Trek Madone SL 7 Gen 8 to gotowa na wyścigi maszyna na szosę łącząca wszystko co najkorzystniejsze. Ekstremalnie niska masa pozwala pędzić na podjazdach, aerodynamiczna geometria ogranicza opory na zjazdach, a IsoFlow dba o wygodę na niezliczonych kilometrach. Zyskujesz nieprzeciętną równowagę ceny i efektywności, a to dzięki zastosowaniu włókna węglowego OCLV linii 500, kierownicy oddzielnej od mostka oraz sterowanemu bezprzewodowo napędowi Shimano Ultegra Di2 zmieniającemu biegi jak marzenie, uzupełnionemu o koła z włókna węglowego dla sprawności przy najniższej możliwej masie. Trek Madone SL 7 Gen 8 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz wysokiej klasy wyścigowego roweru zapewniającego aerodynamikę, komfort i lekką konstrukcję. Cenisz sobie włókno węglowe,wystarczy Ci lekkie, a równocześnie dostępne włókno węglowe OCLV serii 500, bo wiesz, iż zyskujesz sporo mimo paru dodatkowym gramom masy. Liczysz na wydajne części w kluczowych miejscach, na przykład koła z włókna węglowego i sterowaną elektronicznie grupę Shimano Ultegra Di2. Użyte technologie Superlekka rama z włókna węglowego OCLV 500 z aerodynamicznymi rurami oraz technologia komfortu IsoFlow. Grupa 2x12 Shimano Ultegra Di2 bezzwłoczną zmianę biegów i pełne możliwości dopasowania do potrzeb. Wisienka na torcie: zamontowane bezdętkowe koła z włókna węglowego Bontrager Aeolus Pro 51. Jaka jest Madone? Madone SL 7 Gen 8 to wspaniały rower, gdy liczy się równocześnie efektywność w trakcie wyścigów, jak i budżet. Zapewnia doskonałą równowagę ceny i wydajności, dzięki włóknu węglowemu OCLV kolekcji 500 i usprawnionym częściom, takim jak koła z włókna węglowego i sterowana elektronicznie zmiana biegów. Dlaczego pokochasz Treka Madone SL 7 gen 8 bezprecedensowe aerodynamiczne kształty rur Full System Foil zupełnie odmieniają postrzeganie szybkości i pomagają w optymalizacji aerodynamiki całego roweru Bardziej przystępna rama z włókna węglowego OCLV linii 500 oraz nowe kształty rur oszczędzają masę w kluczowych punktach, by ułatwić błyskawiczne podjazdy. Koła z włókna węglowego to niższa masa i wyższa produktywność, dzięki czemu możesz pędzić równocześnie na podjazdach, jak i na zjazdach Cieszysz się z bezzwłocznej i dokładnej zmiany biegów, którą można w pełni przystosować, dzięki zastosowaniu Shimano Ultegra Di2 Lekka, wyścigowa technologia gwarantująca komfort IsoFlow pozwala jeździć ostrzej i dłużej uszczerbku na niskiej masie i aerodynamice Rower ten jest fabrycznie wyekwipowany w koła i opony bezdętkowe — po raz pierwszy w historii wysokiej klasy szosówek Treka Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe OCLV kolekcji 500, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów elektronicznych lub linek, aerodynamiczna prowadnica łańcucha przypasowana do demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, niesprężysta oś przelotowa 142x12 mm Widelec Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle Waga Waga dla wymiaru ML - 7.88 kg / 17.38 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. Napęd Manetka Shimano Ultegra R8170 Di2, 12-biegowa Korba rozmiar: XS, S Shimano Ultegra R8100, 50/34, 165 mm długości rozmiar: M Shimano Ultegra R8100, 50/34, 170 mm długości rozmiar: ML, L Shimano Ultegra R8100, 50/34, 172,5 mm długości wymiar: XL Shimano Ultegra R8100, 50/34, 175 mm długości Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Maks. Wielkość zębatki 1x: 54T, 2x: 56/43 Koła Koło przednie Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, Tubeless Ready, oś przelotowa 100 x 12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, bębenek Shimano 11/12-rzędowy, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Aeolus Pro 30, włókno węglowe OCLV, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready Opona Bontrager R3 Hard-Case Lite, przypasowana do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 170 tpi, 700 x 28 mm komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Maks. Rozmiar opon 32 mm (zgodnie z wymiarami, szczegóły odszukasz w instrukcji) elementy Siodełko wymiar: XS, S Bontrager Aeolus P2 Elite, 155 mm szerokości wymiar: M, ML, L, XL Bontrager Aeolus Elite, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 145 mm Sztyca rozmiar: XS, S, M Aerodynamiczna nasadka masztu podsiodłowego Madone z włókna węglowego, przesunięcie 0 mm, krótka rozmiar: ML, L, XL Aerodynamiczna nasadka masztu podsiodłowego Madone z włókna węglowego, przesunięcie 0 mm, długa Kierownica wymiar: XS Bontrager RSL Aero, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 80 mm, głębokość...