„Jak osiągnąć sukces" – oczywiście w biznesie – to najprostszy z realnych poradników dotyczących promocji marki i budowania brandu osobistego. Bez akademickich teorii. Przykładów wielkich kampanii reklamowych, których budżet jest liczony w milionach złotych oraz bez konieczności zatrudniania do współpracy największych i najdroższych agencji reklamowych, a także public relations. Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik wyszuka z zasady takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy poprzez długie miesiące, ale zapewne i przez to, radość z osiągniętych sukcesów jest jeszcze pokaźniejsza. Z najnowszej książki Roberta Stępowskiego czytelnik dowie się m.in. Jak wykorzystywać media społecznościowe i content marketing do budowania przewagi konkurencyjnej i marki osobistej w kraju nad Wisłą. Pozna także aktualne trendy w komunikacji marketingowej, dzięki temu dużo efektywniej będzie potrafił zarządzać swym budżetem promocyjnym. To książka dla tych, którzy nie boją się ryzyka i „płynięcia pod prąd". Tych którzy są świadomi,standardowe działania w biznesie pomagają osiągnąć stabilizację finansową, ale nigdy nie pozwalają rozwinąć się kreatywności i nie prowadzą do oraz przełomowych odkryć. To jest książka dla tych, którzy prowadzą małą, jednoosobową firmę, lecz chcą zarabiać pieniądze w Polskich realiach i są na tyle silnie sfokusowani na SUKCES, iż chcą się dowiedzieć jak powstała firma totalna i podglądając ją, krok po kroku tworzyć swój biznes. Poznasz różne aspekty budowania firmy osobistej, marki artykułu i firmy na przełomie ery 2.0 i 3.0. Dowiesz się jeszcze, jak w polskich warunkach kreować swój „personal brand" – czyli jak z i kim musisz się komunikować,renomowano Cię za eksperta. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.