Nikon Z6 II Gotowy do nocnej sesji Matryca aparatu w pełni wykorzystuje dużą ilość światła wpuszczaną przez mocowanie o obfitej średnicy, dzięki temu możesz swobodnie kreować niezależnie od warunków oświetleniowych. W całym ultraszerokim zakresie czułości ISO uzyskasz znakomitą jakość obrazu, równocześnie podczas wykonywania pełnoklatkowych fotografii, jak i nagrywania filmów. Funkcja AF przy znikomej jasności działa dzisiaj do poziomu -6 EV z obiektywem f/2 (lub jaśniejszym), ostrość wyszukasz choćby w świetle księżyca w kwadrze.
O dużo szybciej Ultra znaczny hybrydowy system AF umożliwia świetne ustawianie ostrości. Możesz fotografować w pełnej rozdzielczości z pełnym autofokusem i automatyką ekspozycji z szybkością do 14 kl./s. Gdy liczy się prędkość, a ona zawsze ma znaczenie, uchwycisz chwile, które mogą umknąć innym.
Dwukrotnie pokaźniejsza moc obliczeniowa Do czegokolwiek chcesz zastosować światła, zrób to szybciej i płynniej. Dwa procesory EXPEED zapewniają dwukrotnie obszerniejszą moc obliczeniową, umożliwiającą prędkie działanie wszystkich funkcji, od autofokusa po obsługiwanie bufora o znacznej objętości. Aparat działa płynnie, zarówno podczas filmowania, jak i fotografowania. Większa szybkość przez dłuższy czas Dzięki szybszemu buforowi o szerokiej obszerności można w jednej serii wykonać choćby 200 fotografii w formacie JPEG lub 124 zdjęcia w 12-bitowym formacie RAW bez kompresji. Wysoka częstotliwość odświeżania oznacza, iż nie umknie Ci nawet sekunda, natomiast dwa procesory EXPEED zapewniają niesamowitą szybkość zapisu.
Dwa gniazda kart pamięci zapewniające płynną pracę Dysponując dwoma gniazdami kart pamięci możesz dopasować się do dowolnego trybu organizacji pracy. Oddzielnie zapiszesz fotografie i filmy albo pliki w formatach RAW i JPEG. Druga karta może także służyć do natychmiastowego zapisywania kopii zapasowej pliku. W zależności od konfiguracji, drugie gniazdo może być stosowane w sytuacji przepełnienia pierwszej karty albo do tworzenia kopii zapasowych. W jednym gnieździe możesz używać kart SD UHS-II, a w drugim kart XQD albo najnowszych ultraszybkich kart CFexpress.
NIKKOR Z 50MM F/1,8 Zatańcz ze światłem wyjątkowa jakość optyki pełnoklatkowego obiektywu NIKKOR Z S wyznacza nowy kanon wśród obiektywów f/1,8. Pod względem poziomu szczegółów jest on wyraźnie ulepszony od dotychczasowych¹ obiektywów stałoogniskowych f/1,4. To nie jest więc po prostu nowy obiektyw 50 mm. To nowa przyszłość nadzwyczajnej fotografii.
Więcej światła Dzięki pokaźnej średnicy mocowania Z obiektywy NIKKOR z tym bagnetem pozwalają na tworzenie jasnych obiektywów nie obarczonych winietowaniem. Mimo niedużej odległości od płaszczyzny mocowania do matrycy, obiektyw proponuje równomierną jasność obrazu w całym kadrze. To w wyniku czego daje nowe możliwości w zakresie poziomu szczegółów i niuansów aż po krawędzie kadru.
Twórz pokaźne kadry, ustawiaj ostrość dowolnie Obiektyw NIKKOR Z 50mm f/1.8 S nadzwyczajnie się sprawdza w trakcie fotografowania w świetle zastanym. W połączeniu z unikatową ostrością i niewielką odległością zdjęciową wynoszącą zaledwie 0,4 m pozwala to pracować w pełni naturalnie. Można uchwycić fotografowany obiekt razem z częścią otoczenia. Można także ustawić ostrość z bliska i uzyskać szczegółowe zdjęcie głowy i barków.
Bezkompromisowa precyzja Pełen realizm. Więcej światła. Genialna zdolność rozdzielcza i nieprzeciętna korekcja winietowania zezwalają na zachowanie najdrobniejszych szczegółów choćby w narożnikach kadru. Każdy element sceny jest nieprzeciętnie odwzorowany, nawet w trakcie fotografowania z maksymalnie otwartą przysłoną.
Minimalizacja aberracji komatycznej pozwala wyśmienicie odwzorować punktowe źródła światła, na przykład latarnie uliczne nocą. Punktowe źródła światła są odwzorowane jako punkty, choćby przy krawędziach kadru.
Dwie soczewki ze szkła ED i dwie soczewki asferyczne zapewniają ostre, wspaniałe fotografie o bogatej kolorystyce i głębokim kontraście.
Opracowana przez markę Nikon przeciwodblaskowa warstwa nanokrystaliczna ogranicza refleksy i flarę, co pozwala uzyskać kontrastowe fotografie choćby w trakcie fotografowania pod światło. To samo dotyczy fotografowania scen z wieloma źródłami światła padającego bezpośrednio na kadr.