Edycja specjalna z 2015 roku, będąca hołdem, jaki składa producent dla Jamesa Hennessy'ego - syna swego założyciela Richarda. To właśnie on nadał firmie nazwę i ugruntował jej pozycję jako międzynarodowy brand. Początkowo wydanie zostało wykonane z myślą o sieci Travel Retail.
Butelkowanie w stylu karafki zaprojektowano z myślą o współczesnej elegancji. Skrywa ona nieprzeciętnie wyważony koniak, który nigdy nie przestaje zaskakiwać. Jego intensywny, trwały smak oraz pełen charakteru profil produkowano dzięki rygorystycznej selekcji najlepszych eaux de vie. Wzbogacony równowagą tanin z miękkiego drewna, zagwarantuje najróżniejszy bukiet i niezapomniane wrażenia.
Hennessy to dla wielu koniak numer 1 na świecie. Jego kolebką jest Charente, w którym leży miasto Cognac, a od którego pochodzi nazwa tego napoju. Marka jest właścicielem najistotniej niezwykłej kolekcji eaux de vie (pod względem wieku i jakości) i od 8 pokoleń należy do tej samej rodziny. Koniaki Hennessy stanowią dzieło rewelacyjnej intuicji w głównej mierze Maurice'a Hennessy'ego, który trafnie przeczuwał,nowoczesność, szacunek do tradycji i pragnienie specyficzności mogą zaowocować kompilacją całkowitą finezji.
Wydanie sugerowane dla kolekcjonerów i sympatyków koniaku.