Trek Speed Concept SLR 9 to aerodynamiczny rower triatlonowy z włókna węglowego zbudowany z myślą o najwyższych prędkościach i bezproblemowej integracji. Każda część tego roweru, od lekkiej aerodynamicznej ramy począwszy, a na wygładzającym trasę rozdzielaczu IsoSpeed i innowacyjnych systemach przechowywania przekąsek, a także napojów skończywszy, to efekt drobiazgowego podejścia do prac projektowych ukierunkowanych na poprawę Twoich rekordów, raz po razie. Trek Speed Concept SLR 9 jest dla Ciebie, jeśli... Za każdym razem dajesz z siebie wszystko i chcesz zbudować tak samo oddany temu celowi rower triathlonowy. Chcesz szalonej prędkości i aerodynamiki, sterowanego bezprzewodowo napędu Shimano Dura-Ace zmieniającego przełożenia z niesamowitą precyzją, a także mnóstwa zaimplementowanych akcesoriów upraszczających nawodnienie i sięgnięcie po przekąski. Użyte technologie Superlekka rama z włókna węglowego OCLV linii 800, ograniczające opory powietrza kształty rur Kammtail Virtual Foil (KVF), aerodynamiczny karbonowy widelec Speed Concept, wygładzający drogę rozdzielacz IsoSpeed, zastosowany schowek na przekąski, napoje i zestaw naprawczy, sterowany bezprzewodowo 12-rzędowy napęd Shimano Dura-Ace, w pełni zintegrowana z mostkiem kierownica, siodełko triatlonowe Bontrager Hilo Pro Carbon dla optymalnie zadziornej pozycji aerodynamicznej, bezawaryjne hamulce tarczowe i aerodynamiczne koła z włókna węglowego OCLV Bontrager Aeolus RSL 51. Jaki jest Speed Concept? Speed Concept to świetne połączenie szybkości i inteligentnych rozwiązań. Prosta, przemyślana i zaimplementowane rozwiązania oszczędzają stresu w dzień wyścigu i pozwalają uzyskać najkorzystniejsze możliwe czasy w jeździe i przygotowują na sukces podczas biegu. Z modelem SLR 9 zyskują też Twoje osiągi, a to dzięki najwyższej grupie Shimano i wysokiej klasy kołom z włókna węglowego Bontrager. Dlaczego pokochasz Treka Speed Concept SLR 9 Z inteligentnie zaimplementowanym schowkiem na przekąski i napoje zachowanie sił bez opuszczania aerodynamicznej pozycji staje się widocznie łatwiejsze i bezstresowe. IsoSpeed w rurze górnej wygładza nierówności na trasie i wyekwipowany jest w pochłaniający wstrząsy elastomer, dzięki temu powraca w sposób płynny, kontrolowany i jednostajny. Prosta budowa, prosty transport: szybki montaż ułatwia podróżowanie na wyścigi Nowy bezprzewodowy napęd Dure-Ace Di2 oferuje szybszą, płynniejszą i bardziej wydajną zmianę przełożeń niż kiedykolwiek wcześniej Stwórz go dla siebie: pełna możliwość konfiguracji dzięki Project One. Wybierz swój model. Wybierz swój kolor. Wybierz swoje części. Specyfikacja technologiczna* Rama OCLV Carbon linii 800, kształt rur KVF (Kammtail Virtual Foil), T47 BB, zintegrowana skrytka typu bento, zintegrowany schowek rury dolnej Widelec SC wytwarzany w pełni z włókna węglowego, zintegrowane hamulce i wspornik kierownicy dopasowanie ramy Triatlon Waga Waga M - 8.70 kg / 19.19 lbs Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. System elektryczny Bateria Shimano BT-DN300 Ładowarka Z przewodem do ładowania Napęd Manetka Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Dura-Ace, dźwignia R9180 Di2, zacisk R9270, tarcza 160 mm Przerzutka przednia Shimano Dura-Ace R9250 Di2, zintegrowana, ciąg dolny Przerzutka tylna Shimano Dura-Ace R9250 Di2, maks. Zębatka 34T Korba rozmiar: S Shimano Dura-Ace R9200, 52/36, 170 mm długości wymiar: M, L Shimano Dura-Ace R9200, 52/36, 172,5 mm długości rozmiar: XL Shimano Dura-Ace R9200, 52/36, 175 mm długości Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta Shimano Dura-Ace R9200, 11-30, 12-rzędowa Łańcuch Shimano Dura-Ace/XTR M9100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 58T, 2x: 55/44 Koła Koło przednie Bontrager Aeolus RSL 51, włókno węglowe OCLV, dopasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 51 mm, oś przelotowa 100x12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus RSL 51, włókno węglowe OCLV, dostosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 51 mm, bębenek piasty Shimano 11/12, oś przelotowa 142x12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Bontrager R4 320, 700 x 25 mm Maks. Rozmiar opon 28mm z tyłu, 25mm z przodu elementy Siodełko Bontrager Hilo Pro Carbon Sztyca rozmiar: S Speed Concept SLR, przesunięcie 11,5 mm albo -20 mm, krótka długość wymiar: M, L, XL Speed Concept SLR, przesunięcie 11,5 mm lub -20 mm, wysoka długość element kierownicy rozmiar: S, M Speed Concept podstawa kierownicy 30 mm rozmiar: S, M, L, XL Speed Concept podstawa kierownicy 45 mm wymiar: S Speed Concept Wspornik przystawki kokpitu Bliski rozmiar: M, L, XL Speed Concept Wspornik przystawki kokpitu przeciętny rozmiar: L, XL Speed Concept podstawa kierownicy 60 mm Kierownica i wspornik (zintegrowane) Speed Concept mid-rise bar/stem Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Superta...