Trek Domane AL 5 to szybki i wszechstronny rower szosowy, znakomity dla każdego, kto zaczyna asfaltowe przygody. Rama z Alpha Aluminium, prześwit na obszerniejsze opony, 12-rzędowy napęd Shimano 105, mocowania na rurze górnej i geometria gwarantująca wygodę przez cały dzień powodują, iż Domane AL 5 jest perfekcyjny do codziennej jazdy, grupowych przejażdżek, szybkich dojazdów, a choćby wypraw poza utwardzone trasy na większość szutrów. Trek Domane AL 5 jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz rozpocząć przygodę z rowerami szosowymi i pragniesz maszyny, która równocześnie będzie wygodna, elegancka i, co najważniejsze, przystępna cenowo. Chcesz jeździć z zasady po drogach, lecz rower ma poradzić sobie ponadto z gorszym asfaltem i swobodnymi szutrami, oraz Ci potrzeba uniwersalnych przełożeń na każdy podjazd. Dni spędzone na letnim kręceniu brzmią cudnie, więc Ci trzeba optymalnego komfortu, aby jeździć tyle ile chcesz. Użyte technologie Rama z Alpha Aluminium linii 100 z lepszymi kształtami rur dla fachowego wyglądu i ulepszonej jazdy, 12-rzędowy komplet napędowy Shimano 105, solidne hamulce tarczowe niezawodne w każdych warunkach, niezwykle wytrzymałe koła, wbudowane mocowania w ramie do przewożenia dodatkowego ekwipunku, 32 mm opony szosowe do użycia bezdętkowego dla dopełniającej wygody oraz kierownica z flarą dla ulepszonej kontroli i stabilności. Jaki jest Domane? Domane AL 5 to prawdziwy rower szosowy i nadzwyczajna sugestia na rozpoczęcie szosowej przygody. Wygodny na cały dzień jazdy, wystarczająco szybki, żeby utrzymać się w grupie i wyjątkowo uniwersalny w trakcie wypadów w teren. Dlaczego pokochasz Treka Domane AL 5 szczególnie wszechstronna i wyszukana maszyna, genialna jako pierwszy wyczynowy rower szosowy duży, 42 mm prześwit (zgodnie z wymiarami) posiada obszerniejsze opony dla dodatkowej wygody na większości szutrowych dróg Wewnętrzne prowadzenie przewodów i zintegrowany kokpit perfekcyjny, estetyczny wygląd Mocowania na bagażnik, błotniki, a także na rurze górnej ułatwiają przewożenie całego niezbędnego ekwipunku konkretne hamulce tarczowe zapewniają momentalne hamowanie w każdych warunkach Specyfikacja techniczna* Rama Alpha Aluminium linii 100, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak UDH, nieelastyczna oś przelotowa 142 x 12 mm Widelec Domane AL carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle Koła Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch thru axle, removable lever Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk tylny nieelastyczna oś przelotowa Bontrager Switch Obręcz Bontrager Paradigm SL, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta Szprychy 14 g, ze stali rdzoodpornej, czarne Opona Bontrager R1 Hard-Case Lite, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 32 mm Maks. Rozmiar opon 40 mm bez błotników, 35 mm z błotnikami Napęd Manetka Shimano 105 R7120, 12-rzędowa Przerzutka przednia Shimano 105 R7100, obejma 31,8 mm, mocowanie dolne Przerzutka tylna Shimano 105 R7100, maks. Zębatka 36T Korba wymiar: 44 Shimano 105 R7100, 50/34, 165 mm długości rozmiar: 49, 52 Shimano 105 R7100, 50/34, 170 mm długości rozmiar: 54, 56 Shimano 105 R7100, 50/34, 172,5 mm długości wymiar: 58, 61 Shimano 105 R7100, 50/34, 175 mm długości Wkład suportu wymiar: 44, 49, 52, 54, 56, 58, 61 Shimano RS501 BSA rozmiar: 44, 49, 52, 54, 56, 58, 61 Prowheel PW-BB73+, 68/73 mm, gwintowany zewnętrzny Kaseta Shimano 105 7101, 11-34, 12-rzędowa Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 50T, 2x: 50/34 elementy Siodełko Verse Short, szyny stalowe, szerokość 145 mm Sztyca rozmiar: 44, 49 Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 250 mm długości wymiar: 52, 54, 56, 58, 61 Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 330 mm długości Kierownica rozmiar: 44, 49 Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 38 cm wymiar: 52 Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 40 cm wymiar: 54, 56 Bontrager Elite IsoZone VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 42 cm rozmiar: 58, 61 Bontrager Elite IsoZone VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 44 cm Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf Wspornik kierownicy rozmiar: 44 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 poziomów, 70 mm długości rozmiar: 49 Bontrager Elite, 31,8 mm...