Trek Fuel EX 9.8 generacji 6 to rower na szlaki z krwi i kości zbudowany na podstawie nieelastycznej ramy z włókna węglowego, która jedzie płynnie, cicho i trzyma się wzorowo obranej linii. Obfituje w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, takie jak sterowany bezprzewodowo napęd SRAM GX AXS, wyjątkowo wyszukany i łatwy w dobraniu do preferencji. W dodatku, 150 mm skoku z przodu i 140 mm skoku z tyłu gwarantuje kontrolę na najtrudniejszych trasach, a całość dopełniają koła z włókna węglowego Bontrager z piastą o prędkim zazębianiu. Trek Fuel EX 9.8 generacji 6 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz maszyny full suspension, która poradzi sobie ze wszystkim, co czeka na szlaku. Interesują Cię rama i koła z włókna węglowego pochłaniające wibracje, najwyższej klasy zawieszenie, które zjada kamienie na śniadanie i doceniasz elegancki i ascetyczny 12-biegowy bezprzewodowy napęd. Użyte technologie Lekka i nieelastyczna rama z włókna węglowego z kompletnym zawieszeniem FOX Performance, które zmienia kamieniste odcinki w przejażdżkę po parku. Koła z włókna węglowego ograniczające masę,równocześnie nieelastyczne i bezawaryjnie trzymające się obranej linii. W dodatku, sterowana bezprzewodowo przerzutka SRAM GX AXS oraz obręcze i opony do użycia bezdętkowego, dzięki którym nie tracisz czasu na naprawę przebić. Zwieńczeniem całości są regulacja geometrii i schowek w ramie, które pozwalają idealnie przystosować rower do potrzeb. Jaki jest Fuel? Fuel EX 9.8 ucieleśnia ewolucję jazdy po szlakach. Otrzymał wydłużoną geometrię z przodu na strome zjazdy i bardziej pionową sztycę podsiodłową dla wygodnego pędzenia pod górę. Rama z włókna węglowego dba o minimalną masę, a dzięki przerzutce SRAM GX AXS miłośnicy najnowszych technice mogą się cieszyć z wyższej klasy zmiany biegów. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EX 9.8 Lekka rama z włókna węglowego i innowacyjna geometria powstały z myślą o identycznej skuteczności na stromych, zakręconych zjazdach, jak i ostrych podjazdach. Lekkie i sztywne koła z włókna węglowego łatwo pokonują trudny technicznie teren i pozwalają utrzymać kurs nawet na najbardziej zakręconych trasach Zyskujesz najnowocześniejsze technologie w postaci potężnej grupy GX od SRAM z systemem bezprzewodowej zmiany biegów AXS dostosowywane stery (miski kątowe sprzedawane oddzielnie) i Mino Link pozwalają wybrać spośród sześciu różnych konfiguracji geometrii W celu uzyskania udoskonalonego dopasowania dla wszystkich rowerzystów zwiększyliśmy gamę wymiarów i wykorzystujemy koła w stosownym dla ramy rozmiarze: ramy XS posiadają koła 27,5-calowe, w S można wybrać pomiędzy 27,5-calowymi albo 29-calowymi, a M i pokaźniejsze wyekwipowane są w koła 29-calowe informacje techniczne* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wewnętrzny schowek, stery z dostosowywanym kątem, regulowana geometria Mino Link, regulowana charakterystyka zawieszenia, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu magnezu, rura podsiodłowa 34,9 mm, ISCG 05, linia łańcucha 55 mm, BSA 73, osłona dolnej rury, osłona na ramę do przewożenia, ABP, UDH, Boost148, 140 mm skoku Widelec Fox Performance 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumik GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku Amortyzator Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumik, 185 mm x 55 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz dostosowana do użycia bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, 108T Rapid Drive, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line Elite 30, Tubeless Ready, 6-bolt, Boost110, 15mm thru axle Opona wymiar: XS, S Bontrager SE5 Team Issue, przypasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5 x 2,50" wymiar: S, M, ML, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Napęd Manetka SRAM GX Eagle AXS, 12-rzędowa Przerzutka tylna SRAM GX Eagle AXS Korba SRAM GX Eagle, DUB MTB Wide, 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości Wkład suportu SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA Kaseta Napęd SRAM Eagle XG-1275, 10-52, 12-biegowy Łańcuch wymiar: XS, S, M, ML, L, XL SRAM GX Eagle, 12-biegowa wymiar: XS, S, M, ML, L, XL SRAM GX Eagle, 12-rzędowa części Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, sz...