Ta pochodząca z egzotycznego Barbadosu, artystka zdobyła szturmem listy przebojów i stała się z dnia na dzień najpopularniejszą wokalistką na scenie dancehall i ragga. Jej singiel 'Pon Da Replay" był największym hitem ubiegłego roku i utorował jej drogę do naprawdę pokaźnej, międzynarodowej kariery.
Nowy album, to także świeże wyzwania, nad wyraz po tak błyskotliwym sukcesie debiutu, jednak wszystko wskazuje na to, iż tym razem może być jeszcze lepiej! Piosenka 'S.O.S." został wybrana do nowej kampanii reklamowej marki NIKE, to bardzo korzystny prognostyk.
Kolejne utwory 'Unfaithful" i 'Break It Off" Rihanna nagrała z udziałem panów Ne - Yo i Sean Paul. Z tym ostatnim spotkała się zresztą na Jamajce, gdzie przed sesją w studiu nagraniowym odwiedziła muzeum Boba Marleya.
Wspomina to tak: 'To było naprawdę niesamowite, w studiu, w czasie nagrań, wciąż czułam obecność Marleya. To było jak niezwykłe doświadczenie". Cóż, niezwykłe czy nie, jedno jest pewne, sukces ślicznej, ciemnoskórej wokalistki jest faktem, a nowa płyta w pełni to potwierdza!