Trek Fuel EXe 9.8 XT to zupełnie nowa klasa roweru górskiego, którego kompaktowy napęd dopasowuje się do Twojego stylu jazdy i przekazuje moc w praktycznie niedostrzegalny sposób. Wyekwipowany jest w małą,solidną przekładnię TQ, która zagwarantuje wspomaganie, gdy go potrzebujesz, lecz na zjazdach kompletnie znika, dając Ci wrażenia z jazdy jak na rasowym rowerze na szlaki. Dzięki ramie z włókna węglowego maszyna jest lekka i responsywna, a usprawnione zawieszenie RockShox połączone ze produktywnością Shimano XT w zmianie biegów dopełnia zestaw, gwarantując nieprzeciętną równowagę wydajności i ceny. Trek Fuel EXe 9.8 XT 2023 jest dla Ciebie, jeśli... Jeździsz na szlakach i szukasz kompozycji najkorzystniejszych cech rowerów klasycznych i elektrycznych. Nie masz zamiaru poświęcić zwinności, by zyskać na mocy,z ochotą skorzystasz z lekkiego wspomagania na podjazdach. Doceniasz najnowocześniejsze technologie i interesują Cię usprawnienia w kluczowych punktach. Nie chcesz tracić naturalnych wrażeń z jazdy na rowerze górskim, a równocześnie masz chrapkę na zaawansowany silnik, który zapewni ciche wsparcie. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zaimplementowanym akumulatorem o objętości 360 Wh, a także przekładnią falową TQ z inteligentnym gniazdkiem ładowania, zintegrowany wyświetlacz LED i dyskretny pilot na kierownicy. W dodatku, widelec RockShox Lyrik Select+ o skoku 150 mm ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 2.1 RC, a także damper RockShox Super Deluxe Select+ o skoku 140 mm. Wszystko to zwieńczone skrupulatną zmianą biegów i modulacją opartego na Shimano XT napędu. Jaki jest Fuel EXe? Fuel EXe 9.8 to rower elektryczny, który powstał z myślą o szlakach, dzięki czemu żwawo i radośnie pokonuje zjazdy i gwarantuje intuicyjne wspomaganie przystosowujące się do Twojego sposobu podjeżdżania. Zaopatrzony jest w małą i konkretną przekładnię TQ, która pracuje cicho i nie odrywa Twojej uwagi od szlaku, a całość dopełnia precyzyjna zmiana biegów Shimano XT, koła z włókna węglowego i usprawnione zawieszenie. Twoje pieniądze trafiają w kluczowe punkty maszyny. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EXe 9.8 2023 wytwarza perfekcyjną równowagę między rowerem konwencjonalnym i elektrycznym, proponując przypasowujące się do warunków wspomaganie, którego nie usłyszysz na podjazdach, a jednocześnie zwinną, naturalną charakterystykę jazdy i radość na zjazdach znikoma,potężna przekładnia TQ została dostrojona do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę i dopasowuje moc do Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany wyświetlacz i dyskretne części sterowania powodują, iż maszyna ta wygląda i prowadzi się jak klasyczny rower górski Dzięki usprawnionemu zawieszeniu RockShox o 150 mm skoku z przodu i 140 mm z tyłu wręcz płynie, choćby po niełatwych trasach. Na długie dni w siodełku można zamontować dodatkowy akumulator rozszerzający zasięg nieznaczny. Lekki. Cichy. Naturalny. HPR50 Sercem przekładni TQ-Group do rowerów elektrycznych jest moduł HPR50, czyli przekładnia falowa o momencie obrotowym 50 Nm. Czym jest przekładnia falowa? Jest to stosunkowo prosty, ale pomysłowy mechanizm napędowy, który działa podobnie do silnika obrotowego, lecz jest bardziej wyrafinowany. W środku znajdują się trzy koncentryczne komponenty dokładne: generator fal eliptycznych, wewnętrzny elastyczny wielowypust i wielowypust kolisty, które wspólnie napędzają rower, a jednocześnie są niepokaźne i lekkie. W porównaniu z tradycyjnymi przekładniami zębatymi i pasowymi przekładnia falowa ma mniejszy wymiar, jest mocniejsza, pracuje bardziej płynnie i jest trwalsza. Ze względu na ich precyzję, odporność i drobny rozmiar przekładnie falowe, a w szczególności napędy z przekładnią falową TQ, są wykorzystywane w przemyśle kosmicznym, lotnictwie, medycynie i robotyce. Z tych samych powodów, dla których sprawdzają się one w lądownikach księżycowych i robotach chirurgicznych, idealnie radzą sobie także w rowerach elektrycznych. Dodatkowy akumulator Range Extender Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Posiada się w typowym koszyku na bidon i nie wymaga trudnego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań. Zdejmowany akumulator Akumulator 360 Wh gwarantuje Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, ale wciąż łatwo go zdjąć dla wygodniejszego ładowania. Dane techniczne* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku Widelec RockShox Lyrik Select+, sprężyna DebonAir, tłumik Charger 2.1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT, 205 mm x 60 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelot...