Trek Powerfly 7 2024 Generacja 4 Powerfly 7 to elektryczny rower górski tworzony do ostrej jazdy, wyposażony w płynny i sprawny system e-MTB Bosch i wytrzymałą ramę aluminiową wraz z w pełni ukrytym Zintegrowanym wymiennym akumulatorem (RIB, ang. Removable Integrated Battery). W tym roku zaopatrzony został w nową diodową manetkę systemu inteligentnego wspomagania i wyświetlacz Kiox, łączące się z aplikacją eBike Flow, umożliwiającą śledzenie aktywności, łączność przez Bluetooth i inne funkcje. Powietrzne zawieszenie od RockShox, napęd 1x12 Shimano i sztyca regulowana czynią z tego e-MTB nieprzeciętny dobór dla szukających zastrzyku mocy na podjazdach, aby zachować więcej siły gdy szlak inicjuje prowadzić w dół. Trek Powerfly 7 2024 jest właściwy dla Ciebie, jeśli... Chcesz czegoś więcej aniżeli po prostu dopełniającej skuteczności wspomagania elektrycznego. Na dodatek, Ci trzeba wysokiej jakości części dedykowanych do rowerów górskich, które największą różnicę pozwalają doświadczyć bezpośrednio na szlaku, a także zmodernizowanego kontrolera systemu inteligentnego wspomagania, wyekwipowanego w kolorowy ekran Kiox, wykorzystującego łączność Bluetooth oraz wielu usprawnionych funkcji śledzenia jazdy i opcji fitness. Użyte technologie Wytrzymała rama aluminiowa z łatwym w obsłudze Zdejmowanym akumulatorem zintegrowanym 625 Wh, co zagwarantuje wytworny wygląd i ochronę na szlaku, nowy silnik Bosch Performance CX wspomagający do szybkości 25 km/h, ledowy kontroler systemu inteligentnego i ekran Kiox. Do tego, widelec RockShox 35 Gold RL, napęd 1x12 Shimano, 4-tłoczkowe hamulce hydrauliczne, koła Bontrager Line Comp 30 przypasowane do montażu bezdętkowego i sztyca regulowana. Jaki jest Powerfly? Jeśli jesteś naprawdę wybredny w temacie części, to Powerfly 7 będzie dla Ciebie rewelacyjnym wyborem. Otrzymujesz szersze koła, które zapewnią Ci lepszą trakcję i stabilność, nieelastyczniejszy widelec, zwiększający precyzję kierowania i udoskonalony napęd Shimano proponujący płynniejsze przerzucanie przy mniejszym wysiłku. Dlaczego pokochasz Treka Powerfly 7? dzisiaj jeszcze lepszy silnik Bosch jest mniejszy, lżejszy i sprawniejszy. Pedałuje się na nim bardziej naturalnie, a gdy akurat nie pedałujesz, ogranicza opór System Trek ze Zintegrowanym wymiennym akumulatorem (RIB, ang. Removable Integrated Battery) wygląda perfekcyjnie i jest wyjątkowo przyjazny dla użytkownika: osłonięty dzięki pełnemu zaimplementowaniu w ramie, można go łatwo wyjąć bez użycia narzędzi, a w dodatku zezwala na montaż koszyka na bidon Kontroler Kiox wyposażony w kolorowy wyświetlacz dostarcza informacji na temat jazdy, łączy się z urządzeniami obsługującymi technologię Bluetooth® oraz zaimplementowane zabezpieczenie przed kradzieżą Sztyca dostosowywana pozwala w sekundę ograniczyć siodełko, aby nie przeszkadzało w trakcie zjazdów oraz upraszcza zsiadanie, gdy jesteś akurat obładowany ciężkim wyposażeniem Swój rower Powerfly możesz także wzbogacić o dodatkowe wyposażenie, takie jak bagażnik i błotniki, a zainstalowane fabrycznie okablowanie umożliwia proste podłączenie oświetlenia zasilanego przez silnik dane techniczne* Rama Alpha Platinum Aluminium, zintegrowany wymienny akumulator RIB (ang. Removable Integrated Battery), zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek Control Freak, osłona Motor Armor, Boost148, oś przelotowa 12 mm Widelec rozmiar: XS RockShox 35 Gold RL, sprężyna DebonAir, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, powiększona korona dla eMTB, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 80 mm skoku rozmiar: S, M, L, XL RockShox 35 Gold RL, sprężyna DebonAir, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, powiększona korona dla eMTB, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 120 mm skoku Maks. Kompatybilny skok widelca 120 mm (526 mm od osi do korony), w wymiarach XS i S: 100 mm (492 mm od osi do korony). Koła Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line Comp 30, przystosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta Opona wymiar: XS, S Bontrager XR3 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5 x 2,35" rozmiar: M, L, XL Bontrager XR3 Team Issue, przypasowana do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,40" Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Wymiar opon Rama: 29 x 2,60" albo 27,5 x 2,8" (XS i S: 27,5 x 2,60") Widelec: Patrz specyfikacja producenta Napęd Manetka Shimano SLX M7100, 12-biegowa Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek Korba E*thirteen E*spec Plus, 34T, 165 mm długości Kas...