Trek Checkpoint SL 5 to rower gravelowy z włókna węglowego produkowany z myślą o niesamowitych przygodach. Zbudowany jest z lekkiego włókna węglowego OCLV, ma napęd 2x12 Shimano GRX, wygładzający teren rozdzielacz IsoSpeed, zwinną a równocześnie jednostajną geometrię i schowek w ramie i dużo punktów mocowania. To wszystko składa się na unikatowy rower na szuter zdolny poskromić najdłuższe i najtrudniejsze trasy oraz najmocniej ambitne wielodniowe wycieczki. Trek Checkpoint SL 5 jest właściwy dla Ciebie, jeśli... Spodenki rowerowe z wkładką albo obcięte dżinsy, wielodniowa wyprawa lub ostry dzień ścigania na szutrze — pojedziesz daleko, szybko i zabawisz się jak nigdy wcześniej. Szukasz roweru, który będzie szybki,równocześnie komfortowy i Ci potrzeba nieskończonych wręcz możliwości przewozu bagażu, żeby pojechać na wyścigi gravelowe, jak i wybrać na codzienne przygody. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV linii 500 z tylnym rozdzielaczem IsoSpeed, a także osłona Carbon Armor, nowoczesna geometria zapewniająca stabilność przy wysokich szybkościach i efektywność na nieprzystępnych podjazdach, schowek w ramie, schowane przewody i linki, które nie przeszkadzają w założeniu toreb, zintegrowane mocowania dla toreb na ramie i widelcu i na bagażniki i błotniki. Do tego widelec z włókna węglowego, napęd 2x12 Shimano GRX z przełożeniami na ostre podjazdy i na pokonywanie niełatwych szutrowych odcinków oraz koła Paradigm SL. Możesz nawet skorzystać z regulowanej sztycy podsiodłowej, by usiąść niżej na długich zjazdach. Jaki jest Checkpoint? Lekki, prędki, komfortowy. Checkpoint SL 5 proponuje niespotykaną charakterystykę jazdy właściwą dla ramy z włókna węglowego OCLV z IsoSpeed oraz geometrię dostosowaną specjalnie do jazdy po szutrze oraz schowek w ramie i napęd tworzony do jazdy w niełatwym terenie. Dlaczego pokochasz Treka Checkpoint SL 5 zaopatrzony jest w wytrzymały, gravelowy napęd 2x12 Shimano GRX tworzony z myślą o mniej uczęszczanych zakątkach. Szeroki prześwit pozwala założyć opony o rozmiarze do 45c, dające przyczepność i stabilność w każdych warunkach Dzięki mocowaniom na widelcu, na ramie oraz punktom mocowania na bagażnik, a także błotniki przewieziesz wszystko potrzebne na wycieczki jednodniowe, jak i wielodniowe wyprawy wygodny schowek zastosowany w ramę umożliwia przechowywanie narzędzi i sprzętu Tłumiący nierówności i odpowiednio kontrolujący odbicie rozdzielacz IsoSpeed pochłania męczące nierówności, ale bez bujania i skakania po trasie Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe OCLV kolekcji 500, IsoSpeed, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, zamknięcie schowka w rurze dolnej, prowadnica łańcucha 3S, suport T47, mocowania bagażnika i błotników, zaimplementowane mocowania dla toreb na ramę, hamulce tarczowe flat-mount, zgodna ze sztycami dostosowywanymi, oś przelotowa 142 x 12 mm Widelec Trek Checkpoint, full carbon, tapered carbon steerer, rack mounts, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle Koła Koło przednie Bontrager Paradigm SL, przystosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, nieelastyczna oś przelotowa 100 x 12 mm Koło tylne Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, nieelastyczna oś przelotowa 142 x 12 mm Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Paradigm SL, przystosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta Opona Bontrager GR1 Team Issue, dostosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700x40c element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz Taśma do obręczy Bontrager Aeolus XXX Maks. Wymiar opon 700 x 45 mm / 650 x 2,10" Napęd Manetka Shimano GRX RX610, 12-rzędowa Przerzutka przednia Shimano GRX RX820, zintegrowana, tylne widełki Przerzutka tylna Shimano GRX RX820, maks. Zębatka 36T Korba wymiar: 49 Shimano GRX RX610, 46/30, 165 mm długości rozmiar: 52 Shimano GRX RX610, 46/30, 170 mm długości rozmiar: 54, 56 Shimano GRX RX610, 46/30, 172,5 mm długości rozmiar: 58, 61 Shimano GRX RX610, 46/30, 175 mm długości Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta Shimano 105 7100, 11-36, 12-rzędowa Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 46T, 2x: 50/37 elementy Siodełko rozmiar: 49, 52 Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm wymiar: 54, 56, 58, 61 Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm Sztyca Bontrager z włókna węglowego, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, długość 330 mm Kierownica Rozmia...