Fuel EXe 9.8 GX AXS stanowi ewolucję elektrycznych rowerów górskich, dzięki niepokaźnemu,solidnemu silnikowi, który skrywa we wnętrzu prawdziwie kosmiczne technologie. Zbudowany jest na podstawie ramy z lekkiego, nieelastycznego i skutecznego włókna węglowego, która gwarantuje żywą i radosną jazdę. To nie wszystko. Wyekwipowany jest w koła z włókna węglowego, sterowany bezprzewodowo napęd SRAM GX AXS i nad wyraz płynnie pracujące zawieszenie w postaci widelca RockShox Lyrik Select+ i dampera SuperDeluxe Select+. Trek Fuel EXe 9.8 GX AXS 2023 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz żwawego roweru na szlaki, który pojedzie jak tradycyjny rower MTB w szybkim i skomplikowanym terenie, a równocześnie trochę pomoże w trakcie podjazdu. Chcesz pionierskich technologii wszędzie, zarówno w silniku, jak i napędzie, a także usprawnionego zawieszenia, które pozwoli Ci frunąć po szlaku. Nie chcesz tracić naturalnych wrażeń z jazdy na rowerze górskim, a jednocześnie masz chrapkę na innowacyjny silnik, który zapewni ciche wsparcie. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zaimplementowanym akumulatorem o pojemności 360 Wh oraz przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdkiem ładowania, zintegrowany ekran LED oraz dyskretny pilot na kierownicy. W dodatku, widelec RockShox Lyrik Select+ o skoku 150 mm ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 2.1 RC oraz damper RockShox Super Deluxe Select+ o skoku 140 mm. A wisienka na torcie? Bezprzewodowy napęd SRAM GX AXS, dzięki któremu kokpit pozostaje bezkompromisowy i uporządkowany. Jaki jest Trek Fuel EXe? Fuel EXe 9.8 to wyrafinowany rower na szlaki, który zagwarantuje moc konieczną na prędkie podjazdy, a na górze obraca się i pędzi w dół po każdej trasie, od niełatwych technologicznie po te bardziej dla początkujących. Wyposażony jest w futurystyczne technologie, takie jak przystosowaną do podróży w kosmos przekładnię TQ i bezprzewodową przerzutkę SRAM GX AXS utrzymującą minimalizm w kokpicie. Całość dopełniają karbonowe koła i usprawnione zawieszenie RockShox, na którym wręcz szybujesz po szlaku, gdy na trasie zrobi się ostro. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EXe 9.8 GX AXS Dostajesz maszynę, która jedzie starannie tak, jak Twój ulubiony rower na szlaki, a jednocześnie gwarantuje przypasowujące się do Twoich potrzeb wspomaganie, z którym nie poczujesz się jak oszust minimalna,konkretna przekładnia TQ została dostrojona do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę oraz dostosowuje moc do Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany ekran i dyskretne elementy sterowania sprawiają, że maszyna ta wygląda i prowadzi się jak tradycyjny rower górski Dzięki usprawnionemu zawieszeniu RockShox o 150 mm skoku z przodu i 140 mm z tyłu wręcz płynie, nawet po trudnych trasach. Na długie dni w siodełku można zamontować dodatkowy akumulator rozszerzający zasięg nieduży. Lekki. Cichy. Naturalny. HPR50 Sercem przekładni TQ-Group do rowerów elektrycznych jest moduł HPR50, czyli przekładnia falowa o momencie obrotowym 50 Nm. Czym jest przekładnia falowa? Jest to stosunkowo prosty, lecz pomysłowy mechanizm napędowy, który działa podobnie do silnika obrotowego, ale jest bardziej wyrafinowany. W środku znajdują się trzy koncentryczne komponenty skrupulatne: generator fal eliptycznych, wewnętrzny elastyczny wielowypust i wielowypust krągły, które wspólnie napędzają rower, a równocześnie są nieznaczne i lekkie. W porównaniu z konwencjonalnymi przekładniami zębatymi i pasowymi przekładnia falowa ma mniejszy rozmiar, jest mocniejsza, pracuje bardziej płynnie i jest trwalsza. Sprawdź także: rowery enduro Ze względu na ich precyzję, odporność i znikomy wymiar przekładnie falowe, a w szczególności napędy z przekładnią falową TQ, są stosowane w przemyśle kosmicznym, lotnictwie, medycynie i robotyce. Z tych samych powodów, dla których sprawdzają się one w lądownikach księżycowych i robotach chirurgicznych, wspaniale radzą sobie także w rowerach elektrycznych. Dodatkowy akumulator Range Extender Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Mieści się w standardowym koszyku na bidon i nie wymaga niełatwego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań. Zdejmowany akumulator Akumulator 360 Wh zagwarantuje Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, ale wciąż prosto go zdjąć dla komfortowojszego ładowania. Informacje techniczne* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku Widelec RockShox Lyrik Select+, sprężyna DebonAir, tłumik Charger 2.1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT, 205 mm x 60 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło...