Trek District+ 1 z niskim przekrokiem to bezusterkowy rower elektryczny, dzięki któremu przemieszczanie się po mieście to czysta radość. Wyposażony jest w niewymagającą mnóstwo konserwacji przerzutkę wewnętrzną, bezusterkowy elektryczny układ napędowy Bosch i hydrauliczne hamulce tarczowe dla pewnego hamowania w każdych warunkach.
ponadto, zaopatrzony jest w rozwiązania użytkowe niezbędne do codziennej jazdy, takie jak błotniki, lampki i bagażnik tylny. Trek District+ 1 jest dla Ciebie, jeśli... Większość dni przemieszczasz się po mieście na rowerze.
Chcesz przejść na potężny, bezawaryjny i niewymagający dużo konserwacji rower elektryczny z wszystkimi kluczowymi rozwiązaniami użytkowymi, dzięki którym codzienna jazda to czysta przyjemność. Użyte technologie wytworna rama z Alpha Smooth Aluminium o geometrii z niskim przekrokiem z wewnętrznym prowadzeniem linek i przewodów, silnik Bosch Active Line (250 W, 40 Nm), który pomaga w utrzymaniu prędkości do 25 km/h, akumulator 500 Wh, jak na dodatek kontroler Purion.
bezusterkowy i przystępny w utrzymaniu 7-biegowy wewnętrzny napęd Shimano Nexus, widelec amortyzowany, konkretne hydrauliczne hamulce tarczowe, wyjątkowo obszerne opony 50c dodające stabilności oraz ergonomiczne chwyty.
Plus rozwiązania usprawniające poruszanie się po mieście, takie jak błotniki, lampki, zapięcie, bagażnik tylny MIK i stopka. Jaki jest District? District+ 1 z niskim przekrokiem to miejski rower elektryczny, na którym możesz polegać, z niezawodnym i konkretnym systemem wspomagania pedałowania Bosch.
wyekwipowany jest w prosty w obsłudze napęd i wszystko, co potrzebne do codziennej jazdy, dzięki czemu możesz skoncentrować się na zabawie na rowerze. Dlaczego je pokochasz Treka District: Rama z geometrią o niskim przekroku upraszcza wsiadanie i zsiadanie przystępny z akumulatorami o obszerności 500 Wh Ma lampki, błotniki, zapięcie i bagażnik tylny MIK, dzięki temu możesz od razu jechać Kontroler Purion proponuje funkcję wspomagania prowadzenia roweru Walk Assist, która pomaga przy wyprowadzaniu go ze stromych parkingów i garaży Amortyzowany widelec pochłania męczące nierówności drogi dane technologiczne Rama Alpha Smooth Aluminum, internal cable routing, post-mount disc Widelec SR Suntour NEX, coil spring, preload, 50mm travel, 100x5mm QR Koła Przednia piasta Alloy, centerlock disc, 100mm thru axle Tylna piasta Shimano Nexus 7-speed Obręcze Alex Rims DP23, 36-hole Opony Schwalbe Energizer Active Plus, Puncture Guard, Twin Skin, 700x50c Napęd Manetki Shimano Nexus Revo Shifter 7-speed Korba 38T Kaseta 18T Łańcuch Shimano HG40 Pedały VP Black with reflectors części Siodełko Selle Royal Nuvola Sztyca Bontrager alloy, 31.6mm, 12mm offset Kierownica Aluminum comfort Chwyty Bontrager Satellite Wspornik kierownicy Bontrager alloy quill, 31.8mm clamp, adjustable rise, Blendr compatible Stery VP sealed cartridge, 1-1/8", threaded pakiet hamulcowy Shimano MT200 hydraulic disc Akcesoria Bateria Bosch Powerpack 500Wh Sterownik Bosch Purion Silnik Bosch Active Line, 250Watt, 40Nm, 20 mph / 32 km/h (25 km/h in Europe) Lampka przednia Herrmans MR-GO, 100 lumen, 35 lux Lampka tylna Spanninga SOLO Waga Waga wymiaru M – 22,85 kg (bez akumulatorów) Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.
tabelka wymiarów wymiar roweru Wzrost rowerzysty Wewnętrzna długość nogi M 165-175 cm 77-83 cm L 175-186 cm 82-88 cm XL 186-197 cm 87-93 cm *Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, barw, materiałów i cen.
Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia. Wskazane ceny są sugerowanymi cenami detalicznymi producenta.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.