Trek Checkpoint ALR 5 to wyjątkowo korzystny rower gravelowy z aluminiową ramą i najwyższej klasy częściami na długie i nieprzystępne kilometry na każdej nawierzchni, od grubego szutru po płaskie szosy. Dobranie go do każdej przygody to błahostka, dzięki rozwiązaniom takim jak zwinna, a równocześnie progresywna geometria, mnóstwo mocowań na pokaźne wyprawy, czy też napęd 1x12 SRAM Apex. Trek Checkpoint ALR 5 jest dla Ciebie, jeśli... Uwielbiasz obfite wyprawy na szutrze, które kończą się solidnym napojem i czymś smakowitym. Nie znaczy to jednak, że idziesz na kompromisy w osiągach. Oczekujesz mnóstwo za swoje ciężko zarobione pieniądze, między innymi jakości, wszechstronności, bezawaryjności i mnóstwa radości z jazdy. Użyte technologie mocna rama z Alpha Aluminium linii 300 z innowacyjną geometrią prowadzącą się jednostajnie przy znacznych prędkościach i produktywnie na ostrych podjazdach, ukryte przewody i linki, które nie przeszkadzają w założeniu toreb, mocowania bagażnika i błotników, a także zintegrowane mocowania dla toreb na ramę, napęd 1x12 SRAM Apex rewelacyjny na ostre podjazdy albo skomplikowane odcinki szutru, hydrauliczne hamulce tarczowe pracujące sprawnie w każdych warunkach pogodowych, obręcze dostosowane do konstrukcji bezdętkowego oraz spore opony na szuter 700x40c poprawiające przyczepność i prowadzenie. Jaki jest Checkpoint ALR? Jeśli liczy się dla Ciebie stosunek przygody do ceny, postaw na Checkpoint ALR 5. Wysokiej klasy części, wytrzymała rama ze stopu aluminium i niemało dodatkowych rozwiązań, takich jak dodatkowy prześwit na opony i opcje przypasowania, dzięki którym możesz pewnie wybrać się na pokaźne, ulepszone przygody. Dlaczego pokochasz Treka Checkpoint ALR 5 progresywna geometria pozwala jeździć błyskawicznie i zwinnie, a jednocześnie zapewnia stabilność i kontrolę na szybkich, niełatwych zjazdach Zyskujesz nieszablonową wszechstronność potrzebną do jazdy w przeróżnych stylach, od gravelu i wielodniowych wypraw po codzienne dojazdy do pracy znaczny prześwit pozwala założyć opony o rozmiarze do 45c, dające przyczepność i stabilność w każdych warunkach Zintegrowane w ramie mocowania na torbę i na bagażnik i błotniki upraszczają przewożenie ekwipunku i wody Napęd SRAM Apex 1x12 daje Ci sporo przełożeń na ostre podjazdy Specyfikacja technologiczna* Rama z widelcem 300 Series Alpha Aluminum, tapered head tube, Internal cable routing, 3S chain keeper, T47 BB, rack and fender mounts, integrated frame bag mounts, flat mount disc, 142x12mm thru axle Widelec Checkpoint, full carbon, tapered carbon steerer, rack mounts, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle Koła Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Paradigm, Tubeless Ready, 24 otworów, 21 mm szerokości, wentyl Presta Opona Bontrager GR1 Team Issue, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700x40c element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz Taśma do obręczy Bontrager Aeolus XXX Maks. Rozmiar opon 700 x 45 mm / 650 x 2,10" Napęd Manetka SRAM Apex, 12-rzędowa Przerzutka tylna SRAM Apex XPLR, maks. Zębatka 44T Korba wymiar: 49 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 165 mm długości rozmiar: 52 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 170 mm długości rozmiar: 54, 56 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 172,5 mm długości rozmiar: 58, 61 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 175 mm długości Wkład suportu SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta SRAM XG-1230, 11-44, 12-rzędowa Łańcuch SRAM Apex, 12-rzędowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 44T, 2x: 50/34 komponenty Siodełko wymiar: 49, 52 Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm wymiar: 54, 56, 58, 61 Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm Sztyca Bontrager ze stopu aluminium, 27,2 mm, przesunięcie 12 mm, 330 mm długości Kierownica rozmiar: 49 Bontrager Elite Gravel, 38 cm szerokości wymiar: 52 Bontrager Elite Gravel, 40 cm szerokości rozmiar: 54, 56 Bontrager Elite Gravel, 42 cm szerokości rozmiar: 58, 61 Bontrager Elite Gravel, 44 cm szerokości Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf Wspornik kierownicy wymiar: 49 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości wymiar: 52, 54 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości wymiar: 56, 58 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 poziomów, 90 mm długości wymiar: 61 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 poziomów, 100 mm długości Hamulec SRAM Apex hydraulic disc, flat mount Tarcza hamulcowa SRAM Paceline, zaokrąglona, centerlock, 160 mm Dźwignia hamulca SRAM Apex, 12-rzędowa rozmiar tarczy Maksymalna średnica tarczy...