Trek Émonda SL 5 Disc, to lekka szosówka z włókna węglowego o stabilnej charakterystyce jazdy, znakomitym prowadzeniu i dodatkowymi zaletami w postaci możliwości rozwijania znacznych szybkości, dzięki aerodynamicznemu profilowi rur. To znakomity rower na stumilówki w górzystym terenie, wietrzne płaskie odcinki i szybkie zjazdy. Trek Émonda SL 5 jest dla Ciebie, jeśli... Oczekujesz osiągów lekkiego roweru z włókna węglowego w konkurencyjnej cenie? Zaczynasz przygodę z wyścigami albo regularnie jeździsz na szosie i chcesz przejść o poziom wyżej niż rower aluminiowy, a do tego Ci potrzeba bezawaryjnych części, pewnych hamulców, niskiej masy i charakterystyki aerodynamicznej ramy z włókna węglowego OCLV Carbon. Użyte technologie Lekka, aerodynamiczna rama i widelec z włókna węglowego OCLV Carbon kolekcji 500, kompletny 11-biegowy napęd Shimano 105, konkretne hydrauliczne hamulce tarczowe „flat mount" Shimano, wewnętrzne prowadzenie linek i kabli oraz koła przystosowane do konstrukcji bezdętkowego Bontrager Paradigm Comp Tubeless Ready. Jaka jest Emonda? Ten lekki i aerodynamiczny rower zapewni Ci maksymalną prędkość jednocześnie podczas wspinaczek, jak i pokonywania prostych odcinków. Do tego, gwarantuje siłę hamowania i kontrolę, które bez wątpienia przydadzą się w trakcie wymagających zjazdów. Usprawnienie w postaci hydraulicznych hamulców tarczowych i bezusterkowy napęd czynią z tej maszyny znakomity pierwszy rower szosowy z włókna węglowego. Dlaczego pokochasz Treka Emonda SL 5 Dostajesz w zamian naprawdę dużo: Émonda SL 5 Disc jest lekka, szybka, przyjemna i gotowa na ściganie Aerodynamiczne kształty rur czynią tę platformę Émonda SL najszybszą w historii, zarówno na płaskim, jak i na podjazdach To perfekcyjne usprawnienie względem aluminiowej szosówki Hydrauliczne hamulce tarczowe gwarantują pewne hamowanie i kontrolę niezależnie od pogody, na każdej drodze. Jak każdy model Émonda, rower ten opracowano, żeby był najlżejszym i najszybszym w swej klasie, a ponadto przyznaliśmy mu dożywotnią gwarancję. Specyfikacja techniczna* Rama Ultralekkie włókno węglowe OCLV linii 500, rury zoptymalizowane na osiągi Ride Tuned, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie przewodów i linek, kompatybilna z DuoTrap S, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm Widelec Émonda SL z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm przypasowanie ramy H1.5 Race Waga Waga 56 - 8.87 kg / 19.56 lbs Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. Napęd Manetka rozmiar: 47, 50, 52 Shimano 105 R7025, z krótką dźwignią, 11-biegowa rozmiar: 54, 56, 58, 60, 62 Shimano 105 R7020, 11-biegowa Przerzutka przednia Shimano 105 R7000, mocowana bezpośrednio Przerzutka tylna Shimano 105 R7000, niedługi wózek, maks. Zębatka 30T Korba wymiar: 47 Shimano 105 R7000, 50/34 (kompaktowa), 165 mm długości wymiar: 50, 52 Shimano 105 R7000, 50/34 (kompaktowa), 170 mm długości rozmiar: 54, 56, 58 Shimano 105 R7000, 50/34 (kompaktowa), 172,5 mm długości rozmiar: 60, 62 Shimano 105 R7000, 50/34 (kompaktowa), 175 mm długości Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta Shimano 105 R7000, 11-30, 11 speed Łańcuch Shimano 105 HG601, 11-rzędowy Maks. Wielkość zębatki 1x: 50T, 2x: 53/39 Koła Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz rozmiar: 47, 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62 Bontrager Paradigm SL, przystosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta rozmiar: 52 Bontrager Affinity Disc, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta Szprychy 14 g, ze stali nierdzewnej, czarne Opona Bontrager R1 Hard-Case Lite, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 28 mm Maks. Rozmiar opon 28mm komponenty Siodełko rozmiar: 47, 50, 52 Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm wymiar: 54, 56, 58, 60, 62 Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm Sztyca wymiar: 47, 50, 52, 54 Bontrager, nasadka masztu ze stopu aluminium, przesunięcie 10 mm, niska rozmiar: 56, 58, 60, 62 Bontrager, nasadka masztu ze stopu aluminium, przesunięcie 10 mm, wysoka Kierownica rozmiar: 47, 50 Bontrager Comp VR-C, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 100 mm, głębokość 124 mm, szerokość 38 cm rozmiar: 52 Bontrager Comp VR-C, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 100 mm, głębokość 124 mm, szerokość 40 cm rozmiar: 54, 56, 58 Bontrager Comp VR-C, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 100 mm, głębokość 124 mm, szerokoś...