Trek Fuel EXe 9.9 X0 AXS to wyższy poziom kolarstwa górskiego. Wjeżdża na nieznane terytorium pomiędzy klasycznymi rowerami górskimi i elektrycznymi przez zastosowanie nowej technice zezwalającej radować się w ciszy naturą, a także najkorzystniejszymi komponentami w branży. Wszystkie części EXe 9.9 aż rwą się do jazdy po szlakach, począwszy od lekkiej i sztywnej ramy z włókna węglowego, a na małympotężnym napędzie z przekładnią TQ skończywszy. Tu nie ma miejsca na jakiekolwiek kompromisy. Napęd z przerzutką SRAM X0 AXS jest skrupulatny, jak i wytrzymały, a topowe zawieszenie RockShox z technologią AirWiz pozwala świetnie dostroić konfigurację do preferencji. Trek Fuel EXe 9.9 X0 AXS jest właściwy dla Ciebie, jeśli... Masz wyszukany gust i ponad wszystko cenisz skuteczność. Szukasz roweru, który nie tylko zjedzie ze szczytu jak błyskawica, ale będzie przy tym wyglądał fenomenalnie. Dostaniesz maszynę produkowaną z wyjątkową trosceą o szczegóły, od ramy i kół z włókna węglowego począwszy, a na sterowanym w pełni bezprzewodowo napędzie SRAM X0 skończywszy. Z kolei supernowoczesny napęd TQ po cichu wspomoże Cię na podjeździe, dzięki temu będziesz cieszyć się kolejnymi zjazdami po singletrackach. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zaimplementowanym akumulatorem 360 Wh, a także supernowoczesna przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdem ładowania, zintegrowany wyświetlacz LED i dyskretna manetka na kierownicy. Widelec RockShox Lyrik Ultimate z AirWiz o skoku 150 mm, ze sprężyną powietrzną DebonAir i tłumieniem Charger 3 RC2 i damper RockShox Super Deluxe Ultimate o 140 mm skoku. Dodatkowo lekkie i nieelastyczne koła z włókna węglowego przygotowane do jazdy bezdętkowej, zamontowana bezpośrednio sterowana bezprzewodowo przerzutka SRAM X0 AXS, która jest wytrzymała i świetnie zmienia biegi nawet pod obciążeniem. Jaki jest Fuel? Fuel EXe 9.9 wynosi jazdę w terenie na wyższy poziom, dzięki przełomowym technologiom, od cichego i kompaktowego napędu TQ począwszy, a na precyzyjnie skonstruowanej ramie z włókna węglowego skończywszy. Łączy najszczególniejsze strony obu światów: pędzi w dół szlaku jak klasyczny rower, a potem szarżuje pod górę z naturalnym wspomaganiem. Na dodatek wyposażony jest we świetny osprzęt, chociażby usprawnione zawieszenie RockShox z AirWiz i całkowicie bezprzewodową przerzutkę SRAM X0 AXS. Dlaczego pokochasz Treka Fuela EXe 9.9 X0 Nie musisz iść na kompromis. Dostajesz najkorzystniejsze włókno węglowe, komponenty i silnik, który nie odrywa Twojej uwagi od szlaku Bezprzewodowa przerzutka SRAM X0 AXS zagwarantuje zmianę biegów o najwyższej precyzji też pod obciążeniem, a jednocześnie wytrzymałość potrzebną na szlakach Zawieszenie RockShox zaopatrzone jest w technologię AirWiz, dzięki której jego regulacja to błahostka niewiele znaczący,konkretny silnik TQ został dostrojony do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę oraz dopasowuje moc do Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie zaimplementowany ekran, gniazdo ładowania i komponenty sterowania są proste, wysmakowane i w pełni intuicyjne w obsłudze Specyfikacja technologiczna* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku Widelec RockShox Lyrik Ultimate, AirWiz, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3 RC2, przesunięcie 44 mm, Boost110, Maxle Stealth, 150 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Ultimate AirWiz, damper RCT2, 205 mm x 60 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przypasowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dostosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Bontrager SE5 Team Issue, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" składnik opony rozmiar: S, M, L, XL Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml rozmiar: S, M, L, XL Czujniki do monitorowanie ciśnienia opon Quarq TyreWiz Napęd Manetka SRAM AXS POD Ultimate Przerzutka tylna SRAM X0 Eagle AXS, wariant T Kaseta SRAM Eagle S-1295, wariant T, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRAM X0 Eagle, T-Type, 12 biegów części Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm Sztyca rozmiar: S RockShox Reverb AXS, 100 mm skoku, sterowanie bezprzewodowe, 34,9 mm, 340 mm długości wymiar: M RockShox Reverb AXS, 150 mm skoku, sterowanie bezprzewodowe, 34,9 mm, 440 mm długości rozmiar: L, XL RockShox Reverb AXS, 170 mm skoku, sterowanie bezprzewodowe, 34,9 mm, 480 mm długości Kierownica zintegrowana ze wspornikiem wymiar: S Zintegrowana kierownica/mostek...