Trek Session 9 to rower zjazdowy z mocną aluminiową ramą i zawieszeniem o wysokim punkcie obrotu, dzięki czemu zwinnie, pewnie i szalenie prędko pokonasz choćby najostrzejsze trasy. Wykorzystuje najkorzystniejsze zawieszenie firmy RockShox do DH, wysokiej klasy napęd i najistotniejsze w swej klasie hamulce Code RSC.
Trek Session 9 jest dla Ciebie, jeśli... Uwielbiasz zawody zjazdowe. Szukasz konkretnego roweru DH, który nadąży za Twoimi potrzebami. Chcesz inteligentnej, umożliwiającej szybszą jazdę konstrukcji zawieszenia, dzięki której zachowasz kontrolę, a do tego najwyższej klasy widelca, dampera i hamulców.
Użyte technologie konkretna rama ze stopu aluminium, 200 mm skoku dampera RockShox Super Deluxe Ultimate DH, amortyzator o skoku 200 mm RockShox Boxxer Ultimate z tłumieniem Charger 2.1 RC2, hamulce 4-tłoczkowe Code RSC, napęd 7-biegowy SRAM X01 i kierownica z włókna węglowego.
Jaki jest Session? Session to rower legenda i najlepsza maszyna do zjazdów. Teraz jeździ jeszcze ostrzej dzięki nowej konstrukcji zawieszenia, która lepszą trakcję, więcej szybkości i praktycznie zero „pedał kickback", czyli cofania pedałów przy pracy zawieszenia.
Nasz najwyższy model zaopatrzony jest też w najwyższej klasy widelec, damper i hamulce. Dlaczego pokochasz Sessiona 9 2022: Nowa budowa zawieszenia z wysokim punktem obrotu i napinaczem poprawia przyczepność, jedzie szybciej i ogranicza „pedał kickback", czyli cofanie pedałów przy pracy zawieszenia, dla pokaźniejszej stabilności.
Dzięki praktycznie zerowemu pedal kickback pewnie stoisz na pedałach i zachowujesz kontrolę na zjazdach, stanowczo przy lądowaniach ze skoków i zeskoków. Kompozycja z wysokim punktem obrotu zagwarantuje bardziej skuteczną ścieżkę ruchu osi, dzięki czemu pojedziesz szybciej, a koła nie powstrzymają żadne przeszkody.
przystosuj progresję zawieszenia przez obrócenie dolnej płytki mocowania dampera—20% dla wygodnej jazdy w parku i 25% dla wyścigowej produktywności Nasz nowy system doboru wymiaru rowerów zjazdowych oparty jest na rozstawie ramy (reach), a nie na wysokości rowerzysty, gdyż ta pierwsza wartość ma kluczowe znaczenie dla świetnego dostosowania roweru DH.
informacje technologiczne Rama Alpha Platinum Aluminium, wysoki punkt obrotu, napinacz, zastosowana ochrona ramy, wewnętrzne albo zewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, mocowanie na 2 śruby ISCG 05, Active Braking Pivot, oś przelotowa 157 x 12 mm, 200 mm skoku Widelec RockShox Boxxer Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 2,1 RC, prosta rura sterowa, przesunięcie 46 mm, Boost, oś 110 x 20 mm Maxle Stealth, 200 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Ultimate DH, tłumienie RC, 250 mm x 72.5 mm Koła Koło przednie Bontrager Line DH 30, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 110 x 20 mm Boost Koło tylne Bontrager Line DH 30, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, bębenek Shimano 7 biegów, oś przelotowa 157x12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Bontrager G5 Team Issue, stopka z drutu, 2-warstwowy oplot 60 tpi, 29 x 2,50" Taśma na obręcz TLR Bontrager Napęd Manetka SRAM X01 DH, 7-biegowa Przerzutka tylna SRAM X01 DH, przeciętny wózek Korba SRAM X01 DH, DUB 83, zębatka ze stopu aluminium 34T, 165 mm długości Wkład suportu SRAM DUB, 83 mm, BSA gwintowany Kaseta SRAM PG-720, 11-25, 7-rzędowa Łańcuch SRAM PC-1110, 11-rzędowy Pedał Wellgo MG-1, korpus z magnezu, oś chromowo-molibdenowa, wymienne sworznie elementy Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm Sztyca Bontrager Rhythm Elite, 31,6 mm, przesunięcie 0 mm, długość 330 mm Kierownica Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 15 mm, szerokość 820 mm Chwyty Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą Wspornik kierownicy Bontrager Line Pro, 35 mm, mocowanie bezpośrednie, długość 50 mm Hamulec Hydrauliczny hamulec tarczowy SRAM Code RSC Tarcza hamulcowa Size: R1, R2, R3 SRAM CenterLine, 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm Size: R1, R2, R3 SRAM CenterLine, 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm Waga Waga M - 37.65 lbs / 17.08 kg (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.
tabela rozmiarów wymiar roweru Wzrost rowerzysty Wewnętrzna długość nogi R1 161-175 cm 76-82 cm R2 174-188 cm 82-88 cm R3 186-196 cm 87-92 cm *Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, barw, materiałów i cen.
Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia. Wyodrębnione ceny są sugerowanymi cenami detalicznymi producenta.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych...