pakiet mieści: 30x Butelka do wina BURGUNDY - oliwkowa - 750 ml 30x korek aglomerowany 23x38 mm 30x etykieta samoprzylepna 1x korkownica ręczna dwuramienna Butelka o objętości 750 ml to wyjątkowy artykuł, łączący funkcjonalność z tradycyjnym designem.
wytwarzana z wysokiej jakości szkła, butelka stanowi znakomite rozwiązanie dla osób tworzących swoje wina, cydry, nalewki i inne alkohole. Mimo tradycyjnego kształtu butelki, pokazuje się ona stylowo.
Możliwość wyboru korka, który gwarantuje szczelność, broniąc zawartość butelki przed wyciekami i utratą świeżości. Materiał: szkło pojemność: 750 ml Wysokość: 29 cm Średnica: 8,4 cm Waga: 470 g kolor butelki może nieznacznie odbiegać od prezentowanego na zdjęciach.
Opis korków! Korki wytworzone z granulek szampańskich o frakcji (granulacji) 3/7 mm W przeciwieństwie do zwykłych korków aglomerowanych te korki są formowane indywidualnie, tzn. Są prasowane sztuka po sztuce.
w sytuacji zwykłych korków aglomerowanych formowane są w długie walce a następnie cięte na sztuki; W przeciwieństwie do zwykłych korków aglomerowanych korki te są poddawane wielokrotnemu procesowi kontroli jakości, który sprowadza się zwykle do wyeliminowania wszystkich lotnych skażeń.
Zwykłe korki aglomerowane podlegają podstawowemu oczyszczeniu parą na etapie granulek i na tym się w zasadzie kończy. Tutaj kontrolowane są granulki i gotowy korek. Badany jest skład chemiczny korka, zawartość pyłu, nadtlenku oraz nanoszona jest powłoka ochronna na bazie parafiny i silikonu spożywczego, żeby ułatwić wkładanie i wyciąganie korka; Winiarz ma pewność, że jego wino czy inny wyrób zamknięty tym korkiem nie nabierze niepożądanych zapachów.
rozmiar 23x38 mm sprawia, że korkowanie w domowych warunkach staje się łatwiejsze. Korek się nie kruszy, ponieważ ma fazowane krawędzie i jest bardziej rozciągliwy. Co zyskuje klient? pewność, iż wino jest zamknięte porządnym korkiem wykonanym poprzez najlepszego producenta na świecie; wspaniałą jakość za niską cenę; łatwość korkowania i wyciągania z butelki Korki są naturalne, co wyraźnie unosi wartość opakowania i nadaje autentyczności.
w efekcie artykuł jest postrzegany, jako bardziej prestiżowy i droższy.