Trek Madone SL 7 Disc łączy progresywne parametry aerodynamiczne i ogólną sprawność jazdy z bezawaryjną pracą sterowanego bezprzewodowo napędu Shimano Ultegra Di2. Jest lekki, szybki i niesamowicie opływowy, a do tego wyekwipowany w aerodynamiczne koła z włókna węglowego, wygładzający trasę rozdzielacz IsoSpeed i potężne hydrauliczne hamulce tarczowe, które pracują wydajnie w każdych warunkach. Trek Madone SL 7 2022 jest dla Ciebie, jeśli... Szybkość i osiągi są dla Ciebie ważne, i chcesz odczuć korzyści z naszych lekkich kół z włókna węglowego, a także sterowanego bezprzewodowo napędu Di2, który pracuje niewiarygodnie błyskawicznie i niezmiennie w każdych warunkach. Woliszposiadać do dyspozycji solidne w każdych warunkach hydrauliczne hamulce tarczowe. Użyte technologie Lekka rama i widelec z włókna węglowego OCLV kolekcji 500 z przecinającymi wiatr rurami Kammtail Virtual Foil, wygładzający drogę rozdzielacz IsoSpeed, kompletna sterowana bezprzewodowo grupa Shimano Ultegra Di2 2x12, przypasowane do użycia bezdętkowego koła z włókna węglowego OCLV Bontrager Aeolus Pro 5, solidne hydrauliczne hamulce tarczowe i kierownica aero zgodna z przystawkami czasowymi. Jaki jest Trek Madone? Dostajesz bez dodatkowych dopłat szybkość, przewagę aerodynamiczną i nieszablonową charakterystykę jazdy naszej najlepszej szosówki, a do tego precyzję sterowanego elektronicznie napędu. Nowa grupa Ultegra Di2 gwarantuje wyjątkowo szybką i bezawaryjną zmianę biegów, a to ma ogromne znaczenie, gdy pędzisz ku mecie. Dlaczego pokochasz Treka Madone SL 7 2022 Nowy bezprzewodowy napęd Ultegra Di2 oferuje najszybszą, najpłynniejszą i najmocniej responsywną zmianę biegów w historii regulowany rozdzielacz IsoSpeed w rurze górnej pozwala zbratać stopień pochłaniania wstrząsów wedle uznania i wyekwipowany jest w elastomer zapewniający płynne, kontrolowane i jednostajne odbicie Wszystkie korzyści aerodynamiczne Madone, a do tego możliwość założenia lemondki na triathlony i czasówki Hamulce tarczowe zapewniają udoskonaloną produktywność hamowania i dodatkowy prześwit na szersze i jednostajniejsze opony Maszt podsiodłowy Madone ma zastosowane mocowanie na światło tylne Bontrager Flare RT informacje technologiczne Rama Włókno węglowe OCLV linii 500, profil rur KVF (Kammtail Virtual Foil), regulowany rozdzielacz IsoSpeed w rurze górnej, ukryte prowadzenie linek i przewodów, prowadnica łańcucha aero 3S, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, zgodna z Duo Trap S, oś przelotowa 142 x 12 mm Widelec Madone KVF kompletnie z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, ukryte prowadzenie linek i kabli, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm Koła Koło przednie Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, Tubeless Ready, oś przelotowa 100 x 12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus Pro 51, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, bębenek piasty Shimano na 11/12 biegów, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Aeolus Pro 51, OCLV Carbon, Tubeless Ready, 100x12mm thru axle Opona Bontrager R3 Hard-Case Lite, stopka z aramidu, 120 tpi, 700x25c Maks. Wymiar opon 28c Napęd Przerzutka przednia Shimano Ultegra R8150 Di2, zintegrowana, ciąg dolny Przerzutka tylna Shimano Ultegra R8150 Di2 Korba Size: 47 Shimano Ultegra R8100, 52/36, 165 mm Size: 50, 52 Shimano Ultegra R8100, 52/36, 170 mm Size: 54, 56 Shimano Ultegra R8100, 52/36, 172,5 mm Size: 58, 60, 62 Shimano Ultegra R8100, 52/36, 175 mm Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta Shimano Ultegra R8100, 11-30, 12-rzędowa Łańcuch Shimano XT M8100, 12-rzędowy części Siodełko Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm Sztyca Size: 47, 50, 52, 54, 56 Wewnętrzna nasadka masztu podsiodłowego aero Madone z włókna węglowego z zastosowanym mocowaniem lampki, przesunięcie 5 mm, niska Size: 58, 60, 62 Wewnętrzna nasadka masztu podsiodłowego aero Madone z włókna węglowego z wbudowanym mocowaniem lampki, przesunięcie 5 mm, wysoka Kierownica Size: 47, 50, 52 Bontrager Elite Aero VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, niewidoczne prowadzenie linek, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 40 cm Size: 54, 56 Bontrager Elite Aero VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, niewidoczne prowadzenie linek, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 42 cm Size: 58, 60, 62 Bontrager Elite Aero VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, niewidoczne prowadzenie linek, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 44 cm Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf Wspornik kierownicy Size: 47 Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 poziomów, 70 mm długości Size: 50 Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 poziomów, 80 mm długości Size: 52, 54 Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości Size: 56, 58 Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 poziomów, 100 mm długości Size: 60, 62 Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 110 mm dług...