Trek Madone SLR 7 2023 generacja siódma Madone SLR 7 to najkorzystniejszy szosowy rower wyścigowy. Rama z włókna węglowego OCLV linii 800 z przystępną tylko u nas technologią IsoFlow, która udoskonala cechy aerodynamiczne, ogranicza masę i wygładza drogę. Zaopatrzony jest w niewiarygodnie skrupulatny sterowany bezprzewodowo napęd Shimano Ultegra Di2 i koła z włókna węglowego o wysokim profilu, które przecinają powietrze, gdy pędzisz w peletonie. Trek Madone SLR 7 2023 jest dla Ciebie, jeśli... Stawiasz prędkość na pierwszym miejscu i szukasz najkorzystniejszej wyścigowej ramy aero z nową aerodynamiczną technologią poprawiającą wygodę IsoFlow, która ogranicza gramy i waty. Doceniasz wyrafinowane rozwiązania, na przykład sterowany elektronicznie napęd Shimano Ultegra Di2, który pracuje niewiarygodnie błyskawicznie i pewnie w każdych warunkach. Użyte technologie Lekka rama z włókna węglowego OCLV serii 800 z nowym aerodynamicznym profilem rur Kammtail Virtual Foil, aerodynamiczna i wygładzająca nierówności podłoża technika IsoFlow oraz wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów. Sterowany bezprzewodowo napęd 2x12 Shimano Ultegra Di2, hydrauliczne hamulce tarczowe flat mount, przystosowane do konstrukcji bezdętkowego koła Bontrager Aeolus Pro 51 z włókna węglowego i wytworzona z włókna węglowego OCLV kierownica zintegrowana z mostkiem. Jaki jest Trek Madone SLR 7 2023? Madone SLR to nasza najlepsza i najlżejsza aerodynamiczna rama szosowa, lecz to dzięki nowej technice IsoFlow rower ten eksponuje się na tle konkurencji. Ulepsza pochłanianie wstrząsów, gwarantując komfortową jazdę przy zachowaniu jedynych w swym rodzaju atrybuty aerodynamicznych. Dlaczego pokochasz Madone 2023 technologia IsoFlow zezwala na odginanie masztu podsiodłowego, co czyni jazdę komfortową, a równocześnie polepsza aerodynamikę ramy i ogranicza masę. Bezprzewodowy napęd Ultegra Di2 oferuje szybką i responsywną zmianę biegów Włókno węglowe OCLV kolekcji 800 to najlżejszy materiał jaki kiedykolwiek opracowaliśmy. Dzięki niemu Madone jedzie szybciej w każdym terenie i w każdych warunkach Dzięki wzorom malowania Madone Project One ICON ten najwyższej klasy rower wyścigowy to prawdziwe dzieło sztuki dane techniczne* Rama Włókno węglowe OCLV kolekcji 800, profil rur KVF (Kammtail Virtual Foil), rura podsiodłowa IsoFlow, ukryte prowadzenie przewodów, napinacz łańcucha aero 3S, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm Widelec Madone KVF całkowicie z włókna węglowego, zwężana karbonowa rura sterowa, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, hamulce tarczowe flat mount, karbonowe haki, oś przelotowa 12 x 100 mm dobranie ramy H1.5 Race Koła Koło przednie Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, Tubeless Ready, oś przelotowa 100 x 12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus Pro 51, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, bębenek piasty Shimano na 11/12 biegów, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Aeolus Pro 51, OCLV Carbon, Tubeless Ready, 100x12mm thru axle Opona Bontrager R3 Hard-Case Lite, stopka z aramidu, 120 tpi, 700x25c Maks. Wymiar opon 28c Napęd Manetka Shimano Ultegra R8170 Di2, 12-biegowa Przerzutka przednia Shimano Ultegra R8150 Di2, zintegrowana, ciąg dolny Przerzutka tylna Shimano Ultegra R8150 Di2 Korba wymiar: 47 Shimano Ultegra R8100, 52/36, 165 mm rozmiar: 50, 52 Shimano Ultegra R8100, 52/36, 170 mm wymiar: 54, 56, 58 Shimano Ultegra R8100, 52/36, 172,5 mm wymiar: 60, 62 Shimano Ultegra R8100, 52/36, 175 mm Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta Shimano Ultegra R8100, 11-30, 12-rzędowa Łańcuch Shimano Ultegra/XT M8100, 12-rzędowy Maks. Wielkość zębatki 1x: 50T, 2x: 54/40 części Siodełko wymiar: 47, 50, 52 Bontrager Aeolus P2 Elite, 155 mm szerokości rozmiar: 54, 56, 58, 60, 62 Bontrager Aeolus Elite, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 145 mm Sztyca rozmiar: 47, 50, 52, 54 Wewnętrzna nasadka masztu podsiodłowego aero Madone z włókna węglowego z zastosowanym mocowaniem lampki, przesunięcie 0 mm, niska wymiar: 56, 58, 60, 62 Wewnętrzna nasadka masztu podsiodłowego aero Madone z włókna węglowego z zastosowanym mocowaniem lampki, przesunięcie 0 mm, wysoka Kierownica zintegrowana ze wspornikiem rozmiar: 47 Zintegrowana kierownica/mostek Madone Integrated, włókno węglowe OCLV, 380 mm szerokości, długość mostka 80 mm rozmiar: 50, 52 Zintegrowana kierownica/mostek Madone Integrated, włókno węglowe OCLV, 400 mm szerokości, długość mostka 90 mm rozmiar: 54 Zintegrowana kierownica/mostek Madone Integrated, włókno węglowe OCLV, 420 mm szerokości, długość mostka 90 mm rozmiar: 56, 58 Zintegrowana kierownica/mostek Madone Integrated, włókno węglowe OCLV, 420 mm szerokości, długość mostka 100 mm rozmiar: 60, 62 Zintegrowana kierownica/mostek Madone Integrated, włókno węglowe OCLV, 440 mm szerokości, długość mostka 110 mm Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf Tarcza hamulcowa Shimano MT800, center...