Fuel EXe 9.8 GX AXS stanowi ewolucję elektrycznych rowerów górskich, dzięki niewielkiemu,konkretnemu silnikowi, który skrywa wewnątrz prawdziwie kosmiczne technologie. Zbudowany jest na podstawie ramy z lekkiego, niesprężystego i efektywnego włókna węglowego, która zagwarantuje żywą i radosną jazdę. To nie wszystko. Zaopatrzony jest w koła z włókna węglowego, sterowany bezprzewodowo napęd SRAM GX AXS i nad wyraz płynnie pracujące zawieszenie w postaci widelca RockShox Lyrik Select+ i dampera SuperDeluxe Select+. Trek Fuel EXe 9.8 GX AXS 2023 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz żwawego roweru na szlaki, który pojedzie jak konwencjonalny rower MTB w prędkim i nieprzystępnym terenie, a równocześnie trochę pomoże podczas podjazdu. Chcesz prekursorskich technologii wszędzie, jednocześnie w silniku, jak i napędzie oraz usprawnionego zawieszenia, które pozwoli Ci frunąć po szlaku. Nie chcesz tracić naturalnych wrażeń z jazdy na rowerze górskim, a równocześnie masz chrapkę na nowoczesny silnik, który zapewni ciche wsparcie. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zastosowanym akumulatorem o obszerności 360 Wh i przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdkiem ładowania, zintegrowany ekran LED, a także dyskretny pilot na kierownicy. Ponadto, widelec RockShox Lyrik Select+ o skoku 150 mm ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 2.1 RC, a także damper RockShox Super Deluxe Select+ o skoku 140 mm. A wisienka na torcie? Bezprzewodowy napęd SRAM GX AXS, dzięki któremu kokpit pozostaje surowy i uporządkowany. Jaki jest Trek Fuel EXe? Fuel EXe 9.8 to wyrafinowany rower na szlaki, który gwarantuje moc niezbędną na prędkie podjazdy, a na górze obraca się i pędzi w dół po każdej trasie, od niełatwych technicznie po te bardziej dla początkujących. Zaopatrzony jest w futurystyczne technologie, takie jak dopasowaną do podróży w kosmos przekładnię TQ i bezprzewodową przerzutkę SRAM GX AXS utrzymującą minimalizm w kokpicie. Całość dopełniają karbonowe koła i usprawnione zawieszenie RockShox, na którym wręcz szybujesz po szlaku, gdy na trasie zrobi się ostro. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EXe 9.8 GX AXS Dostajesz maszynę, która jedzie skrupulatnie tak, jak Twój ulubiony rower na szlaki, a równocześnie zapewnia przystosowujące się do Twoich potrzeb wspomaganie, z którym nie poczujesz się jak oszust niewiele znacząca,solidna przekładnia TQ została dostrojona do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę, a także dopasowuje moc do Ciebie, dzięki temu jedziesz naturalnie Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany wyświetlacz i dyskretne elementy sterowania powodują, że maszyna ta wygląda i prowadzi się jak klasyczny rower górski Dzięki usprawnionemu zawieszeniu RockShox o 150 mm skoku z przodu i 140 mm z tyłu wręcz płynie, choćby po trudnych trasach. Na długie dni w siodełku można zamontować dodatkowy akumulator rozszerzający zasięg niepokaźny. Lekki. Cichy. Naturalny. HPR50 Sercem przekładni TQ-Group do rowerów elektrycznych jest moduł HPR50, czyli przekładnia falowa o momencie obrotowym 50 Nm. Czym jest przekładnia falowa? Jest to stosunkowo prosty, lecz pomysłowy mechanizm napędowy, który działa podobnie do silnika obrotowego, lecz jest bardziej wyrafinowany. Wewnątrz znajdują się trzy koncentryczne części skrupulatne: generator fal eliptycznych, wewnętrzny elastyczny wielowypust i wielowypust kolisty, które wspólnie napędzają rower, a równocześnie są znikome i lekkie. W porównaniu z konwencjonalnymi przekładniami zębatymi i pasowymi przekładnia falowa ma mniejszy wymiar, jest mocniejsza, pracuje bardziej płynnie i jest trwalsza. Sprawdź także: rowery enduro Ze względu na ich precyzję, solidność i nieduży rozmiar przekładnie falowe, a w szczególności napędy z przekładnią falową TQ, są użytkowane w przemyśle kosmicznym, lotnictwie, medycynie i robotyce. Z tych samych powodów, dla których sprawdzają się one w lądownikach księżycowych i robotach chirurgicznych, znakomicie radzą sobie także w rowerach elektrycznych. Dodatkowy akumulator Range Extender Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Gromadzi się w charakterystycznym koszyku na bidon i nie wymaga trudnego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań. Zdejmowany akumulator Akumulator 360 Wh zagwarantuje Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, lecz wciąż z łatwością go zdjąć dla wygodniejszego ładowania. Dane technologiczne* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku Widelec RockShox Lyrik Select+, sprężyna DebonAir, tłumik Charger 2.1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT, 205 mm x 60 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło...