Trek Fuel EXe 9.7 odmienia świat elektrycznych rowerów górskich, dzięki nowemu silnikowi, który pięknie komponuje się z ramą i pozwala cieszyć z lekkiej, a także żwawej maszyny, która daje tyle samo radości jak tradycyjny rower górski, a na dodatek zagwarantuje wspomaganie niezbędne do bezproblemowego rozprawienia się z podjazdami. Usprawnione zawieszenie zostało połączone ze dokładnie dopasowanymi komponentami, które skuteczną zmianę biegów i dokładną modulację podczas jazdy po szlakach. To wszystko, a na dodatek lekka, zwinna i nieelastyczna rama z włókna węglowego, która w doskonałym stopniu pochłania wibracje na ostrzejszych odcinkach szlaku. Trek Fuel EXe 9.7 SLX/XT 2023 jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz dającego niemało radości roweru na szlaki, który zapewni Ci trochę uzupełniającej mocy na podjazdach. Interesują Cię usprawnienia w kluczowych punktach, na przykład najwyższej klasy zawieszenie i wyśmienicie przypasowany osprzęt. Nie chcesz tracić naturalnych wrażeń z jazdy na rowerze górskim, a jednocześnie masz chrapkę na nowoczesny silnik, który zapewni ciche wsparcie. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zaimplementowanym akumulatorem o objętości 360 Wh oraz przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdkiem ładowania, zintegrowany wyświetlacz LED i dyskretny pilot na kierownicy. Widelec FOX Rhythm 36 o skoku 150 mm ze sprężyną powietrzną Float EVOL oraz tłumieniem GRIP, a także damper FOX Performance Float X o 140 mm skoku. Ponadto, koła i opony dostosowane do użycia bezdętkowego, a także 12-biegowy napęd ze dokładnie dopasowanych części Shimano SLX i XT. Jaki jest Trek Fuel EXe? Fuel EXe 9.7 to charakterny rower na szlaki, który gwarantuje uzupełniającą moc na podjazdach i pędzi w dół jak tradycyjny rower. Wykorzystano w nim nowatorską technologię przekładni od TQ, płynnie pracujące zawieszenie o 150 mm skoku, które pochłonie wszelkie rock gardeny i starannie dostosowany osprzęt napędu z usprawnieniami w kluczowych punktach. Dlaczego pokochasz Treka Fuela EXe 9.7 2023 Dostajesz maszynę, która jedzie lekko i radośnie w dół, a także zapewnia wspaniały poziom wspomagania na podjazdach śladowa,potężna przekładnia TQ została dostrojona do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę oraz dostosowuje moc do Ciebie, dzięki temu jedziesz naturalnie Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany ekran i dyskretne części sterowania powodują, iż maszyna ta wygląda i prowadzi się jak tradycyjny rower górski Usprawnione zawieszenie FOX o skoku 150 mm z przodu i 140 mm z tyłu sprawnie rozprawia się z technicznymi i skomplikowanymi trasami. Na długie dni w siodełku można zamontować dodatkowy akumulator powiększający zasięg nieduży. Lekki. Cichy. Naturalny. HPR50 Sercem przekładni TQ-Group do rowerów elektrycznych jest moduł HPR50, czyli przekładnia falowa o momencie obrotowym 50 Nm. Czym jest przekładnia falowa? Jest to stosunkowo prosty, lecz pomysłowy mechanizm napędowy, który działa podobnie do silnika obrotowego, ale jest bardziej wyrafinowany. W środku znajdują się trzy koncentryczne elementy staranne: generator fal eliptycznych, wewnętrzny rozciągliwy wielowypust i wielowypust kolisty, które wspólnie napędzają rower, a jednocześnie są nieduże i lekkie. W porównaniu z klasycznymi przekładniami zębatymi i pasowymi przekładnia falowa ma mniejszy wymiar, jest mocniejsza, pracuje bardziej płynnie i jest trwalsza. Ze względu na ich precyzję, trwałość i minimalny rozmiar przekładnie falowe, a w szczególności napędy z przekładnią falową TQ, są wykorzystywane w przemyśle kosmicznym, lotnictwie, medycynie i robotyce. Z tych samych powodów, dla których sprawdzają się one w lądownikach księżycowych i robotach chirurgicznych, wspaniale radzą sobie także w rowerach elektrycznych. Dodatkowy akumulator Range Extender Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Gromadzi się w typowym koszyku na bidon i nie wymaga niełatwego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań. Zdejmowany akumulator Akumulator 360 Wh gwarantuje Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, lecz wciąż łatwo go zdjąć dla komfortowojszego ładowania. Dane technologiczne* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku Widelec Fox Rhythm 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumik GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku Amortyzator Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumik, 205 mm x 60 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, oś przelotowa 12 mm Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Bontrager ze stopu...