Trek Fuel EXe 9.7 odmienia świat elektrycznych rowerów górskich, dzięki nowemu silnikowi, który efektownie komponuje się z ramą i pozwala radować z lekkiej oraz żwawej maszyny, która daje tyle samo radości jak tradycyjny rower górski, a w dodatku gwarantuje wspomaganie konieczne do bezproblemowego rozprawienia się z podjazdami. Usprawnione zawieszenie zostało połączone ze starannie dopasowanymi komponentami, które produktywną zmianę biegów i staranną modulację w trakcie jazdy po szlakach. To wszystko, a na dodatek lekka, zwinna i sztywna rama z włókna węglowego, która w rewelacyjnym stopniu pochłania wibracje na ostrzejszych odcinkach szlaku. Trek Fuel EXe 9.7 SLX/XT 2023 jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz dającego mnóstwo radości roweru na szlaki, który zapewni Ci trochę dopełniającej mocy na podjazdach. Interesują Cię usprawnienia w kluczowych punktach, na przykład najwyższej klasy zawieszenie i wspaniale przypasowany osprzęt. Nie chcesz tracić naturalnych wrażeń z jazdy na rowerze górskim, a równocześnie masz chrapkę na zaawansowany silnik, który zapewni ciche wsparcie. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zastosowanym akumulatorem o objętości 360 Wh oraz przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdkiem ładowania, zintegrowany wyświetlacz LED i dyskretny pilot na kierownicy. Widelec FOX Rhythm 36 o skoku 150 mm ze sprężyną powietrzną Float EVOL oraz tłumieniem GRIP oraz damper FOX Performance Float X o 140 mm skoku. Ponadto, koła i opony przystosowane do wykorzystania bezdętkowego, a także 12-biegowy napęd ze starannie dopasowanych części Shimano SLX i XT. Jaki jest Trek Fuel EXe? Fuel EXe 9.7 to charakterny rower na szlaki, który zapewnia uzupełniającą moc na podjazdach i pędzi w dół jak klasyczny rower. Wykorzystano w nim pionierską technologię przekładni od TQ, płynnie pracujące zawieszenie o 150 mm skoku, które pochłonie wszelkie rock gardeny i precyzyjnie przypasowany osprzęt napędu z usprawnieniami w kluczowych punktach. Dlaczego pokochasz Treka Fuela EXe 9.7 2023 Dostajesz maszynę, która jedzie lekko i radośnie w dół oraz zapewnia wspaniały poziom wspomagania na podjazdach niepokaźna,potężna przekładnia TQ została dostrojona do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę i dostosowuje moc do Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany wyświetlacz i dyskretne części sterowania sprawiają, że maszyna ta wygląda i prowadzi się jak konwencjonalny rower górski Usprawnione zawieszenie FOX o skoku 150 mm z przodu i 140 mm z tyłu produktywnie rozprawia się z technologicznymi i nieprzystępnymi trasami. Na długie dni w siodełku można zamontować dodatkowy akumulator rozszerzający zasięg nieduży. Lekki. Cichy. Naturalny. HPR50 Sercem przekładni TQ-Group do rowerów elektrycznych jest moduł HPR50, czyli przekładnia falowa o momencie obrotowym 50 Nm. Czym jest przekładnia falowa? Jest to stosunkowo prosty, ale pomysłowy mechanizm napędowy, który działa podobnie do silnika obrotowego, ale jest bardziej wyrafinowany. Wewnątrz znajdują się trzy koncentryczne komponenty dokładne: generator fal eliptycznych, wewnętrzny elastyczny wielowypust i wielowypust krągły, które wspólnie napędzają rower, a jednocześnie są niewiele znaczące i lekkie. W porównaniu z klasycznymi przekładniami zębatymi i pasowymi przekładnia falowa ma mniejszy rozmiar, jest mocniejsza, pracuje bardziej płynnie i jest trwalsza. Ze względu na ich precyzję, odporność i niepokaźny wymiar przekładnie falowe, a w szczególności napędy z przekładnią falową TQ, są używane w przemyśle kosmicznym, lotnictwie, medycynie i robotyce. Z tych samych powodów, dla których sprawdzają się one w lądownikach księżycowych i robotach chirurgicznych, rewelacyjnie radzą sobie także w rowerach elektrycznych. Dodatkowy akumulator Range Extender Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Mieści się w charakterystycznym koszyku na bidon i nie wymaga niełatwego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań. Zdejmowany akumulator Akumulator 360 Wh zapewnia Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, lecz wciąż prosto go zdjąć dla wygodniejszego ładowania. Informacje techniczne* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku Widelec Fox Rhythm 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumik GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku Amortyzator Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumik, 205 mm x 60 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, oś przelotowa 12 mm Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Bontrager ze stopu...