Fuel EXe 9.9 XX1 AXS to kolarstwo górskie wyższego poziomu. Wjeżdża na nieznane terytorium pomiędzy klasycznymi rowerami górskimi i elektrycznymi poprzez zastosowanie nowej technologii zezwalającej radować się z natury w ciszy oraz najkorzystniejszych elementów w branży. Wszystkie części EXe 9.9 aż rwą się do jazdy po szlakach, począwszy od lekkiej i sztywnej ramy z włókna węglowego, a na śladowej,potężnej przekładni TQ skończywszy. Tu nie ma miejsca na jakiekolwiek kompromisy. Napęd SRAM XX1 AXS jest skrupulatny, jak i niebanalny, a topowe zawieszenie RockShox z technologią AirWiz pozwala genialnie dostroić konfigurację do preferencji. Trek Fuel EXe 9.9 XX1 AXS jest dla Ciebie, jeśli... Masz kosztowne gusta i stawiasz produktywność ponad wszystko. Szukasz roweru, który nie tylko zjedzie ze szczytu jak błyskawica, ale będzie przy tym wyglądał fenomenalnie. Dostaniesz maszynę wytwarzaną z unikatową dbałością o detale, od ramy i kół z włókna węglowego począwszy, a na napędzie SRAM XX1 skończywszy. Z kolei supernowoczesna przekładnia TQ po cichu wspomoże Cię na podjeździe, dzięki temu będziesz radować się kolejnymi zjazdami po singletrackach. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z wbudowanym akumulatorem 360 Wh oraz supernowoczesna przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdem ładowania, zintegrowany ekran LED i dyskretny pilot na kierownicy. Widelec RockShox Lyrik Ultimate z AirWiz o skoku 150 mm, ze sprężyną powietrzną DebonAir i tłumieniem Charger 3 RC2 oraz damper RockShox Super Deluxe Ultimate o 140 mm skoku. Na dodatek, lekkie i sztywne koła z włókna węglowego z oponami założonymi bezdętkowo i najwyższej klasy sterowana bezprzewodowo grupa SRAM XX1 AXS. Jaki jest Fuel EXe 9.9 XX1 AXS? Fuel EXe 9.9 wynosi jazdę w terenie na wyższy poziom, dzięki bezprecedensowym technologiom, od cichej i kompaktowej przekładni TQ począwszy, a na precyzyjnie skonstruowanej ramie z włókna węglowego skończywszy. Łączy najistotniejsze strony obu światów—pędzi w dół szlaku jak konwencjonalny rower, a potem szarżuje pod górę z naturalnym wspomaganiem. Dodatkowo, wyposażony jest we genialny osprzęt, chociażby usprawnione zawieszenie RockShox z AirWiz i całkowicie bezprzewodowy napęd SRAM XX1 AXS. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EXe 9.9 2023 Nie musisz iść na kompromis. Dostajesz najlepsze włókno węglowe, elementy i silnik, który nie odrywa Twojej uwagi od szlaku Bezprzewodowy napęd SRAM XX1 AXS zagwarantuje wspaniałą zmianę biegów w pozbawionym linek systemie o prawdziwie piórkowej wadze Zawieszenie RockShox zaopatrzone jest w technologię AirWiz, dzięki której jego regulacja to błahostka nieznaczny,konkretny silnik TQ został dostrojony do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę, a także dostosowuje moc do Ciebie, dzięki temu jedziesz naturalnie zastosowany ekran, gniazdo ładowania i części sterowania są proste, wyszukane i pracują intuicyjnie nieduży. Lekki. Cichy. Naturalny. HPR50 Sercem przekładni TQ-Group do rowerów elektrycznych jest moduł HPR50, czyli przekładnia falowa o momencie obrotowym 50 Nm. Czym jest przekładnia falowa? Jest to stosunkowo prosty, ale pomysłowy mechanizm napędowy, który działa podobnie do silnika obrotowego, ale jest bardziej wyrafinowany. Wewnątrz znajdują się trzy koncentryczne części precyzyjne: generator fal eliptycznych, wewnętrzny sprężysty wielowypust i wielowypust okrągły, które wspólnie napędzają rower, a jednocześnie są śladowe i lekkie. W porównaniu z tradycyjnymi przekładniami zębatymi i pasowymi przekładnia falowa ma mniejszy rozmiar, jest mocniejsza, pracuje bardziej płynnie i jest trwalsza. Ze względu na ich precyzję, wytrzymałość i nieduży wymiar przekładnie falowe, a w szczególności napędy z przekładnią falową TQ, są wykorzystywane w przemyśle kosmicznym, lotnictwie, medycynie i robotyce. Z tych samych powodów, dla których sprawdzają się one w lądownikach księżycowych i robotach chirurgicznych, znakomicie radzą sobie także w rowerach elektrycznych. Dodatkowy akumulator Range Extender Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Posiada się w typowym koszyku na bidon i nie wymaga niełatwego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań. Zdejmowany akumulator Akumulator 360 Wh zapewnia Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, lecz wciąż łatwo go zdjąć dla komfortowojszego ładowania. Informacje technologiczne* Widelec RockShox Lyrik Ultimate, AirWiz, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3 RC2, przesunięcie 44 mm, Boost110, Maxle Stealth, 150 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Ultimate AirWiz, damper RCT2, 205 mm x 60 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Pro 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Pro 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz dostosowana do wykorzystania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zaci...