ESCAPE ROOM SPE 1-3 pozwoli na interesujące przeprowadzenie zajęć lekcyjnych. Gra sprawdza się w jednostkowej terapii jaki i tej grupowej. Niezależnie od potrzeb uczniów, przypasujesz ją do potrzeb każdego ucznia SPE.
Gra stanie na wysokości zadania dla uczniów z zróżnicowanymi niepełnosprawnościami i dysfunkcjami. Grę można dofinansować z programu Aktywna Tablica.
Escape Room SPE 1-3 posiada:
- 84 sztuki naklejek,
- 12 plakatów edukacyjnych,
- karty pracy, karty wzmacniające i koperty.
- 6 scenariuszy escape room do pracy z uczniem w klasie,
- 4 scenariusze wraz z dostępem online do pracy, co umożliwia wydajną pracę na odległość,
- 2 scenariusze escape room angażujące cały zespół klasowy,
- 2 rodzaje dyplomów dla uczniów,
- plakat.
Korzyści dla nauczyciela z użycia Escape Room SPE 1-3:
- scenariusze Escape Room SPE 1-3 jest w pełni gotowy do przeprowadzenia kreatywnych zajęć,
- zestaw zawiera kilka scenariuszy lekcji, dzięki czemu możesz je bezproblemowo dopasować do potrzeb, niezależnie czy są to zajęcia stacjonarne, czy zdalne,
- dzięki wykorzystaniu Escape Room SPE 1-3 nauka staje się ciekawszą, całkowitą wyzwań i przygód,
- uczeń nabywa nowe wiadomości, rozwija percepcje wzrokowe i słuchowe,
- w przystępny sposób można realizować cele kształcenia i rozwijać umiejętności, pokazując tematy z przeróżnych obszarów nauczania,
- wspaniała gra dla uczniów z trudnościami edukacyjnymi i niepełnosprawnościami.
Korzyści dla ucznia z zastosowania Escape Room SPE 1-3:
- Escape Room SPE 1-3 dostosowany jest dostosowany dla SPE,
- w zestawie materiały posiadają materiały zapewniające wszechstronny rozwój,
- gra nadzwyczajnie rozwija umiejętność czytania, pisania, mówienia, liczenia i poprawnego rozumowania,
- uczeń nauczy się wyciągać wnioski i rozwiązywać problemy oraz nabędzie umiejętności prawidłowego radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
- Escape Room SPE 1-3 to perfekcyjny towar do kreatywnej i unikatowej terapii poprzez zabawę.
Poznaj interesującą tematykę scenariuszy i wybierz tą najmocniej odpowiednią!
- Z wizytą w gospodarstwie rolnym.
- Magia Świąt.
- W zaginionym parku dinozaurów.
- Podróż dookoła ziemi.
- Dzieci z Bullerbyn.
- Detektyw Matematyczny w sklepie.
- Wynalazki i odkrywcy.
- Jak działa mózg.
- Podróż w czasie.
- Ekologia i środowisko.
- Wszyscy jesteśmy różni.
- Scenariusz teatralny.
parametry artykułu - pakiet niestandardowych rozwiązań do logicznego myślenia w formie interesującej przygody,
- zadania wychodzące poza charakterystyczne sposoby nauczania,
- plakaty i karty wielokrotnego wykorzystywania.
- różne stopnie trudności i możliwość modyfikacji przebiegu zadań,
- łatwy sposób na zaangażowanie uczniów do pracy z dziećmi ze SPE,
- przezroczystość zadań,
- czytelny i przystępny podział zagadek,
- materiały adekwatne do wieku,
- możliwość nauki przez zabawę.
O Autorkach: dr Julia Kisielewska – doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki, pedagog specjalny,
współpracownik Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu, nauczyciel współorganizujący cykl
kształcenia w Publicznej Szkole Podstawowej Specto, terapeutka i diagnosta w Stowarzyszeniu na
Rzecz Osób z Autyzmem ProFuturo i w prywatnym gabinecie psychologiczno-pedagogicznym, w
trackie studiów magisterskich z psychologii. Specjalizuje się w pracy z dziećmi w wieku
przedszkolnym, wczesnoszkolnym i szkolnym z trudnościami i deficytami w rozwoju, z różnorodnymi
rodzajami i poziomami niepełnosprawności (zwłaszcza z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i niepełnosprawnością intelektualną).
dr Aneta Wojciechowska – pedagog specjalny, neurologopeda, diagnosta, terapeutka, nauczyciel
akademicki. Adiunkt w Laboratorium Pedagogiki Specjalnej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza
w Poznaniu, Kierownik Studiów Podyplomowych: Logopedia, Neurologopedia oraz Edukacja i
rehabilitacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, Przewodnicząca Stowarzyszenia na Rzecz
Osób z Autyzmem ProFUTURO w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i działalność funkcjonalna
obejmują diagnozę pod kątem zaburzeń spektrum autyzmu niemowląt, dzieci w wieku
przedszkolnym i wczesnoszkolnym, zaburzenia rozwoju mowy dzieci do 5 roku życia, terapię
pedagogiczną i neurologopedyczną osób ASD, z zaburzeniami genetycznymi i z zaburzeniami w
rozwoju mowy. Posiada liczne kursy i szkolenia z zakresu narzędzi diagnostycznych pod kątem
spektrum autyzmu i diagnozy użytecznej, a także z zakresu oddziaływań terapeutycznych