Trek Madone SL 6 AXS Gen 8 to lekki i aerodynamiczny rower szosowy, z którym technologie elit peletonu trafiają do bardziej przystępnych segmentów. Gwarantuje korzyści aero droższego Madone SLR Gen 8, ale z tańszym włóknem węglowym OCLV 500 i dwuczęściowym kokpitem z ukrytym prowadzeniem przewodów i linek. Jego gotowa na wyścigi geometria zapewnia zwinność w trakcie sprintów, a równocześnie kontrolę na szybkich zjazdach. W celu pełnej możliwości dostosowania płynnej zmiany biegów wyposażony jest w sterowaną elektronicznie grupę SRAM Rival AXS, a całość dopełniają koła z włókna węglowego łączące produktywność i lekką masę. Trek Madone SL 6 AXS Gen 8 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz wyścigowej szosówki wagi piórkowej bez ceny charakterystycznej dla szczytu podium. Interesujesz się wyścigami, klubowymi przejażdżkami albo wypadami solo po meandrujących dolinach i nie chcesz iść na kompromis pomiędzy efektywnością na podjazdach i aerodynamiką. Ponadto zyskujesz produktywność sterowanej bezprzewodowo grupy SRAM Rival AXS. Użyte technologie Superlekka rama z włókna węglowego OCLV 500 z aerodynamicznymi rurami, a także lekka technologia komfortu IsoFlow. Sterowana bezprzewodowo grupa 2x12 SRAM Rival AXS zapewniająca bezproblemowe zmiany biegów pod obciążeniem. Jako wisienka na torcie – koła z włókna węglowego do konstrukcji bezdętkowego Bontrager Aeolus Elite 35. Jaka jest Madone? Madone SL 6 AXS Gen 8 gwarantuje godną wyścigów aerodynamikę i masę świetną na pewne pokonywanie podjazdów. To rasowy super-rower w bardziej przystępnej cenie, a to dzięki włóknu węglowemu OCLV kolekcji 500 i gotowej na ciężką pracę grupie AXS. Wykorzystuje identyczne rozwiązania konstrukcyjne ramy jak model SLR, takie jak aerodynamiczne kształty rur i technologia komfortu IsoFlow, dzięki którym pozostaniesz na czele paczki. Dlaczego je pokochasz? przełomowe aerodynamiczne kształty rur Full System Foil zupełnie odmieniają postrzeganie prędkości i pomagają w optymalizacji aerodynamiki całego roweru Bardziej dostępna rama z włókna węglowego OCLV kolekcji 500, a także nowe kształty rur oszczędzają masę w kluczowych punktach, by ułatwić momentalne podjazdy. Koła z włókna węglowego to niższa masa i wyższa efektywność, dzięki temu możesz pędzić jednocześnie na podjazdach, jak i na zjazdach Zyskujesz bezproblemową zmianę biegów sterowanego bezprzewodowo napędu 2x12 SRAM Rival AXS z możliwością przypasowania jego charakterystyki Lekka, wyścigowa technika zapewniająca komfort IsoFlow pozwala jeździć ostrzej i dłużej uszczerbku na niskiej masie i aerodynamice Rower ten jest fabrycznie wyposażony w koła i opony bezdętkowe — po raz pierwszy w historii wysokiej klasy szosówek Treka Specyfikacja technologiczna* Rama Włókno węglowe OCLV linii 500, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów elektronicznych lub linek, aerodynamiczna prowadnica łańcucha przystosowana do demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, nieelastyczna oś przelotowa 142x12 mm Widelec Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle Waga Waga ML - 8.43 kg / 18.59 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. System elektryczny Bateria Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) Napęd Manetka SRAM Rival eTap AXS, 12 biegów Przerzutka przednia SRAM Rival D1 AXS, mocowanie bezpośrednio na ramie Przerzutka tylna SRAM Rival AXS Korba wymiar: XS, S SRAM Rival AXS z miernikiem mocy, 48/35, DUB, 165 mm długości rozmiar: M SRAM Rival AXS z miernikiem mocy, 48/35, DUB, 170 mm długości rozmiar: ML, L SRAM Rival AXS z miernikiem mocy, 48/35, DUB, 172,5 mm długości rozmiar: XL Miernik mocy SRAM Rival AXS, 48/35, DUB, 175 mm długości Wkład suportu SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta SRAM XG-1250, 10-36, 12-rzędowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 54T, 2x: 56/43 Koła Koło tylne Bontrager Aeolus Elite 35, włókno węglowe OCLV, dopasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, bębenek SRAM XD-R, oś przelotowa 142 x 12 mm Piasta przednia Bontrager Paradigm Comp 25 Disc, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, oś przelotowa 100 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Piasta tylna Bontrager Affinity Comp, SRAM XD-R freehub, 142x12mm thru axle Zacisk tylny Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Bontrager R3 Hard-Case Lite, dostosowana do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 170 tpi, 700 x 28 mm Taśma na obręcz Bontrager TLR Maks. Rozmiar opon 32 mm (zgodnie z wymiarami, detale odnajdziesz w instrukcji) elementy Siodełko wymiar: XS, S Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm wymiar: M, ML, L, XL Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm Sztyca rozmiar: XS, S, M Aerodynami...