Trek Procaliber 6 to rower górski cross-country wyprodukowany do ostrej jazdy i singletracków. Świetnie równoważy gotowość do wyścigów z przystępną ceną, a to dzięki aluminiowej ramie o postępowej geometrii, która wzorowo radzi sobie z prędkimi zakrętami i niełatwymi odcinkami szlaków, i tylko czeka, aby wystrzelić w górę na podjazdach.
Całość dopełniają 12-biegowy napęd Shimano i widelec RockShox o 120 mm skoku, które dają Ci wszystkie niezbędne przełożenia i konieczny komfort. Trek Procaliber 6 jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz wjechać w świat wyścigów XC na hardtailu wykonanym z myślą o niezwłocznych podjazdach i opanowaniu na trudniejszych odcinkach.
Masz nadzieję oszczędzić, stawiając na potężną aluminiową ramę, i nie przeszkadza Ci późniejsze usprawnienie komponentów. Użyte technologie Lekka rama hardtail z Alpha Platinum Aluminium o postępowej geometrii XC z rozstawem piasty Boost 148 mm zapewniającym sztywność pod szerokim obciążeniem.
na dodatek, wygładzający trasę widelec amortyzowany RockShox Judy Silver o 120 mm skoku ze sprężyną powietrzną Solo Air i blokadą Turnkey. Płynnie pracujący 12-biegowy napęd Shimano łączący części Deore i XT, koła dostosowane do zastosowania bezdętkowego Botrager Kovee, sztyca regulowana Bontrager Line z wewnętrznym prowadzeniem linki oraz hydrauliczne hamulce tarczowe.
Jaki jest Procaliber? Chcesz się ścigać? Procaliber 6 też. Ten wyścigowy rower XC oferuje równowagę skuteczności i ceny genialną dla rowerzystów pragnących śrubować wyniki podczas wyścigów. Postępowa geometria XC pozwala wydajnie pokonywać trudne odcinki i frunąć po podjazdach, a dzięki niezawodnym i jednocześnie dostępnym częściom w mgnieniu oka wyjedziesz na szlaki bez wydawania całych oszczędności na nowy rower.
Dlaczego pokochasz Treka Procaliber otrzymujesz postępową geometrię i 120 mm skoku z przodu, dzięki temu możesz atakować podjazdy i pewnie pędzić na zjazdach Równoważy przystępną cenę aluminiowego hardtaila ze efektywnością karbonowych braci Napęd 1x z 12 biegami zapewnia mnóstwo przełożeń na superszybkie podjazdy z jedną prostą w użyciu manetką Koła 29-calowe dopasowane do wykorzystania bezdętkowego ograniczają opory toczenia i bronią przed przebiciami Wewnętrzne prowadzenie linek umożliwia cichą jazdę, ogranicza czynności konserwacyjne, a równocześnie wygląda elegancko Specyfikacja techniczna* Rama Alpha Platinum Aluminium, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, BSA 73, ukryte mocowania bagażnika i nóżki, UDH, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm Widelec RockShox Judy Silver, sprężyna Solo Air, blokada TurnKey, zwężana rura sterowa, przesunięcie 42 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 120 mm skoku Maks.
kompatybilny skok widelca 130 mm (540 mm od osi do korony) Koła Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Shimano TC500 ze stopu aluminium, centerlock, niesprężysta oś przelotowa 148 x 12 mm Obręcz Bontrager Kovee, dwuścienne, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, 23 mm szerokości, zawór Presta Opona Bontrager Sainte-Anne Pro XR, przystosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,20" element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks.
wymiar opon Rama: 29 x 2,40" Widelec: Patrz specyfikacja producenta Napęd Manetka Shimano Deore M6100, 12 biegów Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek Korba rozmiar: S, M Shimano MT512, zębatka 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości wymiar: M/L, L, XL Shimano MT512, zębatka 30T, linia łańcucha 55 mm, 175 mm długości Wkład suportu Shimano BB-MT501 BSA Kaseta Shimano Deore M6100, 10-51, 12-rzędowa Łańcuch Shimano Deore M6100, 12 biegów Pedał VP-536 nylonowe, platformowe Maks.
wielkość zębatki 1x: 34T (linia łańcucha 55 mm), min. 30T (linia łańcucha 52 mm) części Siodełko Verse Short, szyny stalowe, szerokość 145 mm Sztyca wymiar: S, M TranzX JD-YSP18, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 361 mm długości rozmiar: ML, L, XL, XXL TranzX JD-YSP18, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 425 mm długości Kierownica rozmiar: S, M Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 5 mm, szerokość 720 mm rozmiar: M/L, L, XL Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm Chwyty Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą Wspornik kierownicy wymiar: S Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 50 mm długości rozmiar: M, M/L Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 60 mm długości wymiar: L Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 poziomów, 70 mm długości wymiar: XL Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 poziomów, 80 mm długości Stery Półzintegrowane, łożyska kulkowe, góra 1-1/8", dół 1,5" Hamulec Hydrauliczny hamulec tarczowy Shimano MT200 Tarcza hamulcowa wymiar: S, M, M/L, L, XL Shimano RT10,...