Trek Top Fuel 8 łączy szybkość roweru cross country ze wydajnością oferowaną poprzez wybaczające błędy rowery full suspension na szlak. Jest szybki, zwinny i gwarantuje niemało prawidłowej zabawy podczas śmigania po szlakach i pokonywania technicznych zjazdów.
Trek Top Fuel 8 2024 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz wszechstronnego roweru górskiego z pełnym zawieszeniem, który oferuje świetny balans między sprawnością a ostrą jazdą. Chcesz zmierzyć się z niełatwymi zjazdami, pędzić na podjazdach i pewnie pokonywać kolejne okrążenia.
Użyte technologie Lekka rama aluminiowa ze schowkiem wewnętrznym, widelec RockShox Pike o skoku 120 mm z miękką sprężyną DebonAir, damper RockShox Deluxe Ultimate RCT o skoku 120 mm i napęd Shimano XT.
na dodatek, 4-tłoczkowe hamulce dla pewnych zjazdów, koła Bontrager Line Comp 30 przypasowane do konstrukcji bezdętkowego, wraz z uszczelniaczem, podwójna blokada zawieszenia Bontrager DropLock i regulowana sztyca podsiodłowa Bontrager Line.
Jaki jest Top Fuel 8? Top Fuel 8 proponuje Ci ramę ze stopu aluminium z usprawnionym napędem, widelcem i hamulcami, które nadążą za Twoimi postępami równocześnie w kwestii szybkości, jak i umiejętności. Dlaczego pokochasz Treka Top Fuel 8 wyjątkowe zawieszenie roweru jest równocześnie efektywne i gotowe na zabawę Manetka Bontrager DropLock pozwala prosto zablokować przednie i tylne zawieszenie jednocześnie, umożliwiając produktywne sprinty i podjazdy.
Steruje również sztycą regulowaną Mino Link pozwala wprowadzać nieznaczne regulacje geometrii prędko i łatwo, nawet we wnętrzu przejażdżki elegancki schowek zaimplementowany w ramę pozwala na przechowywanie narzędzi i sprzętu świeże, demontowane zabezpieczenie Knock Block pozwala na szerszy zakres ruchu kierownicy, dzięki temu broni linki i przewody bez uszczerbku na promieniu skrętu informacje techniczne* Rama Alpha Platinum Aluminium, schowek wewnętrzny, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, osłona rury dolnej, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 120 mm skoku Widelec RockShox Pike, sprężyna DebonAir, tłumik Rush RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 130 mm skoku Amortyzator RockShox Deluxe Ultimate RCT, 185 mm x 50 mm Maks.
kompatybilny skok widelca 130 mm (541 mm od osi do korony) Koła Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line Comp 30, dopasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta Opona Bontrager XR4 Team Issue, dopasowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,40" Maks.
wymiar opon Rama: 29 x 2,5" Widelec: patrz specyfikacja producenta Napęd Manetka Shimano XT M8100, 12-rzędowy Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek Korba wymiar: S, M, M/L, L Shimano Deore M6120, zębatka 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości wymiar: XL, XXL Shimano Deore M6120, zębatka 30T, linia łańcucha 55 mm, 175 mm długości Wkład suportu Shimano BB-MT501 BSA Kaseta Shimano SLX M7100, 10-51, 12-rzędowa Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa Maks.
wielkość zębatki Maks.: 36T (owalna - 34T) Min.: 28T komponenty Siodełko Bontrager Arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm Sztyca wymiar: S TranzX JD-YSP39, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm wymiar: M, M/L TranzX JD-YSP39, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm wymiar: L, XL, XXL TranzX JD-YSP39, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm Kierownica rozmiar: S Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 750 mm wymiar: M, M/L, L, XL, XXL Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780mm Chwyty Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą Wspornik kierownicy Bontrager Elite, 35 mm, 0 poziomów, 45 mm długości Hamulec SRAM DB 8 4-piston hydraulic disc Tarcza hamulcowa wymiar: S, M, M/L, L, XL, XXL SRAM CenterLine, mocowanie na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 160 mm rozmiar: S, M, M/L, L, XL, XXL SRAM CenterLine, 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm wymiar tarczy Maks.
średnice tarcz hamulcowych: Przód zgodnie ze specyfikacją producenta widelca, 180 mm z tyłu Waga Waga dla rozmiaru M - 14.85 kg / 32.74 lbs Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.
tabelka wymiarów rozmiar roweru Wzrost rowerzysty Wewnętrzna długość nogi S 153-166 cm 72-79 cm M 161-172 cm 76-81 cm M/L 165-178 cm 77-84 cm L 177-187 83-88 cm XL 186-195 cm 87-92 cm XXL 195-203 cm 92-96 cm **Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejs...