Trek Session 8 2023 to rower zjazdowy z mocną ramą ze stopu aluminium i zawieszeniem o wysokim punkcie obrotu, dzięki temu zwinnie, pewnie i szalenie błyskawicznie pokonasz choćby najostrzejsze trasy. Trek Session 8 2024 jest dla Ciebie, jeśli...
Praktycznie mieszkasz na trasach downhillowych w bike parku i szukasz szybkiego roweru zjazdowego o wybitnej przyczepności, który poradzi sobie z najostrzejszymi z nich dzięki konstrukcji zawieszenia pozwalającej zachować kontrolę od startu do mety.
Użyte technologie konkretna rama ze stopu aluminium, 200 mm skoku z tyłu z damperem Marzocchi Bomber, amortyzator 200 mm RockShox Boxxer Select z płynnym tłumikiem Charger RC, konkretne hamulce 4-tłoczkowe Code R i 7-biegowy napęd SRAM GX.
Jaki jest Session? Session to od zawsze słuszna maszyna do zjazdów. Teraz jeździ jeszcze ostrzej dzięki nowej konstrukcji zawieszenia, która udoskonaloną przyczepność, więcej szybkości i praktycznie zero „pedał kickback", czyli cofania pedałów przy pracy zawieszenia.
Dlaczego je pokochasz Treka Session Nowa budowa zawieszenia z wysokim punktem obrotu i napinaczem poprawia przyczepność, jedzie szybciej i ogranicza „pedał kickback", czyli cofanie pedałów przy pracy zawieszenia, dla pokaźniejszej stabilności.
Dzięki praktycznie zerowemu pedal kickback pewnie stoisz na pedałach i zachowujesz kontrolę na zjazdach, istotnie przy lądowaniach ze skoków i zeskoków. Budowa z wysokim punktem obrotu zagwarantuje bardziej skuteczną ścieżkę ruchu osi, dzięki temu pojedziesz szybciej, a koła nie powstrzymają żadne przeszkody.
przystosuj progresję zawieszenia przez obrócenie dolnej płytki mocowania dampera—20% dla komfortowej jazdy w parku i 25% dla wyścigowej efektywności Nasz nowy system doboru rozmiaru rowerów zjazdowych oparty jest na rozstawie ramy (reach), a nie na wysokości rowerzysty, gdyż ta pierwsza wartość ma kluczowe znaczenie dla rewelacyjnego dopasowania roweru DH.
informacje techniczne Rama Alpha Platinum Aluminium, wysoki punkt obrotu, napinacz, zastosowana ochrona ramy, wewnętrzne lub zewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, mocowanie na 2 śruby ISCG 05, Active Braking Pivot, oś przelotowa 157 x 12 mm, 200 mm skoku Widelec RockShox Boxxer Select, sprężyna DebonAir, tłumik Charger RC, przesunięcie 46 mm, oś przelotowa 20 x 110 mm, 200 mm skoku Amortyzator rozmiar: R1 Marzocchi Bomber, sprężyna 400 funtów, 250 mm x 72,5 mm rozmiar: R2 Marzocchi Bomber, sprężyna 450 funtów, 250 mm x 72,5 mm rozmiar: R3 Marzocchi Bomber, sprężyna 500 funtów, 250 mm x 72,5 mm Koła Koło przednie Bontrager Line DH 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 110 x 20 mm Boost Koło tylne Bontrager Line DH 30, dopasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, bębenek Shimano 7 biegów, oś przelotowa 157x12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line DH 30, Tubeless Ready, 6-bolt, 110x20mm Boost thru axle Opona Bontrager G5 Team Issue, stopka z drutu, 2-warstwowy oplot 60 tpi, 29 x 2,50" Taśma na obręcz TLR Bontrager Napęd Manetka SRAM GX DH, 7-biegowa Przerzutka tylna SRAM GX DH, średni wózek Korba Truvativ Descendant DH, DUB 83, stalowa zębatka 34T, 165 mm długości Wkład suportu SRAM DUB, 83 mm, BSA gwintowany Kaseta SRAM PG-720, 11-25, 7-rzędowa Łańcuch SRAM PC-1110, 11-rzędowy Pedał Wellgo BO-87B, korpus ze stopu aluminium, oś chromo-molibdenowa, wymienne sworznie komponenty Siodełko Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm Sztyca Bontrager Rhythm Elite, 31,6 mm, przesunięcie 0 mm, długość 330 mm Kierownica Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780mm Chwyty Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą Wspornik kierownicy Bontrager Line Pro, 35 mm, mocowanie bezpośrednie, długość 50 mm Stery FSA Orbit, uszczelniane łożyska maszynowe, 1-1/8˝ z góry, 1,5" z dołu (w zestawie miski korygujące geometrię) Tarcza hamulcowa wymiar: R1, R2, R3 SRAM CenterLine, mocowanie na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm rozmiar: R1, R2, R3 SRAM CenterLine, 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm Waga Waga M - 17.92 kg / 39.51 lbs Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.
tabela rozmiarów wymiar roweru Wzrost rowerzysty Wewnętrzna długość nogi R1 161-175 cm 76-82 cm R2 174-188 cm 82-88 cm R3 186-196 cm 87-92 cm *Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, barw, materiałów i cen.
Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia. Wskazane ceny są rekomendowanymi cenami detalicznymi producenta.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji pr...