Trek Madone SL 6 AXS Gen 8 to lekki i aerodynamiczny rower szosowy, z którym technologie elit peletonu trafiają do bardziej dostępnych segmentów. Zagwarantuje korzyści aero droższego Madone SLR Gen 8, ale z tańszym włóknem węglowym OCLV 500 i dwuczęściowym kokpitem z ukrytym prowadzeniem przewodów i linek. Jego gotowa na wyścigi geometria zapewnia zwinność w trakcie sprintów, a równocześnie kontrolę na szybkich zjazdach. W celu pełnej możliwości dopasowania płynnej zmiany biegów wyposażony jest w sterowaną elektronicznie grupę SRAM Rival AXS, a całość dopełniają koła z włókna węglowego łączące wydajność i lekką masę. Trek Madone SL 6 AXS Gen 8 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz wyścigowej szosówki wagi piórkowej bez ceny charakterystycznej dla szczytu podium. Interesujesz się wyścigami, klubowymi przejażdżkami lub wypadami solo po meandrujących dolinach i nie chcesz iść na kompromis między sprawnością na podjazdach i aerodynamiką. Na dodatek zyskujesz wydajność sterowanej bezprzewodowo grupy SRAM Rival AXS. Użyte technologie Superlekka rama z włókna węglowego OCLV 500 z aerodynamicznymi rurami, a także lekka technologia komfortu IsoFlow. Sterowana bezprzewodowo grupa 2x12 SRAM Rival AXS zapewniająca bezproblemowe zmiany biegów pod obciążeniem. Jako wisienka na torcie – koła z włókna węglowego do montażu bezdętkowego Bontrager Aeolus Elite 35. Jaka jest Madone? Madone SL 6 AXS Gen 8 zagwarantuje godną wyścigów aerodynamikę i masę idealną na pewne pokonywanie podjazdów. To rasowy super-rower w bardziej przystępnej cenie, a to dzięki włóknu węglowemu OCLV serii 500 oraz gotowej na ciężką pracę grupie AXS. Wykorzystuje identyczne rozwiązania konstrukcyjne ramy jak model SLR, takie jak aerodynamiczne kształty rur i technika komfortu IsoFlow, dzięki którym pozostaniesz na czele paczki. Dlaczego je pokochasz? rewolucyjne aerodynamiczne kształty rur Full System Foil zupełnie odmieniają postrzeganie prędkości i pomagają w optymalizacji aerodynamiki całego roweru Bardziej dostępna rama z włókna węglowego OCLV linii 500 oraz świeże kształty rur oszczędzają masę w kluczowych punktach, by ułatwić bezzwłoczne podjazdy. Koła z włókna węglowego to niższa masa i wyższa skuteczność, dzięki czemu możesz pędzić równocześnie na podjazdach, jak i na zjazdach Zyskujesz bezproblemową zmianę biegów sterowanego bezprzewodowo napędu 2x12 SRAM Rival AXS z możliwością dopasowania jego charakterystyki Lekka, wyścigowa technika zapewniająca komfort IsoFlow pozwala jeździć ostrzej i dłużej uszczerbku na niskiej masie i aerodynamice Rower ten jest fabrycznie zaopatrzony w koła i opony bezdętkowe — po raz pierwszy w historii wysokiej klasy szosówek Treka Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe OCLV kolekcji 500, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów elektronicznych albo linek, aerodynamiczna prowadnica łańcucha dostosowana do demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, nieelastyczna oś przelotowa 142x12 mm Widelec Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle Waga Waga ML - 8.43 kg / 18.59 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. System elektryczny Bateria Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) Napęd Manetka SRAM Rival eTap AXS, 12 biegów Przerzutka przednia SRAM Rival D1 AXS, mocowanie bezpośrednio na ramie Przerzutka tylna SRAM Rival AXS Korba rozmiar: XS, S SRAM Rival AXS z miernikiem mocy, 48/35, DUB, 165 mm długości wymiar: M SRAM Rival AXS z miernikiem mocy, 48/35, DUB, 170 mm długości wymiar: ML, L SRAM Rival AXS z miernikiem mocy, 48/35, DUB, 172,5 mm długości rozmiar: XL Miernik mocy SRAM Rival AXS, 48/35, DUB, 175 mm długości Wkład suportu SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta SRAM XG-1250, 10-36, 12-rzędowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 54T, 2x: 56/43 Koła Koło tylne Bontrager Aeolus Elite 35, włókno węglowe OCLV, przypasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, bębenek SRAM XD-R, oś przelotowa 142 x 12 mm Piasta przednia Bontrager Paradigm Comp 25 Disc, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, oś przelotowa 100 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Piasta tylna Bontrager Affinity Comp, SRAM XD-R freehub, 142x12mm thru axle Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Bontrager R3 Hard-Case Lite, przypasowana do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 170 tpi, 700 x 28 mm Taśma na obręcz Bontrager TLR Maks. Rozmiar opon 32 mm (zgodnie z rozmiarami, detale odszukasz w instrukcji) części Siodełko wymiar: XS, S Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm rozmiar: M, ML, L, XL Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm Sztyca wymiar: XS, S, M Aerodynami...