Trek Boone 5 Disc to rower przełajowy z włókna węglowego, który powstał, aby dominować na każdej trasie CX, nawet na tych najszczególniej znanych z UCI. Opływowa i lekka rama z włókna węglowego ma zastosowany wygładzający trasę rozdzielacz IsoSpeed z tyłu i elementy, które sprawdzą się w każdych warunkach, takie jak napęd SRAM Apex, pochłaniającą wibracje kierownicę i mocne hamulce tarczowe zapewniające pewne hamowanie na nierównym, błotnistym terenie. Trek Boone 5 jest dla Ciebie, jeśli... Najlepiej czujesz się kilkadziesiąt centymetrów nad ziemią, przeskakując kolejne bariery, a na każdy wyścig wpadasz z myślą o najwyższym stopniu podium. Szukasz wysokiej klasy wyścigowego roweru przełajowego, dzięki któremu zdobędziesz wymarzone pudło i to w wielkim stylu. Użyte technologie Opływowa i superlekka rama z włókna węglowego OCLV serii 600 z tylnym rozdzielaczem IsoSpeed gwarantującym wygodę i przyczepność, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów poprawiające ochronę przed czynnikami zewnętrznymi, widelec z włókna węglowego Trek IsoSpeed Cross, napęd 1x12 SRAM Apex XPLR, kierownica Bontrager Elite IsoZone, a do tego potężne hydrauliczne hamulce tarczowe flat mount gwarantujące precyzyjne hamowanie nawet w najtrudniejszych warunkach. Jaki jest Boone? Jeśli pochłaniasz frytki, jednakowo jak i przeszkody, Boone to maszyna dla Ciebie. To rower, który żyje szybkością i efektywnością niezbędną do rozłożenia na łopatki każdego segmentu trasy, niezależnie od warunków. Dlaczego pokochasz Treka Boone Zyskujesz odporność i wydajność napędu SRAM Apex XPLR i jego wzorową zmianę biegów oraz ogromny zakres przełożeń Rower ten powstał z pomocą przełajowej arystokracji, w tym Mistrza Świata Svena Nysa i Mistrzyni USA Katie Compton Tylny rozdzielacz IsoSpeed ogranicza męczące wstrząsy towarzyszące jeździe po trudnych trasach i pomaga Ci zachować siły na dłuższą jazdę Przełajowa geometria i kształty rur Boone ułatwiają zarzucenie go na ramię, dzięki temu zdominujesz każdy komponent wyścigu, włącznie z podbiegami. Włókno węglowe rządzi na trasach przełajowych—jest lżejsze, wygodniejsze i sprawniejsze niż aluminium Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe OCLV linii 600, rozdzielacz IsoSpeed, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, maszt podsiodłowy Ride Tuned, prowadnica łańcucha 3S, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm Widelec Trek Cross, full carbon, tapered carbon steerer, flat mount disc, 12x100mm thru axle Koła Koło przednie Bontrager Paradigm Comp 25 Disc, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, oś przelotowa 100 x 12 mm Koło tylne Bontrager Paradigm Comp 25, przypasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, bębenek Shimano 11/12-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Bontrager CX3 Team Issue, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 32 mm Maks. Rozmiar opon 38 mm Napęd Manetka SRAM Apex, 12-rzędowa Przerzutka tylna SRAM Apex XPLR, maks. Zębatka 44T Korba wymiar: 49 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 165 mm długości rozmiar: 52 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 170 mm długości wymiar: 54, 56 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 172,5 mm długości rozmiar: 58, 61 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 175 mm długości Wkład suportu SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta SRAM XG-1230, 11-44, 12-rzędowa Łańcuch SRAM Apex, 12-rzędowa elementy Siodełko wymiar: 49, 52 Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm rozmiar: 54, 56, 58, 61 Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm Sztyca rozmiar: 49, 52, 54, 56 Nasadka masztu z włókna węglowego Bontrager, przesunięcie 5mm, niska rozmiar: 58, 61 Nasadka masztu z włókna węglowego Bontrager, przesunięcie 5 mm, wysoka Kierownica wymiar: 49 Bontrager Elite IsoZone VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 38 cm wymiar: 52 Bontrager Elite IsoZone VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 40 cm wymiar: 54, 56 Bontrager Elite IsoZone VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 42 cm wymiar: 58, 61 Bontrager Elite IsoZone VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 44 cm Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf Wspornik kierownicy wymiar: 49 Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości wymiar: 52, 54 Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości wymiar: 56, 58 Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości wymiar: 61 Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 poziomów, 110 mm długości Hamulec SRAM Apex hydraulic disc, flat mount Tarcza hamulcowa SRAM Paceline, zaokrąglona, centerlock, 160 mm Dźwignia hamulca SRAM Apex, 12-rzędowa rozmiar tarczy Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu Ograni...