Trek Madone SL 7 Gen 8 to gotowa na wyścigi maszyna na szosę łącząca wszystko co najkorzystniejsze. Arcytrudnie niska masa pozwala pędzić na podjazdach, aerodynamiczna geometria ogranicza opory na zjazdach, a IsoFlow dba o wygodę na niezliczonych kilometrach. Zyskujesz niezrównaną równowagę ceny i produktywności, a to dzięki zaimplementowaniu włókna węglowego OCLV kolekcji 500, kierownicy oddzielnej od mostka i sterowanemu bezprzewodowo napędowi Shimano Ultegra Di2 zmieniającemu biegi jak marzenie, uzupełnionemu o koła z włókna węglowego dla sprawności przy najniższej realnej masie. Trek Madone SL 7 Gen 8 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz wysokiej klasy wyścigowego roweru zapewniającego aerodynamikę, komfort i lekką konstrukcję. Cenisz sobie włókno węglowe,starczy Ci lekkie, a jednocześnie dostępne włókno węglowe OCLV kolekcji 500, bo wiesz, że zyskujesz sporo mimo paru dodatkowym gramom masy. Liczysz na efektywne części w kluczowych miejscach, na przykład koła z włókna węglowego i sterowaną elektronicznie grupę Shimano Ultegra Di2. Użyte technologie Superlekka rama z włókna węglowego OCLV 500 z aerodynamicznymi rurami, a także technologia komfortu IsoFlow. Grupa 2x12 Shimano Ultegra Di2 niezwłoczną zmianę biegów i pełne możliwości dostosowania do potrzeb. Wisienka na torcie: zamontowane bezdętkowe koła z włókna węglowego Bontrager Aeolus Pro 51. Jaka jest Madone? Madone SL 7 Gen 8 to wyśmienity rower, gdy liczy się równocześnie efektywność podczas wyścigów, jak i budżet. Gwarantuje wyśmienitą równowagę ceny i wydajności, dzięki włóknu węglowemu OCLV linii 500 i usprawnionym częściom, takim jak koła z włókna węglowego i sterowana elektronicznie zmiana biegów. Dlaczego pokochasz Treka Madone SL 7 gen 8 rewolucyjne aerodynamiczne kształty rur Full System Foil zupełnie odmieniają postrzeganie szybkości i pomagają w optymalizacji aerodynamiki całego roweru Bardziej dostępna rama z włókna węglowego OCLV linii 500, a także nowe kształty rur oszczędzają masę w kluczowych punktach, by ułatwić niezwłoczne podjazdy. Koła z włókna węglowego to niższa masa i wyższa produktywność, dzięki czemu możesz pędzić jednocześnie na podjazdach, jak i na zjazdach Cieszysz się z bezzwłocznej i starannej zmiany biegów, którą można w pełni dostosować, dzięki zastosowaniu Shimano Ultegra Di2 Lekka, wyścigowa technologia zapewniająca komfort IsoFlow pozwala jeździć ostrzej i dłużej uszczerbku na niskiej masie i aerodynamice Rower ten jest fabrycznie wyekwipowany w koła i opony bezdętkowe — po raz pierwszy w historii wysokiej klasy szosówek Treka Specyfikacja technologiczna* Rama Włókno węglowe OCLV serii 500, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów elektronicznych lub linek, aerodynamiczna prowadnica łańcucha przystosowana do demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, nieelastyczna oś przelotowa 142x12 mm Widelec Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle Waga Waga dla rozmiaru ML - 7.88 kg / 17.38 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. Napęd Manetka Shimano Ultegra R8170 Di2, 12-biegowa Korba rozmiar: XS, S Shimano Ultegra R8100, 50/34, 165 mm długości wymiar: M Shimano Ultegra R8100, 50/34, 170 mm długości rozmiar: ML, L Shimano Ultegra R8100, 50/34, 172,5 mm długości rozmiar: XL Shimano Ultegra R8100, 50/34, 175 mm długości Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Maks. Wielkość zębatki 1x: 54T, 2x: 56/43 Koła Koło przednie Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, Tubeless Ready, oś przelotowa 100 x 12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, bębenek Shimano 11/12-rzędowy, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Aeolus Pro 30, włókno węglowe OCLV, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready Opona Bontrager R3 Hard-Case Lite, dostosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 170 tpi, 700 x 28 mm komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Maks. Rozmiar opon 32 mm (zgodnie z wymiarami, detale odnajdziesz w instrukcji) komponenty Siodełko rozmiar: XS, S Bontrager Aeolus P2 Elite, 155 mm szerokości wymiar: M, ML, L, XL Bontrager Aeolus Elite, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 145 mm Sztyca wymiar: XS, S, M Aerodynamiczna nasadka masztu podsiodłowego Madone z włókna węglowego, przesunięcie 0 mm, krótka wymiar: ML, L, XL Aerodynamiczna nasadka masztu podsiodłowego Madone z włókna węglowego, przesunięcie 0 mm, długa Kierownica wymiar: XS Bontrager RSL Aero, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 80 mm, głębokość...