Trek Top Fuel 8 łączy prędkość roweru cross country ze efektywnością oferowaną przez wybaczające błędy rowery full suspension na szlak. Jest prędki, zwinny i zapewnia niemało prawidłowej zabawy w trakcie śmigania po szlakach i pokonywania technologicznych zjazdów.
Trek Top Fuel 8 2024 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz wszechstronnego roweru górskiego z pełnym zawieszeniem, który oferuje doskonały balans pomiędzy skutecznością a ostrą jazdą. Chcesz zmierzyć się z skomplikowanymi zjazdami, pędzić na podjazdach i pewnie pokonywać kolejne okrążenia.
Użyte technologie Lekka rama aluminiowa ze schowkiem wewnętrznym, widelec RockShox Pike o skoku 120 mm z miękką sprężyną DebonAir, damper RockShox Deluxe Ultimate RCT o skoku 120 mm i napęd Shimano XT.
na dodatek, 4-tłoczkowe hamulce dla pewnych zjazdów, koła Bontrager Line Comp 30 przypasowane do konstrukcji bezdętkowego, wraz z uszczelniaczem, podwójna blokada zawieszenia Bontrager DropLock i dostosowywana sztyca podsiodłowa Bontrager Line.
Jaki jest Top Fuel 8? Top Fuel 8 oferuje Ci ramę ze stopu aluminium z usprawnionym napędem, widelcem oraz hamulcami, które nadążą za Twoimi postępami jednocześnie w kwestii prędkości, jak i umiejętności. Dlaczego pokochasz Treka Top Fuel 8 unikatowe zawieszenie roweru jest jednocześnie sprawne i gotowe na zabawę Manetka Bontrager DropLock pozwala łatwo zablokować przednie i tylne zawieszenie jednocześnie, umożliwiając wydajne sprinty i podjazdy.
Steruje również sztycą dostosowywaną Mino Link pozwala wprowadzać znikome regulacje geometrii ekspresowo i łatwo, nawet wewnątrz przejażdżki szykowny schowek zastosowany w ramę pozwala na przechowywanie narzędzi i sprzętu świeże, demontowane zabezpieczenie Knock Block zezwala na szerszy zakres ruchu kierownicy, dzięki czemu chroni linki i przewody bez uszczerbku na promieniu skrętu dane technologiczne* Rama Alpha Platinum Aluminium, schowek wewnętrzny, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, osłona rury dolnej, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 120 mm skoku Widelec RockShox Pike, sprężyna DebonAir, tłumik Rush RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 130 mm skoku Amortyzator RockShox Deluxe Ultimate RCT, 185 mm x 50 mm Maks.
kompatybilny skok widelca 130 mm (541 mm od osi do korony) Koła Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line Comp 30, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta Opona Bontrager XR4 Team Issue, przystosowana do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,40" Maks.
rozmiar opon Rama: 29 x 2,5" Widelec: patrz specyfikacja producenta Napęd Manetka Shimano XT M8100, 12-rzędowy Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek Korba wymiar: S, M, M/L, L Shimano Deore M6120, zębatka 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości wymiar: XL, XXL Shimano Deore M6120, zębatka 30T, linia łańcucha 55 mm, 175 mm długości Wkład suportu Shimano BB-MT501 BSA Kaseta Shimano SLX M7100, 10-51, 12-rzędowa Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa Maks.
wielkość zębatki Maks.: 36T (owalna - 34T) Min.: 28T elementy Siodełko Bontrager Arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm Sztyca wymiar: S TranzX JD-YSP39, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm wymiar: M, M/L TranzX JD-YSP39, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm rozmiar: L, XL, XXL TranzX JD-YSP39, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm Kierownica wymiar: S Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 750 mm wymiar: M, M/L, L, XL, XXL Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780mm Chwyty Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą Wspornik kierownicy Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 45 mm długości Hamulec SRAM DB 8 4-piston hydraulic disc Tarcza hamulcowa rozmiar: S, M, M/L, L, XL, XXL SRAM CenterLine, mocowanie na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 160 mm wymiar: S, M, M/L, L, XL, XXL SRAM CenterLine, 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm rozmiar tarczy Maks.
średnice tarcz hamulcowych: Przód zgodnie ze specyfikacją producenta widelca, 180 mm z tyłu Waga Waga dla rozmiaru M - 14.85 kg / 32.74 lbs Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.
tabelka rozmiarów rozmiar roweru Wzrost rowerzysty Wewnętrzna długość nogi S 153-166 cm 72-79 cm M 161-172 cm 76-81 cm M/L 165-178 cm 77-84 cm L 177-187 83-88 cm XL 186-195 cm 87-92 cm XXL 195-203 cm 92-96 cm **Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejs...