Trek Slash 9.9 XX AXS T-Type to najwyższej klasy rower górski enduro z włókna węglowego gotowy przebić się poprzez każdy teren. Zbudowany jest z włókna węglowego OCLV Mountain i posiada 170 mm zawieszenie z wysokim punktem obrotu, które połyka głazy i zachowuje idealną przyczepność choćby na pionowych spadkach i stromych wzniesieniach. 29-calowe koło przednie i 27,5-calowe koło tylne zapewniają pełne wrażeń prowadzenie, a ulepszony zespół zawieszenia RockShox oprze się wszelkim przeciwnościom. W dodatku najlepszy bezprzewodowy napęd SRAM XX AXS Transmission, który zapewnia dokładne przerzucanie choćby przy pokaźnym obciążeniu. Trek Slash 9.9 XX jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz posiadać najkorzystniejszy karbonowy rower enduro na rynku i nie chcesz oszczędzać na komponentach. Potrzebujesz maszyny, która staje się dziką bestią na zjazdach, a na podjazdach zachwyca zwinnością, a także przyczepnością i stabilnością zawieszenia z wysokim punktem obrotu. Długi skok to dla Ciebie podstawa, ale chcesz także łatwo wrócić z powrotem na górę. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu, a także dodatkowym miejscem na przechowywanie wewnętrzne. Przedni i tylny skok 170 mm z widelcem RockShox ZEB Select+ ze sprężyną DebonAir i damperem Charger 3 RC2 oraz amortyzatorem RockShox Super Deluxe Select+. Napęd SRAM XX Eagle AXS Transmission gwarantuje bezprzewodowe przerzucanie, które zawsze działa płynnie niezależnie od obciążenia, a dostosowywana sztyca Bontrager Line Dropper zagwarantuje przestrzeń do zmiany pozycji. Mieszane koła karbonowe Bontrager Line Elite 30 do zastosowań bezdętkowych, 29-calowe z przodu i 27,5-calowe z tyłu, z piastą Rapid Drive gwarantują wszechstronność w każdych warunkach. Jaki jest Slash? Dla osób, których interesuje tylko to, co najlepsze, Slash 9.9 XX AXS T-Type to spełnienie marzeń. Ma on 170 mm skoku z przodu i z tyłu, ulepszone zawieszenie i napęd oraz karbonowe obręcze, dzięki temu wspina się lekko, a zjeżdża, jakby nie było jutra. Dlaczego pokochasz Treka Slash 9.9 XX Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, podczas gdy precyzyjnie przypasowany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie rozszerzają efektywność pedałowania Długi przedni i tylny skok zawieszenia, 170/170 mm, jest więcej aniżeli wystarczający do przyjmowania obfitych skoków roweru i śmigania po skalistych szlakach Rama i koła z włókna węglowego OCLV Mountain zapewniają lekkość, sztywność w odpowiednich miejscach i gładką i cichą jazdę przez nieprzebyte ostępy Rower jest gotowy do jazdy, zaopatrzony w pakiet mieszanych kół – szybką 29-calową obręcz z przodu, a także nieelastyczne, lecz zwinne 27,5-calowe koło tylne, które można zamienić na 29 cali dla pokaźniejszej prędkości Możesz zmodyfikować rower Slash w zależności od tego, gdzie się wybierasz, używając MinoLink, dostosowywanego współczynnika dźwigni, a także opcjonalnych sterów z dostosowywanym kątem (niedołączonych) Specyfikacja technologiczna* Rama rozmiar: M, M/L, L Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, dostosowywana geometria Mino Link, regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, niesprężysta oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku wymiar: XL Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, regulowana geometria Mino Link, regulowany regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, niesprężysta oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku Widelec RockShox ZEB Ultimate Flight Attendant, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 2.1 RCT3 AXS, zwężana rura sterowa 1,5", przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 170 mm skoku Amortyzator RockShox Vivid Ultimate, 230 x 65 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 190 mm (606 mm od osi do korony), S: 190 mm (587 mm od osi do korony) Koła Koło przednie Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, niesprężysta oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do użycia bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona rozmiar: M, M/L, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" rozmiar: M, M/L, L, XL Bontrager SE6 Team Issue, przystosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120...