Line i koła Bontrager Line Comp 30. Jaki jest Top Fuel? Jeśli szukasz lekkiego, karbonowego roweru na szlaki, który równoważy zwinność i skuteczność, postaw na Top Fuel 9.8 XT Gen 4. Superlekka rama połączona jest z mocowaniem dampera Mino Link o czterech pozycjach, dzięki któremu możesz w pełni przejąć kontrolę nad geometrią i pracą zawieszenia. W dodatku zyskujesz płynną zmianę biegów napędu Shimano XT i nieprzeciętną charakterystykę zawieszenia RockShox. Dlaczego pokochasz Treka Top Fuel 9.8 gen 4 Top Fuel Gen 4 łączy niewiarygodnie lekką konstrukcję, udoskonalony schowek w ramie i szerszy zakres regulacji na najróżniejsze trasy i dla różnorodnych rowerzystów Dzięki zawieszeniu RockShox o 120 mm skoku z tyłu i 130 mm z przodu, gwarantuje zrównoważoną charakterystykę gwarantującą efektywność na podjazdach i zwinność na zjazdach Mino Link o czterech pozycjach upraszcza regulację geometrii i stosunku skoku zawieszenia do skoku koła w celu dostosowania do miejsca i sposobu jazdy Schowek w ramie z usprawnioną torbą BITS usprawnia przechowywanie narzędzi, dętek i przekąsek Można wprowadzić usprawnienia łatwiej niż kiedykolwiek, dzięki przestrzeni na widelce 140 mm i dampery o pokaźniejszym skoku do 130 mm, a do tego masz więcej przestrzeni na wyjątkowo długie sztyce dostosowywane Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe OCLV Mountain, wbudowany schowek, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, osłona rury dolnej, łącznik wahacza OCLV Next, Mino 4 Link, ABP, Boost148, 120 mm skoku Widelec RockShox Pike Select+, sprężyna DebonAir, tłumik Charger 3.1 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 130 mm skoku Amortyzator RockShox Deluxe Ultimate RCT, 185x50 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 140 mm Koła Koło przednie wymiar: S Bontrager Line Comp 30, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali rozmiar: M, ML, L, XL Bontrager Line Comp 30, przystosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, niesprężysta oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne wymiar: S Bontrager Line Comp 30, obręcz aluminiowa z wysoce wytrzymałego aluminium serii 6000, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali rozmiar: M, ML, L, XL Bontrager Line Comp 30, obręcz aluminiowa z wysoce wytrzymałego aluminium kolekcji 6000, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, nieelastyczna oś przelotowa 12 mm, 29 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona rozmiar: S Bontrager Gunnison RSL XT, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5 x 2,40" rozmiar: M, ML, L, XL Bontrager Montrose RSL XT, przystosowane do konstrukcji bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,40" rozmiar: M, ML, L, XL Bontrager Gunnison RSL XT, przypasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,40" Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Wymiar opon Rama: 29 x 2,50" Widelec: Patrz specyfikacja producenta Napęd Manetka Shimano XT M8100, 12 biegów Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek Korba Shimano XT M8120, 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości Wkład suportu Shimano BB-MT501 BSA Kaseta Shimano XT M8100, 10-51, 12-rzędowa Łańcuch Shimano Ultegra/XT M8100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 34T, m...