Trek Fuel EX 9.9 XTR 2023 gen 6 łączy lekką i zwinną ramę z włókna węglowego z najkorzystniejszym napędem Shimano i najwyższej klasy zawieszeniem, dzięki temu gotowy jest popędzić gdziekolwiek zechcesz. Opływa wręcz w topowe rozwiązania: pokrycie Kashima pracujące płynnie jak żadne inne, koła z włókna węglowego o szybko zazębiających się piastach, nad wyraz elegancką kierownicę zintegrowaną z mostkiem oraz funkcjonalne narzędzie wielofunkcyjne ukryte w rurze sterowej. Trek Fuel EX 9.9 XTR 2023 gen 6 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz roweru górskiego na wszystkie trasy, który nie ma sobie równych. Nie interesują Cię kompromisy — potrzebujesz unikatowej ramy i kół z włókna węglowego oraz najlżejszego i najkorzystniejszego napędu Shimano. Pod żadnym pozorem nie poświęciszefektywności zawieszenia. Masz dobry gust i wiesz o tym. Użyte technologie Lekka i nieelastyczna rama z włókna węglowego OCLV Mountain Carbon z widelcem FOX Factory 36 o skoku 150 mm ze sprężyną powietrzną EVOL i tłumieniem GRIP2, a także damper FOX Factory Float z 2-pozycyjnym tłumieniem, które prosto radzą sobie na najtrudniejszych choćby rock gardenach. Koła z włókna węglowego ograniczają masę, równocześnie gwarantując sztywność i bezawaryjne prowadzenie na bezwzględnych trasach, a najkorzystniejszy napęd w ofercie Shimano, XTR, gwarantuje lekkość, niezawodność i precyzję. W dodatku, zyskujesz regulację geometrii w celu dokładnego dobrania maszyny, a schowek w ramie gwarantuje porządek i miejsce na wszystko potrzebne na szlaku. Jaki jest Fuel EX? Fuel EX 9.9 to najwyższej klasy rower na szlaki wykonany dla rowerzystów, którzy doceniają wszystko, co najkorzystniejsze w życiu. Stanowi kompletną maszynę wyekwipowaną w najlepsze komponenty w branży – napęd Shimano XTR, widelec FOX Factory, ramę i koła z włókna węglowego, a także geometrię gotową na dopasowanie do Twoich potrzeb. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EX 9.9 XTR Zdolna zmierzyć się z każdym szlakiem postępowa geometria pozwala łatwo rozprawić się ze stromymi, niełatwymi podjazdami, a potem pofrunąć w dół. Z nieprzeciętnym kompletem osprzętu niczego Ci nie zabraknie. O wzorową zmianę biegów dba najwyższa grupa Shimano, a zawieszenie Fox wybiera wszystkie nierówności na szlaku. Lekkie i nieelastyczne koła z włókna węglowego prosto pokonują trudny technicznie teren i pozwalają utrzymać kurs choćby na najszczególniej zakręconych trasach regulowane stery (miski kątowe sprzedawane oddzielnie) i Mino Link pozwalają wybrać spomiędzy sześciu przeróżnych konfiguracji geometrii W celu uzyskania udoskonalonego dobrania dla wszystkich rowerzystów powiększyliśmy gamę rozmiarów i wykorzystujemy koła w adekwatnym dla ramy rozmiarze: ramy XS posiadają koła 27,5-calowe, w S można wybrać między 27,5-calowymi albo 29-calowymi, a M i obszerniejsze zaopatrzone są w koła 29-calowe dane technologiczne* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wewnętrzny schowek, stery z dostosowywanym kątem, regulowana geometria Mino Link, dostosowywana charakterystyka zawieszenia, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu magnezu, rura podsiodłowa 34,9 mm, ISCG 05, linia łańcucha 55 mm, BSA 73, osłona dolnej rury, osłona na ramę do przewożenia, ABP, UDH, Boost148, 140 mm skoku Widelec Fox Factory 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku Amortyzator Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumik, 185 mm x 55 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Pro 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Pro 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przypasowana do użycia bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek piasty Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line Pro 30, OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, 6-bolt, Boost110, 15mm thru axle Opona wymiar: XS, S Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5 x 2,50" rozmiar: S, M, ML, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dostosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" składnik opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Napęd Manetka Shimano XTR M9100, 12-biegowa Przerzutka tylna Shimano XTR M9100, Shadow Plus, długi wózek, maks. Zębatka 51T Korba E*thirteen TRS Race Carbon, 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości Wkład suportu E*thirteen BB20-P, gwintowany BSA, szerokości 73 mm Kaseta Shimano XTR M9101, 10-51, 12-rzędowa Łańcuch Shimano Dura-Ace/XTR M9100, 12-biegowa komponenty Siodełko Bontrager Arvada Pro, szyny z włókna węglowego, szerokość 138 mm Sztyca wymiar: XS, S Bontrager Line Elite Dropper, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 345 mm długości rozmiar: M, ML Bon...