Zdjęcia Social Brand Management in a Post Covid-19 Era Dias, Patricia; Duarte, Alexandre
Pozostałe książki
Dostępność:Brak produktu
Social Brand Management in a Post Covid-19 Era Dias, Patricia; Duarte, Alexandre
Cena niedostępna
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
\nThis book discusses how the Covid-19 pandemic changed the way consumers relate with brands and how brands can reinvent, improve, or optimize themselves to meet new needs, expectations, and preferenc
Podstawowe cechy
ISBN
9781032465722
Sprawdź promocyjne oferty na Social Brand Management in a Post Covid-19 Era Dias, Patricia; Duarte, Alexandre
Informacje o zmianach cen i dostępności produktu zastosowane w powyższym rankingu są pobierane praktycznie natychmiast.
Pełny opis produktu
\nThis book discusses how the Covid-19 pandemic changed the way consumers relate with brands and how brands can reinvent, improve, or optimize themselves to meet new needs, expectations, and preferenc
Parametry
ISBN
9781032465722
Kategoria
Pozostałe książki
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Jerzy D.
11.06.2024
Nadesłana przez Ciebie opinia / recenzja produktu może pomóc innym odwiedzającym
Jeśli udało Ci się korzystać z prezentowanego produktu Social Brand Management in a Post Covid-19 Era Dias, Patricia; Duarte, Alexandre podziel się z użytkownikami swoją opinią lub oceną. Zaakcentuj jakie są Twoje ze stosowania, czy jesteś zadowolony z produktu, a także czy relacja jakości do ceny jest wystarczająca.