Trek Slash 9.8 to górski rower enduro z włókna węglowego, który nie boi się stromych zjazdów. Zbudowany jest z ramy z włókna węglowego OCLV Mountain i posiada 170 mm zawieszenie z wysokim punktem obrotu, które połyka głazy i zachowuje rewelacyjną przyczepność nawet na pionowych spadkach i stromych wzniesieniach. 29-calowe koło przednie i 27,5-calowe koło tylne zapewniają pełne wrażeń prowadzenie, a ulepszony zespół zawieszenia RockShox oprze się wszelkim przeciwnościom. Całości dopełnia napęd Shimano XT zapewniający skrupulatne przerzucanie. Trek Slash 9.8 jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz karbonowego roweru enduro, który jest agresywny na zjazdach i zwinny na podjazdach. Chcesz przyczepności i stabilności, jakie daje zawieszenie z wysokim punktem obrotu, a także długiego skoku, by pochłaniać uderzenia i wysokie spadki terenu. Interesują Cię ulepszenia i podobają Ci się mocne strony bezprzewodowego przerzucania i karbonowych kół. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu i dodatkowym miejscem na przechowywanie wewnętrzne. Przedni i tylny skok 170 mm z widelcem RockShox ZEB Select+ ze sprężyną DebonAir i damperem Charger 3 RC2 oraz amortyzatorem RockShox Super Deluxe Select+. Niemało biegów do podjazdów z powrotem na górę dzięki napędowi Shimano XT, sztyca dostosowywana Bontrager Line Dropper i pakiet mieszanych kół karbonowych Bontrager Line Elite 30, 29 cali z przodu i 27,5 cala z tyłu, do zastosowań bezdętkowych z piastą Rapid Drive. Jaki jest Slash? Rowerzyści szukający włókna węglowego do jazdy wyczynowej i specjalnie dobranego zestawu lepszych części będą zachwyceni modelem Slash 9.8 XT. Posiada on 170 mm skoku z przodu i z tyłu, lepsze zawieszenie i napęd oraz karbonowe obręcze, dzięki temu wspina się lekko, a zjeżdża, jakby nie było jutra. Dlaczego pokochasz Treka Slash 9.8 XT Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, podczas gdy starannie dostosowany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie powiększają wydajność pedałowania Długi przedni i tylny skok zawieszenia, 170/170 mm, jest więcej niżeli wystarczający do przyjmowania obszernych skoków roweru i śmigania po skalistych szlakach Rama i koła z włókna węglowego OCLV Mountain gwarantują lekkość, sztywność w odpowiednich miejscach i gładką i cichą jazdę przez nieprzebyte ostępy Rower jest gotowy do jazdy, wyposażony w komplet mieszanych kół – szybką 29-calową obręcz z przodu i sztywne, lecz zwinne 27,5-calowe koło tylne, które można zamienić na 29 cali dla obszerniejszej szybkości Możesz zmodyfikować rower Slash w zależności od tego, gdzie się wybierasz, używając MinoLink, regulowanego współczynnika dźwigni, a także opcjonalnych sterów z regulowanym kątem (niedołączonych) Specyfikacja technologiczna* Rama rozmiar: S, M, M/L, L Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, regulowana geometria Mino Link, dostosowywana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, niesprężysta oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku wymiar: XL Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, regulowana geometria Mino Link, regulowany regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, nieelastyczna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku Widelec RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś Maxle Stealth, 170 mm skoku Amortyzator RockShox Vivid Select+, 230 x 65 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz dostosowana do wykorzystania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S, M, M/L, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, przypasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5x2,50" rozmiar: M, M/L, L, XL Bontrager SE6 Team Issue, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" składnik opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz Bontrager TLR Napęd Manetka Shimano XT M8100, 12 biegów Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek Korba Shimano XT M8120, zębatka ze stopu aluminium 30T, Boost (linia łańcucha 55 mm), długość 165 mm Wkład suportu Shimano BB-MT501 BSA Kaseta Shimano XT M8100, 10-51, 12-...