Trek Madone SLR 9 Gen 8 powstał z myślą o pełnej dominacji na drogach z lekką masą i aerodynamiką w równych dawkach. Wyprodukowany jest naszego najkorzystniejszego włókna węglowego OCLV serii 900, które jest nie tylko szalenie lekkie, lecz też zezwala na zastosowanie aerodynamicznych kształtów genialnych na momentalne zjazdy i proste. Dzięki lekkiej technologii IsoFlow model Madone nie poświęca komfortu na rzecz prędkości. Ta wersja jest gotowa na podium, dzięki najwyższej klasy napędowi Dura-Ace Di2 od Shimano, kołom z włókna węglowego, aerodynamicznej kierownicy zintegrowanej z mostkiem Trek RSL i aerodynamicznym bidonom i koszykom RSL dla dopełniającego ograniczenia oporów. Trek Madone SLR 9 Gen 8 jest dla Ciebie, jeśli... Wyścigi to Twoje całe życie i szukasz naszego najlepszego roweru szosowego w historii. Chcesz podbijać trasy z trójcą sprawności – aerodynamiką, komfortem i niską masą. Z ochotą wydasz więcej na komponenty, które są tego warte, na przykład najwyższej klasy włókno węglowe, najkorzystniejszą specyfikację części i szczegóły zapewniające przewagę w trakcie wyścigów. Użyte technologie Niewiarygodnie lekka rama z naszego najlepszego włókna węglowego, OCLV kolekcji 900, z aerodynamicznymi kształtami rurek i technologią gwarantującą komfort IsoFlow, a dodatkowo aerodynamiczne bidony i koszyki RSL, które pozwalają oszczędzić jeszcze więcej energii. Najwyższej klasy grupa Shimano – Dura-Ace Di2 – bezzwłoczną zmianę biegów, której charakterystykę możesz dopasować do swoich potrzeb. Uniwersalny hak przerzutki (UDH), dzięki któremu odnajdziesz część zamienną za każdym razem i wszędzie. Całość dopełniają koła z włókna węglowego do montażu bezdętkowego Bontrager Aeolus RSL 51 i aerodynamiczna kierownica zintegrowana z mostkiem Trek RSL. Jaka jest Madone? Madone SLR 9 Gen 8 to nasz najlżejszy, najmocniej aerodynamiczny i najwydajniejszy Madone gotowy prezentować skuteczność roweru najwyższej klasy za każdym razem i wszędzie. Wytworzony jest z wyjątkowo lekkiego włókna węglowego OCLV serii 900 genialnego do frunięcia na podjazdach, z aerodynamicznymi rurkami wchodzącymi w wiatr w trakcie zjazdów jak nóż w masło i technice gwarantującej komfort IsoFlow, dzięki której będziesz zawsze czuć się jak młody bóg. Najkorzystniejsze z najkorzystniejszych komponentów bez jakichkolwiek kompromisów. Dlaczego pokochasz Treka Madone SLR 9 gen 8 przełomowe aerodynamiczne kształty rur Full System Foil zupełnie odmieniają postrzeganie prędkości i pomagają w optymalizacji aerodynamiki całego roweru wytwarzany jest z najkorzystniejszego włókna węglowego OCLV kolekcji 900 – olśniewająco lekkiego, nieelastycznego w kluczowych punktach i pochłaniającego trafnie nierówności, gdy pragniesz wygody Koła z włókna węglowego to niższa masa i wyższa efektywność, dzięki czemu możesz pędzić równocześnie na podjazdach, jak i na zjazdach Zyskujesz błyskawiczną zmianę biegów najlżejszego napędu Shimano – Dura-Ace Di2 Aerodynamiczne bidony i koszyki RSL ulepszają produktywność całego roweru i dają dodatkowe korzyści aerodynamiczne Nowy system Blendr w kierownicy/mostku upraszcza montaż i demontaż świateł do jazdy dziennej Specyfikacja technologiczna* Rama Włókno węglowe OCLV linii 900, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów przystosowane wyłącznie do elektronicznych, aerodynamiczna prowadnica łańcucha z możliwością demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, nieelastyczna oś przelotowa 142x12 mm Widelec Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle Waga Waga ML – 7,08 kg (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. System elektryczny Bateria Shimano BT-DN300 Ładowarka Z przewodem do ładowania Napęd Manetka Shimano Dura-Ace R9170 Di2, 12 biegów Przerzutka przednia Shimano Dura-Ace R9250 Di2, zintegrowana, ciąg dolny Przerzutka tylna Shimano Dura-Ace R9250 Di2, maks. Zębatka 34T Korba wymiar: XS, S Shimano Dura-Ace R9200, 52/36, 165 mm długości rozmiar: M Shimano Dura-Ace R9200, 52/36, 170 mm długości rozmiar: ML, L Shimano Dura-Ace R9200, 52/36, 172,5 mm długości wymiar: XL Shimano Dura-Ace R9200, 52/36, 175 mm długości Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta Shimano Dura-Ace R9200, 11-30, 12-rzędowa Łańcuch Shimano Dura-Ace/XTR M9100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 54T, 2x: 56/43 Koła Koło przednie Bontrager Aeolus RSL 51, włókno węglowe OCLV, dopasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 51 mm, oś przelotowa 100x12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus RSL 51, włókno węglowe OCLV, przystosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 51 mm, bębenek piasty Shimano 11/12, oś przelotowa 142x12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona...