Trek Domane SL 5 jest gotowy zmierzyć się z nieprzystępnymi nawierzchniami i długimi trasami w najwyższym komforcie. Lekka rama z włókna węglowego OCLV serii 500 ma tylny IsoSpeed, który wygładza nierówności na drodze i ogranicza zmęczenie oraz zintegrowany kokpit, który nie tylko poprawnie wygląda, lecz dajenadzwyczajne wrażenia w trakcie obsługi. Bezawaryjny napęd Shimano 105 idostępny wewnętrzny schowek na konieczne rzeczy. Ponadto prześwit na grubsze opony 38c umożliwia pokonanie niemal każdej drogi, od asfaltu po lekki szuter. Trek Domane SL 5 jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz posiadać szybki i wygodny rower stworzony do przejazdów na długich dystansach i wolisz czuć komfort dzięki tłumiącemu drgania IsoSpeed, a także lekkiemu włóknu węglowemu. W trakcie jazdy możesz trafić na równy asfalt, wyboiste drogi, a także mnóstwo innych. Szukasz roweru z prześwitem na obfite opony, z którym okiełznasz wszystkie nawierzchnie. Użyte technologie Lekka i udoskonalona rama z widelcem z włókna węglowego OCLV linii 500 z wygładzającym trasę tylnym rozdzielaczem IsoSpeed, konkretne hamulce tarczowe flat mount, napęd 2x12 oparty kompletnie na grupie Shimano 105 i koła przypasowane do opon bezdętkowych z szerszymi oponami 700x32. Zintegrowany kokpit, wewnętrzny schowek, mocowania na rurze górnej i sposób prowadzenia linek, a także przewodów zwiększają możliwości i ulepszają wygląd roweru. Jaki jest Domane? Włókno węglowe, wygoda, sprawność. Domane SL 5 to wymarzony rower na długie przejażdżki. Jego lekka i pozwalająca na szybką jazdę rama z włókna węglowego, stabilna długodystansowa geometria i wygładzający szosę tylny IsoSpeed zapewniają komfort w trakcie pokonywania długich tras. Zyskujeszdopełniającą korzyść w postaci wyższej klasy napędu Shimano 105 i konkretnych hamulców tarczowych, dzięki którym możesz założyć wielkie opony. Dlaczego pokochasz Treka Domane SL 5 Dzięki połączeniu w Domane SL Gen 4 tylnego IsoSpeed, zastosowanych linek i przewodów i aerodynamicznych kształtów rur Kammtail powstał superszybki, lekki i wygodny rower Rower ten zagwarantuje wyjątkową wszechstronność i sprawdza się prawidłowo równocześnie podczas całodniowych przygód na szerokich drogach, jak i przejażdżek klubowych oraz wyścigów Shimano 105 to niezawodna grupa, która nie poczyni spustoszenia w Twoim portfelu Wygładzający trasę system IsoSpeed i prześwit na opony do 38 mm pozwalają na płynną i wygodną jazdę, a męczące nierówności na drodze praktycznie znikają komfortowy wewnętrzny schowek gwarantuje wszechstronne miejsce do przechowywania narzędzi i sprzętu, a mocowania na górnej rurze pozwalają schludnie zamocować torbę na całodzienne przygody Specyfikacja techniczna* Rama 500 Series OCLV Carbon, IsoSpeed, internal storage, tapered head tube, internal cable routing, 3S chain keeper, fender mounts, flat mount disc, 142x12mm thru axle Rama z widelcem 500 Series OCLV Carbon, IsoSpeed, internal storage, tapered head tube, internal cable routing, 3S chain keeper, fender mounts, flat mount disc, 142x12mm thru axle Widelec Domane SL carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle Waga Waga 56 - 8.93 kg / 19.69 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. Napęd Manetka Shimano 105 R7120, 12-rzędowa Przerzutka przednia Shimano 105 R7100, zintegrowana, mocowanie dolne Przerzutka tylna Shimano 105 R7100, maks. Zębatka 36T Korba rozmiar: 44, 47 Shimano 105 R7100, 50/34, 165 mm długości wymiar: 50, 52 Shimano 105 R7100, 50/34, 170 mm długości rozmiar: 54, 56 Shimano 105 R7100, 50/34, 172,5 mm długości rozmiar: 58, 60, 62 Shimano 105 R7100, 50/34, 175 mm długości Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta Shimano 105 7101, 11-34, 12-rzędowa Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 48T, 2x: 52/36 Koła Koło przednie Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, sztywna oś przelotowa 100 x 12 mm Koło tylne Bontrager Paradigm SL, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, nieelastyczna oś przelotowa 142 x 12 mm Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Paradigm SL, przystosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta Opona Bontrager R3 Hard-Case Lite, dopasowana do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 32 mm element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na...