Trek Slash 9 GX AXS T-Type to górski rower enduro gwarantujący najlepszą wydajność w aluminiowym opakowaniu. Zbudowany jest na konstrukcji z wysokim punktem obrotu, która zwiększa przyczepność na stromych wzniesieniach, a przy zlatywaniu ze wzgórza gwarantuje stabilność. Mieszany zestaw kół: 29 cali z przodu i 27,5 cala z tyłu, gwarantuje pełne wrażeń prowadzenie. Dodatkowo udoskonalone zawieszenie RockShox ze skokiem 170/170 mm przyjmie na siebie wszystkie uderzenia, a całości dopełnia bezprzewodowy napęd SRAM GX AXS Transmission, zapewniający skrupulatne przerzucanie. Trek Slash 9 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz realnie najkorzystniejszego roweru enduro z aluminium i chcesz, aby był wyekwipowany w komponenty gotowe do zjazdów. Chcesz długiego skoku, aby przelatywać poprzez wyboiste tereny jak na skrzydłach, i konstrukcji z wysokim punktem obrotu dla pokaźniejszej przyczepności i stabilności. Podoba Ci się dodatkowa wszechstronność, jaką zapewnia mieszany komplet kół. Użyte technologie Rama z aluminium Alpha Platinum z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu i kółkiem napinającym, a także dodatkowym miejscem na przechowywanie wewnętrzne. Przedni i tylny skok 170 mm z widelcem RockShox ZEB Select+ ze sprężyną DebonAir i damperem Charger 3 RC2 oraz amortyzatorem RockShox Super Deluxe Select+. Niemało biegów do łatwiejszej wspinaczki dzięki bezprzewodowemu napędowi SRAM GX AXS Transmission, sztyca regulowana Bontrager Line Dropper i zestaw mieszanych kół Bontrager Line Comp 30, 29 cali z przodu i 27,5 cala z tyłu, do zastosowań bezdętkowych z piastą Rapid Drive. Jaki jest Slash? Slash 9 GX AXS T-Type to mocarna maszyna enduro ze stopu aluminium, która olśni osoby szukające najlepszych elementów w wytrzymałej aluminiowej ramie. Długi, 170 mm skok przedniego i tylnego zawieszenia powoduje, że pokonywanie występów i spadków to bułka z masłem, a lepsze komponenty to wisienka na torcie. Dlaczego pokochasz Treka Slash 9 Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, podczas gdy precyzyjnie dobrany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie rozszerzają sprawność pedałowania Długi przedni i tylny skok zawieszenia, 170/170 mm, jest więcej niżeli wystarczający do przyjmowania znacznych skoków roweru i śmigania po skalistych szlakach Rower jest gotowy do jazdy, wyekwipowany w zestaw mieszanych kół – szybką 29-calową obręcz z przodu i nieelastyczne, ale zwinne 27,5-calowe koło tylne, które można zamienić na 29 cali dla obszerniejszej szybkości Możesz zmodyfikować rower Slash w zależności od tego, gdzie się wybierasz, używając MinoLink, regulowanego współczynnika dźwigni i opcjonalnych sterów z regulowanym kątem (niedołączonych) W wewnętrznym schowku możesz przewozić narzędzia i przekąski i jest on dostępny we wszystkich modelach Specyfikacja technologiczna* Rama Alpha Platinum Aluminium, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, dostosowywana geometria Mino Link, regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, niesprężysta oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku Maks. Kompatybilny skok widelca 190 mm (606 mm od osi do korony), S: 190 mm (587 mm od osi do korony) Koła Koło przednie Bontrager Line Comp 30, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S Bontrager SE5 Team Issue, przypasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5x2,50" wymiar: M, M/L, L, XL Bontrager SE6 Team Issue, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" składnik opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz Bontrager TLR Maks. Wymiar opon Rama: 2,50", Widelec: Patrz specyfikacja producenta Napęd Korba SRAM GX Eagle, DUB MTB Wide, typ T, 30T, linia łańcucha 55 mm, 165 mm długości Wkład suportu SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA Maks. Wielkość zębatki 1x: 34T okrągłe, 32T owalne, min. 28T komponenty Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM CODE Bronze Tarcza hamulcowa SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm wymiar tarczy Maks. Wymiar tarcz hamulcowych – Rama: 220 mm, Widelec: patrz producent widelca Akcesoria Torba Torba Bontrager BITS montowana wewnątrz ramy Waga Waga M - 16.90 kg / 37.26 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. Tabelka wymiarów wymiar roweru Wzrost rowerzysty Wewnętrzna długość nogi S 155-165 cm 74-78 cm M 165-176 cm 79-83 cm M/L 173-...