Trek Domane+ SLR 6 odmienia oblicze całej kategorii jako e-szosówka, który nie przypomina typowego roweru elektrycznego ani pod względem wyglądu, ani dobrania, ani wrażeń z jazdy. Zbudowany jest na ramie z włókna węglowego OCLV linii 800, która kryje kompaktowy, wysoce nowoczesny silnik dający wrażenia z jazdy jak na konwencjonalnym rowerze. Cichy silnik znika pośród innych dźwięków i praktycznie go nie zauważysz podczas spokojnych przejażdżek solo lub z klubem, dzięki czemu czujesz bliskość z jazdą, rowerem i otoczeniem, a równocześnie zyskujesz moc na pokonanie ostrych podjazdów i wielokilometrowe wyprawy. Całość dopełnia momentalna zmiana biegów opartego na SRAM Rival XPLR AXS napędu pracującego wzorowo na szosie i szutrze. Trek Domane+ SLR 6 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz topowej karbonowej e-szosówki, która będzie superlekka, wytworna i szczególnie cicha. Wszechstronność ma znaczenie i chcesz posiadać możliwość jazdy na wszystkim, od asfaltu po szuter. Poza tym zależy Ci na prędkiej i starannej zmianie biegów bezprzewodowego napędu SRAM Rival XPLR AXS. Użyte technologie Nasza najlżejsza rama z włókna węglowego OCLV linii 800 z tylnym IsoSpeed. Żwawy silnik z przekładnią falową TQ o momencie obrotowym 50 Nm zapewniający wspomaganie do 25 km/h, wbudowany akumulator 360 Wh, zintegrowany inteligentny wyświetlacz LED i dyskretne przyciski do zmiany trybów wspomagania zastosowane w klamkomanetki. Koła z włókna węglowego OCLV Aeolus RSL 3V, sterowany bezprzewodowo napęd 1x12 SRAM Rival XPLR AXS, karbonowy mechanizm korbowy, pochłaniająca wibracje kierownica Bontrager Pro IsoCore oraz mostek RCS Pro zezwalający ukryć linki i przewody dla szykownego wyglądu. Jaki jest Domane Nasza najkorzystniejsza karbonowa rama Domane+ i najlepiej wkomponowany napęd elektryczny gwarantujący dodatkowy zastrzyk mocy bez poświęcania elegancji i imponującej skuteczności. Nowy sterowany bezprzewodowo SRAM Rival XPLR AXS zmienia biegi płynnie i szybko. Dlaczego pokochasz Treka Domane Kompaktowy i lekki silnik z przekładnią falową TQ pracuje wyjątkowo dyskretnie a równocześnie przekazuje ogromną moc do prędkości 25 km/h Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany ekran i dyskretne komponenty sterujące sprawiają, iż maszyna ta wygląda i prowadzi się jak klasyczny rower szosowy jednostajna geometria długodystansowa z wygładzającym trasę tylnym systemem IsoSpeed pochłania męczące nierówności na drodze, dzięki czemu jedzie się płynniej i komfortowoj Na długie przejażdżki możesz dodać wydłużający zasięg akumulator Range Extender, który elegancko zawiera się w koszyku na bidon i gwarantuje Ci moc na pokonanie dodatkowych kilometrów zaopatrzony jest w gotowy na wszelkie wyzwania sterowany bezprzewodowo napęd 1x12 SRAM Rival XPLR AXS, a także 40 mm opony gotowe wgryźć się w luźny szuter Specyfikacja technologiczna* Rama Włókno węglowe OCLV serii 800, układ napędowy TQ, zwężana główka ramy, tylny rozdzielacz IsoSpeed, wewnętrzne prowadzenie linek, hamulce tarczowe flat mount, mocowania błotników, oś przelotowa 142x12 mm Widelec Domane+ z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12x100 mm przypasowanie ramy Endurance Waga Waga 56 - 12.65 kg / 27.89 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. System elektryczny Bateria TQ 360 Wh Komputer wyświetlacz TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+ Silnik TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W Napęd Manetka SRAM Rival eTap AXS, 12 biegów Przerzutka tylna SRAM Rival XPLR eTap AXS, maks. Zębatka 44T Korba rozmiar: 50, 52 Praxis Carbon, 170 mm długości rozmiar: 54, 56 Praxis Carbon, 172,5 mm długości rozmiar: 58, 60, 62 Praxis Carbon, 175 mm długości Zębatka przednia SRAM X-SYNC, 42T, stop aluminium Kaseta SRAM XG-1251, 10-44, 12-rzędowa Łańcuch SRAM Rival, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 46T, 2x: 52/36 Koła Koło przednie Bontrager Aeolus Pro 3V, włókno węglowe OCLV, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, sztywna oś przelotowa 100x12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus Pro 3V, włókno węglowe OCLV, dostosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, nieelastyczna oś przelotowa 142x12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Bontrager GR1 Team Issue, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 40 mm element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz Bontrager TLR Maks. Rozmiar opon 40mm bez błotników, 35mm z błotnikami części Siodełko rozmiar: 50, 52 Bontrager Verse Short Elite, drążone szyny ze stali rdzoodpornej, szerokość 155 mm rozmiar: 54, 56...