Trek Domane+ SLR 9 odmienia oblicze całej kategorii jako karbonowa e-szosówka o żwawym wspomaganiu, której wygląd, przypasowanie i zachowanie nie przypominają standardowego elektryka. Rama z włókna węglowego OCLV serii 800 kryje kompaktowy, zaawansowany silnik dający wrażenia z jazdy jak na konwencjonalnym rowerze. Jego dźwięk znika w tle, jednocześnie podczas spokojnych przejażdżek solo, jak i z klubem, dzięki czemu czujesz bliskość z jazdą, rowerem i otoczeniem, a jednocześnie zyskujesz moc na ostre podjazdy i wielokilometrowe wyprawy. Wisienka na torcie to najwyższej klasy części, na przykład bezprzewodowy napęd SRAM RED XPLR eTap AXS na szosę i gravel. Trek Domane+ SLR jest właściwy dla Ciebie, jeśli... Szukasz najlepszego i najlżejszego elektrycznego roweru szosowego. Interesuje cię nad wyraz dyskretny i cichy silnik, który zapewni ci wsparcie potrzebne na stromych podjazdach i w trakcie długich przejażdżek. Cenisz sobie wszechstronność i potrzebujesz roweru, który poradzi sobie ze wszystkim, od asfaltu po szuter. Doceniasz najwyższą jakość i interesuje Cię usprawnienie w postaci najlepszego sterowanego elektronicznie napędu w ofercie SRAM. Użyte technologie Nasza najlżejsza rama z włókna węglowego OCLV linii 800 z tylnym IsoSpeed. Żwawy silnik z przekładnią falową TQ o momencie obrotowym 50 Nm gwarantujący wspomaganie do 25 km/h, zastosowany akumulator 360 Wh, zintegrowany inteligentny ekran LED, a także dyskretne przyciski do zmiany trybów wspomagania zaimplementowane w klamkomanetki. Koła z włókna węglowego OCLV Aeolus RSL 37V, sterowany bezprzewodowo napęd 1x12 SRAM RED XPLR eTap AXS, karbonowy mechanizm korbowy, pochłaniająca wibracje kierownica Bontrager Pro IsoCore oraz mostek RCS Pro pozwalający ukryć linki i przewody dla wyszukanego wyglądu. Jaki jest Domane? Domane+ SLR 9 to najlepszy w naszej ofercie elektryczny rower szosowy. Rama z włókna węglowego OCLV i dyskretny układ napędowy TQ gwarantują dodatkowy zastrzyk mocy bez poświęcania elegancji i imponującej produktywności. W dodatku SRAM RED XPLR eTap AXS zagwarantuje nad wyraz szybką, płynną i dokładną zmianę biegów. Dlaczego pokochasz Treka Domane Plus SLR 9 Kompaktowy i lekki silnik z przekładnią falową TQ pracuje wyjątkowo dyskretnie a jednocześnie przekazuje ogromną moc do prędkości 25 km/h Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany wyświetlacz i dyskretne elementy sterujące powodują, iż maszyna ta wygląda i prowadzi się jak tradycyjny rower szosowy jednostajna geometria długodystansowa z wygładzającym trasę tylnym systemem IsoSpeed pochłania męczące nierówności na drodze, dzięki temu jedzie się płynniej i wygodniej Na długie przejażdżki możesz dodać wydłużający zasięg akumulator Range Extender, który elegancko mieści się w koszyku na bidon i gwarantuje Ci moc na pokonanie dodatkowych kilometrów wyekwipowany jest w najwyższy w gamie SRAM, gotowy na wszelkie wyzwania i sterowany bezprzewodowo, napęd 1x12 RED XPLR eTap AXS, a także 40 mm opony gwarantujące komfort i wszechstronność do jazdy po każdej nawierzchni Specyfikacja technologiczna* Rama Włókno węglowe OCLV linii 800, układ napędowy TQ, zwężana główka ramy, tylny rozdzielacz IsoSpeed, wewnętrzne prowadzenie linek, hamulce tarczowe flat mount, mocowania błotników, oś przelotowa 142x12 mm Widelec Domane+ z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12x100 mm przypasowanie ramy Endurance Waga Waga 56 – 12,15 kg Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. System elektryczny Bateria TQ 360 Wh Komputer wyświetlacz TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+ Silnik TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W Napęd Manetka SRAM RED eTap AXS, 12 biegów Przerzutka tylna SRAM RED XPLR eTap AXS, maks. Zębatka 44T Korba wymiar: 50, 52 Praxis Carbon, 170 mm długości wymiar: 54, 56 Praxis Carbon, 172,5 mm długości rozmiar: 58, 60, 62 Praxis Carbon, 175 mm długości Zębatka przednia SRAM X-SYNC, 42T, stop aluminium Kaseta SRAM XG-1271, 10-44, 12-rzędowa Łańcuch SRAM RED D1, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 46T, 2x: 52/36 Koła Koło przednie Bontrager Aeolus RSL 37V, włókno węglowe OCLV, przypasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, profil 37 mm, nieelastyczna oś przelotowa 100x12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus RSL 37V, włókno węglowe OCLV, przypasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, profil 37 mm, niesprężysta oś przelotowa 142x12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Bontrager GR1 Team Issue, przypasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 40 mm element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Maks. Rozmiar opon 40mm bez błotników, 35mm z błotnikami części Siodełko Roz...